M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "TVP (firma)"

Przetargi, 12 sierpnia 2019

TVP przedłuża współpracę z Value Media

Dom mediowy z Group One był jedynym oferentem w przetargu mediowym. Umowa będzie obowiązywać do 31 października br.

Kraj, 19 lipca 2019

Mecze PKO BP Esktraklasy w TVP

Dodatkowo symultaniczna transmisja dostępna będzie w internecie i aplikacjach mobilnych.

Przetargi, 14 maja 2019

TVP kontynuuje współpracę z Value Media

Agencja była jedynym oferentem w przetargu mediowym.

Kraj, 25 kwietnia 2019

Znany youtuber współprowadzącym program TVP2

Twórca kanału MaturaToBzdura Adam Drzewicki wystąpi w nowej edycji programu rozrywkowego “Europa da się lubić - 15 lat później" wraz z prowadzącą Moniką Zamachowską.

Kraj, 10 kwietnia 2019

MIPTV: Duże zainteresowanie programem TVP "Sanatorium miłości"

Zakupem praw zainteresowanych jest kilkanaście rynków. TVP pracuje nad drugą edycją i "biblią formatu".

Kraj, 10 kwietnia 2019

"Korona królów" doceniona za debiut w raporcie Eurodata TV Worldwide

Popularność telenowel historycznych w Europie Wschodniej znacznie wzrosła.

Kraj, 22 marca 2019

TVP i MSZ: Stworzymy TVP Wilno

Prace nad nową anteną trwają od roku.

Kraj, 20 marca 2019

TVP i Polskie Radio dostaną do 1,26 mld zł

Jako rekompensatę za ustawowe zwolnienia z abonamentu za 2018 i br. Wysokość dopłat ustali KRRiT do 31 maja.

Kraj, 8 marca 2019

Nielsen nie weźmie udziału w przetargu na telemetrię ogłoszonym przez TVP

Firma badawcza chce jednak nadal rozmawiać z TVP o współpracy biznesowej.

Kraj, 12 lutego 2019

Telewizja Polska i ZASP podpisały porozumienie o współpracy partnerskiej

Obie instytucje mają wspólnie podejmować inicjatywy i działania promujące polski teatr.

Przetargi, 19 grudnia 2018

TVP wybrała firmę DA Mobile

Wartość zamówienia wynosi 3,4 mln zł.

Kraj, 13 grudnia 2018

NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł

To suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.

Kraj, 28 listopada 2018

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Kraj, 16 listopada 2018

Biedronka promuje polskiego pstrąga

Kampanię "Złap pstrąga na zdrowie!" przygotowały Duda Polska i Media Group.

Kraj, 15 listopada 2018

TVP wprowadza innowację reklamową

Jako pierwszy skusił się na nią Alior.

Kraj, 5 listopada 2018

TVP: Audyt w Nielsenie tuż-tuż; Nielsen: audyt nie startuje, nasze stanowisko nie zmieniło się

Wspólny komunikat TVP i Nielsena po roboczym spotkaniu kierownictwa obu firm nadawca publiczny opatrzył własnym komentarzem, który zdaniem firmy telemetrycznej, wprowadza w błąd i mija się z prawdą.

Kraj, 17 października 2018

MIPCOM 2018: Duże zainteresowanie nową ofertą TVP

Nadawca prowadzi na targach zaawansowane rozmowy na temat seriali "Drogi wolności" i "Korona królów".

Kraj, 11 października 2018

Od 2020 r. TVP ma być już finansowana z budżetu

TVP: I tak nie zrezygnujemy z reklam.

Kraj, 21 września 2018

TVP, Polsat i TVN skorzystają z exit poll Ipsosa

Firma przeprowadzi badanie 21 października podczas pierwszej tury wyborów samorządowych.

Kraj, 13 września 2018

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Realizacja działań: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Przetargi, 11 września 2018

TVP szuka agencji do obsługi konkursów SMS-owych

Umowa ma dotyczyć dwuletniej współpracy.

Kraj, 10 września 2018

"Super Express" z numizmatem i książką "Korona Królów - prawdziwa historia"

Cena "Super Expressu" z książką wyniesie 7,99 zł, cena Super Expressu z numizmatem zaś - 29,99 zł.

Kraj, 7 września 2018

TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów

W tej roli zobaczymy m.in. Grzegorza Miśtala, Agatę Konarską, Annę Popek i Sylwię Dekiert.

Kraj, 31 sierpnia 2018

TVP: audyt w celu zabezpieczenia ekonomicznych interesów firmy

W specjalnym oświadczeniu Telewizja Polska tłumaczy, dlaczego zdecydowała się na audyt, ale jednocześnie krytykuje działania IAA.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Mundial wywindował oglądalność TVP

Zarówno TVN, jak i Polsat w minionym kwartale stracili.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Tym razem telewizja Polsat słabiej niż rynek

W II kwartale br. Polsat zwiększył wpływy z reklam o 4,5 proc., a rynek urósł o 7,9 proc. Beneficjentem była TVP - dzięki mundialowi.

Kraj, 24 sierpnia 2018

Liga Mistrzów w TVP do końca 2020/21

TVP nabyła sublicencję od Polsatu.

Kraj, 8 sierpnia 2018

Po mundialu internauci odchodzą od TVP

Różnica to ponad 1,2 mln.

Kraj, 3 sierpnia 2018

Andrzej Garapich odchodzi z TVP

Z nadawcą związany był od lipca 2016 r.

Kraj, 17 lipca 2018

Aforti Finance reklamuje się w telewizji [wideo]

Za reżyserię, scenariusz i produkcję spotu reklamowego odpowiada agencja Prospero.

Kraj, 12 lipca 2018

Dzięki mundialowi TVP mocno zyskała w internecie

W czerwcu witrynę TVP.pl odwiedziło o 1,9 mln internautów więcej niż w maju.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: Będziemy kontynuować działania wobec Nielsena

Jacek Kurski twierdzi, że Nielsen zaniża wyniki oglądalności o 10 proc., a TVP przez to traci.

Kraj, 11 lipca 2018

Prezes TVP: telewizja publiczna zarobiła dotąd na reklamach przy mundialu 54 mln zł

Kurski zapowiedział, że br. TVP może zakończyć stratą ok. 100 mln zł.

Kraj, 9 lipca 2018

Platige Image przygotuje nową oprawę "Wiadomości"

Firma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.

Kraj, 6 lipca 2018

Hand Made z kampanią dla marek Collaflex i Collaflex Sport

Marka poleca się aktywnym latem - w akcji wzięli udział rekordziści świata.

Kraj, 3 lipca 2018

Wavemaker: "Wiadomości" silne w woj. lubelskim, "Fakty" w małopolskim, a "Wydarzenia" w łódzkim

"Wiadomości" tylko w jednym województwie - lubuskim - zyskały widzów. "Fakty" w większości województw traciły, najwięcej w kujawsko-pomorskim. "Wydarzenia" zyskały w sześciu województwach, najwięcej w podlaskim.

Kraj, 2 lipca 2018

Widownia ostatniego meczu Polaków na mundialu podawana przez TVP i Nielsen różni się o ponad 25 proc.

TVP twierdzi, że spotkanie oglądało ponad 10,6 mln widzów, Nielsen podaje o 2,9 mln mniej.

Kraj, 28 czerwca 2018

Telewizja Polska prowadzi kampanię wizerunkową "Bądźmy razem"

Kampanię przygotowało Biuro Programowe, Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP i agencja Wavemaker.

Kraj, 27 czerwca 2018

TVP twierdzi, że mecz z Kolumbią oglądało o 20 proc. więcej widzów niż podaje Nielsen

Co ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.

Kraj, 27 czerwca 2018

TVP: mecze mundialu ogląda online ok. 5 mln internautów

Witryna Sport.tvp.pl notuje rekordy odwiedzin.

Kraj, 4 czerwca 2018

PKP Intercity z miniserialem reklamowym w TVP

Sześcioodcinkowy "Pociąg do podróży" będzie emitowany przed "Rodzinką.pl".

Kraj, 21 maja 2018

Wirtualna Polska negocjuje z TVP

W usłudze WP Pilot tymczasowo zdjęła kanały TVP.

Kraj, 14 maja 2018

Mundial w TVP w technologii 4K

TVP na piłkarskie mistrzostwa świata uruchomi kanał TVP 4K - tylko dla abonentów NC+ i Orange.

Przetargi, 11 maja 2018

TVP wybiera agencję reklamową

Chodzi o promocję projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA".

Kraj, 25 kwietnia 2018

TVP uruchamia własny serwis SVoD

W ten sposób TVP chce promować płacenie abonamentu RTV, ale będzie też dostęp płatny - za 9,99 zł na miesiąc.

Kraj, 19 kwietnia 2018

Dobenox Forte w nowej kampanii [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Przetargi, 18 kwietnia 2018

Value Media obronił budżet TVP

O budżet w wysokości 15,9 mln zł rywalizował z Arena Media, Caratem i MullenLowe MediaHub.

Kraj, 10 kwietnia 2018

36 firm reprezentuje Polskę na targach i konferencjach MIPTV w Cannes

Samodzielne stoisko ma TVP, TVN po raz pierwszy wystawia się wspólnie z Discovery.

Przetargi, 4 kwietnia 2018

Cztery domy mediowe walczą o budżet TVP

Zlecenia broni Value Media.

Kraj, 16 marca 2018

TVP miała w 2017 r. o 8,4 proc. mniej wpływów z reklam

Za to z abonamentu RTV nadawca uzyskał o 256 mln zł więcej.