Kraj, 17 lutego 2020
Objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu i komunikacji digitalowej.
Czytaj więcej
Kraj, 12 lutego 2020
Integruje e-commerce, TV, social media i aktywacje influencerskie.
Czytaj więcej
Kraj, 12 lutego 2020
Jego obowiązki Havas Media Group przejął Dominik Wałęga.
Czytaj więcej
Kraj, 8 stycznia 2020
Pierwszym klientem, który korzysta z nowego rozwiązania w ofercie biura jest IKEA.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2019
Przyszły rok ma być czasem rozwijania wspólnych produktów z zakresu TV i digitalu. Kontynuowane mają być też inwestycje związane z TVN7.
Czytaj więcej
Kraj, 10 października 2019
Bezpośredni zakup produktów oglądanych w materiale wideo. Pierwsi klienci to Domodi i Apart.
Czytaj więcej
Kraj, 23 września 2019
To zintegrowany produkt reklamowy łączący sponsoring formatu w telewizji linearnej i online.
Czytaj więcej
Kraj, 27 sierpnia 2019
Kanał będzie dostępny na platformie satelitarnej NC+.
Czytaj więcej
Kraj, 3 kwietnia 2019
Pierwszym marketerem, który z niego skorzystał, jest Škoda.
Czytaj więcej
Kraj, 11 stycznia 2019
Polski kanał telewizyjny poświęcony jest show-biznesowi.
Czytaj więcej
Przetargi, 14 grudnia 2018
Drugi pod względem wielkości marketer branży farmaceutycznej w Polsce szuka agencji.
Czytaj więcej
Kraj, 6 grudnia 2018
To narzędzie zakupowe stworzone na potrzeby klientów bezpośrednich, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo online.
Czytaj więcej
Kraj, 4 grudnia 2018
Zdaniem większości polskich media plannerów to TVN Media jako pierwsze biuro reklamy wprowadzi możliwość programatycznego zakupu TV - wierzy w to 41 proc.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2018
16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2018
To konsekwencja zmian właścicielskich, do których doszło w pierwszej połowie 2018 r.
Czytaj więcej
Kraj, 21 listopada 2018
Do biura reklamy TVN i Discovery Polska przechodzi z Dentsu Aegis Network.
Czytaj więcej
Kraj, 16 listopada 2018
Sprzedażą reklam w nowym serwisie zajmie się TVN Media.
Czytaj więcej
Kraj, 7 listopada 2018
Umowa dotyczy reklamy Gdańska jako produktu turystycznego w formie lokowania produktu w serialu pod roboczym tytułem "Motyw" w telewizji TVN.
Czytaj więcej
Kraj, 26 października 2018
Kraj, 27 sierpnia 2018
Celem jest przedstawienie opinii na temat głównych zagadnień związanych z efektywnością komunikacji marketingowej.
Czytaj więcej
Kraj, 17 lipca 2018
- W pierwszej połowie tego roku cztery duże stacje podniosły cenę płaconą za widza o 15 proc. - mówi Wojciech Kowalczyk, zastępca dyrektora BR TVP.
Czytaj więcej
Kraj, 10 lipca 2018
Wydawca zdecydował się na współpracę z grupą telewizyjną, by lepiej sprzedawać reklamy wideo w serwisach: Polki, Wizaz, Mamotoja, Party, Gotujmy oraz Ilewazy.
Czytaj więcej
Kraj, 8 czerwca 2018
Do oferty multisponsorskiej Premium TV dołączą teraz także Discovery Channel i TLC.
Czytaj więcej
Kraj, 9 maja 2018
Dotychczasowy prezes TVN Jim Samples przechodzi do rady nadzorczej.
Czytaj więcej
Kraj, 6 marca 2018
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media.
Czytaj więcej
Kraj, 16 lutego 2018
Program kierowany jest do dzieci w wieku 4-10 lat. Nowa stacja trafia do oferty reklamowej Premium TV.
Czytaj więcej
Kraj, 24 stycznia 2018
Broker będzie sprzedawać czas reklamowy w nowej stacji dziecięcej Viacomu od połowy lutego.
Czytaj więcej
Kraj, 10 stycznia 2018
Reklama w kanałach TVN na tej platformie ma stanowić w 2018 r. jeden z ważnych elementów oferty online biura reklamy.
Czytaj więcej
Kraj, 21 grudnia 2017
Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 62 kanały telewizyjne.
Czytaj więcej
Kraj, 19 grudnia 2017
Nadal obsługiwana będzie przez tego brokera na wyłączność.
Czytaj więcej
Kraj, 6 grudnia 2017
Biuro reklamy TVN ujawniło ofertę reklamową na 2018 r.
Czytaj więcej
Kraj, 21 listopada 2017
Wyjadą na festiwal Eurobest odbywający się w dniach 28-30 listopada w Londynie.
Czytaj więcej
Kraj, 9 października 2017
W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.
Czytaj więcej
Kraj, 20 lipca 2017
Działania będą prowadzone pod hasłem "Daj się poznać".
Czytaj więcej
Kraj, 10 maja 2017
Oferta związana jest z transmisjami sportowymi na żywo.
Czytaj więcej
Kraj, 23 marca 2017
Jednocześnie Piotr Korycki będzie pełnić funkcję wiceprezesa spółki zależnej TVN.
Czytaj więcej
Kraj, 23 marca 2017
Będzie odpowiadać m.in. za zarządzanie działaniami operacyjnymi oraz relacjami z klientami.
Czytaj więcej
Kraj, 28 lutego 2017
Od marca kanał będzie reprezentowany przez biuro reklamy TVN.
Czytaj więcej
Kraj, 16 lutego 2017
Zajmie się nawiązywaniem kontaktów biznesowych i utrzymywaniem relacji z potencjalnymi klientami, a także strategicznym wsparciem prowadzonych przez Codemedia działań.
Czytaj więcej
Kraj, 31 stycznia 2017
Broker będzie mieć wyłączność na sprzedaż czasu reklamowego w tym kanale.
Czytaj więcej
Kraj, 30 stycznia 2017
Od lutego kanał będzie monitorowany przez Nielsena.
Czytaj więcej
Kraj, 13 grudnia 2016
Główne zasady polityki handlowej pozostają bez zmian, wprowadzono niewielką korektę. Największa podwyżka dotyczy największych klientów.
Czytaj więcej
Kraj, 30 listopada 2016
Uhonorowane zostały TVN Media, biura reklamy Wirtualnej Polski i Wydawnictwa Bauer oraz Media Impact Polska.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2016
Biuro Reklamy TVN Media będzie brokerem reklamowym nowego kanału Wirtualnej Polski.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2016
Po sześciu latach współpracy z TVN Media nadawca zmienia brokera reklamowego.
Czytaj więcej
Kraj, 21 listopada 2016
Platforma jest pierwszym krokiem w nowej strategii Biura Reklamy TVN Media, której celem jest rozpoczęcie debaty na temat pozycji TV w nowoczesnej strategii komunikacyjnej.
Czytaj więcej