Polski oddział włoskiego ubezpieczyciela rusza z zapowiadaną ofensywą reklamową. Kreacje kampanii przygotowała agencja Testardo Gram, za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska.
Zarządzać nią będzie Ireneusz Turski, account director, business development Grey Group.
Na początku października rusza nowa odsłona kampanii napoju energetyzującego Black produkowanego przez FoodCare. Kampania będzie emitowana pomimo negatywnego zaopiniowania przez Komisję Etyki Reklamy.
Testardo Gram realizuje wyjątkową kampanię dla największego polskiego banku.
Agencją kreatywną, która będzie pracowała dla Totalizatora Sportowego do końca 2013 roku, z możliwością przedłużenia na kolejne lata, został Brain.
Producent wspiera nowy wariant swojej sztandarowej marki w telewizji.
Jej celem jest umocnienie wizerunku marki.
Marketer zrezygnował z planowanych działań.
Siedem agencji dostanie brief Totalizatora, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Agencja po raz drugi przygotowała spot zachęcający do inwestowania w obligacje Skarbu Państwa.
W końcowym etapie przetargu brały również udział: DDB, Testardo Gram i Gruppa66 Ogilvy.
Agencja reklamowa powiększa zespół działu kreacji.
DDB, Brasil, Testardo Gram i Gruppa66 Ogilvy walczą o budżet ubezpieczyciela.
Dział kreacji agencji powiększył zespół.
Jeszcze w tym roku rozpocznie się kampania informująca społeczeństwo na tematy związane z energetyką jądrową. Za projekt ma odpowiadać konsorcjum firm Partner of Promotion, Maxus i Migut Media.
Ogilvy - Agencją Roku, MEC - Domem Mediowym Roku. Grand prix dla Telekomunikacja Polska SA, Publicis i MEC za kampanię "Dociekliwe Serce".
Ministerstwo Gospodarki przeznaczy na kampanię informacyjną 22 mln zł.
Do końca roku bank PKO BP musi wybrać dom mediowy do dalszej współpracy.
W najbliższej kampanii reklamowej, która ruszy za miesiąc, internetowy bank nie będzie już zachęcał do zakładania kont - będzie kusił lokatami. I to wysoko oprocentowanymi.
Internetowy bank Inteligo szykuje się do nowej kampanii - już bez Peszek i Smolika. Ale znów ma być zaskakująco.
Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.
Mimo perturbacji w marketingu flagowa marka Browarów Regionalnych "Łomża" notuje 20-proc. wzrosty.
Oprócz przeglądu mediowego producent słodyczy prowadzi też konkurs reklamowy dotyczący rynków europejskich.
Grupa powiększa się o agencję wyspecjalizowaną w usługach BTL.
Na razie sąd przyznał rację udziałowcom większościowym, na rozpatrzenie czeka sprawa dotycząca obecności Pawła Niezgody w zarządzie Argonauts.
Zgromadzenie wspólników Grey Group Poland sprawdza, kto kogo ostatecznie odwoła. Odwołany Paweł Niezgoda wespół z Grzegorzem Sucheckim odwołuje z zarządu Rafała Barana i Annę Konarską.
Nowe przedsięwzięcia byłego szefa kreacji Testardo Gram zadebiutuje na rynku w drugim półroczu br.
Stanowisko szefa kreacji nie będzie ponownie obsadzane.
Stanowisko zajmuje Ireneusz Turski, dotychczas związany z Grey Group.
Po raz pierwszy w ogólnopolskiej telewizji pojawią się reklamy piwa o smaku miodowym.
Zespół agencji powiększył się o nowych menedżerów, był też awans.
Współpraca ma charakter projektowy.
Według prasowych doniesień marketer zostawi sobie segment herbaty.
Kamis odkłada działania marketingowe dla marki.
Argonauts przestaje istnieć jako osoba struktura; agencja wprowadza creative planning. Plany startu G2 odłożone. Paweł Niezgoda odchodzi z grupy.
Jarosław Hendzel rozstaje się z grupą w przyszłym miesiącu; zmiany w strategii i obsłudze klienta.