Polska odpowiada za 10% z niemal 14-procentowego spadku przychodów grupy w Europie Środkowej.
Koncentracja może mieć negatywny wpływ na konkurencję.
Krzysztof Kamiński objął stanowisko nowego dyrektora operacyjnego (COO) w Netto.
Dave Lewis uważa, że to najlepszy czas na odejście - w jego przekonaniu firma zmieniła się wystarczająco, bo mówić o jej stabilności.
Firma złożyła w tej sprawie wnioski do UOKiK.
Brytyjska sieć skupia się na jakości i niezawodności.
Pracę ma stracić ponad 2 tys. pracowników sieci.
W ub.r. rozliczeniowym sieć zamknęła w Polsce 62 sklepy, prognoza na ten rok wskazuje na jedno, dwa zamknięcia.
W projekt, prezentowany dziś na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos, zaangażowane są największe koncerny z sektora FMCG.
Jeden z celów to powrót do natury w procesie produkcji żywności.
Kolejna brytyjska sieć stawia na przyjemności płynące ze wspólnego jedzenia i spędzania czasu.
Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków wskazał, że w przypadku fuzji konieczne może być zamknięcie ponad 460 placówek.
Firma otwiera dwie pierwsze placówki, a w ciągu pół roku sieć ma się powiększyć do 10-15 sklepów.
Razem z siecią promować ma zdrowe i oszczędne odżywianie.
Projekt zdaniem firmy nie ma szans na rentowność.
Firmy spodziewają się, że już w październiku rozpoczną wspólne zakupy.
Firma prowadzi rekrutację do nowego formatu.
Francuski urząd ds. konkurencji wszczął postępowanie ws. strategicznego sojuszu między detalistami.
Porozumienie ma przynieść obniżkę kosztów i cen w sklepach.
Detalista testuje bezkasowe metody płatności w swoim sklepie w Welwyn Garden City.
Brytyjska sieć chce inwestować w "codziennie niższe ceny".
Firma zamyka zaopatrujące ten sklep centrum dystrybucyjne, pracę może stracić 500 pracowników.
Powód? Klienci mają problem z odróżnieniem znaczenia tych etykiet od "use by".
Wśród drogerii najlepiej wypadają Rossmann i Drogerie Natura.
Na rehabilitację dzieci z niedosłuchem udało się zebrać 120 tys. zł.
Do tej pory był to klient Initiative.
Według firmy badawczej Radiocentre na Wyspach Brytyjskich reklamodawcy wydali na promocję w 2017 r. w radiu 679,2 mln funtów, co oznacza 5,2-proc. wzrost w stosunku do 2016 r.
Poszerzenie portfolio o nowe smaki wspiera kampania za 10 mln funtów.
Detalista chce w ten sposób odpowiedzieć swoim największym konkurentom na Wyspach - sieciom Aldi i Lidl.
Drugie miejsce w rankingu satysfakcji konsumentów przeprowadzonego przez organizację Which? zajęła sieć Marks & Spencer, zaś na trzeciej pozycji uplasował się Lidl.
Tash Whitmey po sześciu latach szefowania Havas Helia odchodzi do Tesco, żeby kierować pracami nad programem lojalnościowym.
Minutowy spot, część kampanii "Everyone's Welcome at Tesco" w Wielkiej Brytanii, znalazł się pod ostrzałem w mediach społecznościowych.
Wdrożeniem nowych narzędzi pozwalających na optymalizację i mierzenie wyników działań marek w sklepach zajmie się Dunnhumby poprzez swoją spółkę córkę Connect Media.
Do tej pory dla tego klienta pracowały agencje PZL i K2.
Spór o Marlenkę trwał rok.
Piotr i Paweł, Auchan i Castorama najsłabiej spełniają kryteria omnichannel.
Od początku nowego roku startuje usługa Connect Media.