Poprzednio związany był w agencją Wavemaker.
Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok.
Nowy format postów znikających po 24 godzinach ("fleets") testowany jest obecnie w Brazylii.
W pierwszej piątce jest również Initiative.
W ramach kampanii stworzył dwa filmy.
Blisko wyniku OMD znalazł się Carat.
Za OMD znalazł się Carat i agencje z GroupM.
Po sześciu latach klient rozstaje się z Havas Media.
Producent czekolady z mocnym wsparciem dla batonów.
Za Caratem znalazły się UM i Zenith.
Zestawienie RECMA powstało na bazie 2 tys. przetargów w 45 krajach, w tym w Polsce.
Klient pozostaje ze swoją dotychczasową agencją.
Klient UM jest w trakcie postępowania.
Andrzej Bonarowski i Marcin Piotrowicz wzmocnią zespół agencji mediowej.
Będzie raportował do Daryla Lee, global CEO IPG Mediabrands.
Klient UM rozesłał zapytanie do agencji mediowych.
Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
Nosi on nazwę Open Mind.
Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.
Obejmie stanowiska chief client officer i president.
Do tej pory klient pracował z Wavemakerem.
Nowy klient w portfolio agencji z IPG Mediabrands.
W badaniach wizerunku mediów społecznościowych najlepiej oceniany jest Facebook. YouTube postrzegany jest jako medium rozrywkowe, wynika z badań Wave 9, przeprowadzonych przez UM.
Działania dotyczą social mediów.
Kończy się 20-letnia współpraca klienta z Mindshare.
Jej zadaniem będzie uproszczenie oferty grupy świadczącej usługi marketingowe.
Jego wartość wyniesie 10,3 mld zł.
Dwadzieścia spotów wideo produkuje Clipshop.
Decyzja marketera oznacza, że producent pozostanie klientem grupy IPG Mediabrands.