Tribal DDB działa wspólnie z liniami lotniczymi KLM.
DDC Media, spółka z grupy DDB Warszawa, wspiera serwis nowych mieszkań.
Od dzisiaj sieć ponownie wraca z poranną akcją.
W postać Legendy Burgerów wcielił się Michał Milowicz.
Platforma e-commerce Allegro.pl rozpoczyna nową kampanię reklamową poświęconą zakupom ubrań i artykułów związanych z modą.
Działania komunikacyjne są prowadzone wyłącznie w mediach społecznościowych.
Agencja wygrała przetarg interactive.
Specjalista od digitalu zmienia pracodawcę.
Marketer promuje swoje produkty w kampanii display.
Sieć chce być mocniej kojarzona z kategorią kawy i dlatego przez dwa tygodnie serwuje ją rano za darmo. Projekt wspierany jest kampanią,
Objął stanowisko user experience architect.
Agencja stworzyła aplikację, dzięki której internauci mogą określić, który z wariantów Tchibo Privat Kaffee jest dla nich najodpowiedniejszy.
Jak wynika z naszych informacji, bank szuka partnera do współpracy projektowej.
Spot i konkurs to kolejne elementy promujące flagowy produkt sieci.
Kolejne zmiany w strukturach agencji.
Strona zostanie też zaadaptowana na innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Globalna obsługa digital Adidas Originals będzie przebiegać w rytmie hitu sprzed 17 lat.
Spółka rozstrzygnęła konkurs na opracowanie i wdrożenie koncepcji komunikacji interaktywnej.
OMD, DDB Warszawa i SMV zebrały najwięcej nagród, wyróżnień i nominacji.
Agencja przygotowała serwis margaryny do pieczenia Sanella.
Tribal DDB przygotował spot viralowy dla fundacji.
McDonald's dołącza do zestawów dla dzieci figurki bohaterów nowego filmu.
W Niemczech ruszyła kampania marki odzieżowej autorstwa DDB.
Reklama sieci wykorzystuje aluzję do cytatu z Olivera Kahna.
Delecta ruszyła z intensywną kampanią Nadzianych Babeczek.
Nowy account executive i junior account executive w agencji.
Grupa Żywiec wybrała agencję interaktywną dla sztandarowej marki.
Agencja interaktywna zatrudnia nowe osoby do działu produkcji i client service.
Polska agencja wprowadziła nową wersję serwisu internetowego dla marki Hera.
Agencja zatrudniła nowe osoby do działu produkcji i client service. Do 27-osobowego zespołu dołączyły trzy kolejne.
Aby polecieć, trzeba wziąć udział w konkursie.
Szymon Pepliński nowym head of creative technology w DDB i Tribal DDB.