M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Unilever (firma)"

Zagranica, 14 maja 2020

Keith Weed i Tanuj Kapilashrami w zarządzie Sainsbury

Zanim Simon Roberts przejmie stery firmy w przyszłym miesiącu, firma mianowała dwóch nowych dyrektorów niewykonawczych.

Kraj, 12 maja 2020

Knorr zachęca do spróbowania swoich kasz

Wystartowała akcja konsumencka.

Zagranica, 4 maja 2020

Marka Charlotte Tilbury na sprzedaż

Unilever, L’Oreal i Estee Lauder zainteresowane kupnem luksusowej marki kosmetyków do makijażu.

Zagranica, 30 kwietnia 2020

Unilever tnie wydatki na reklamę

Pandemia spowalnia wzrost firmy, ale koncern decyduje o zaciskaniu marketingowego pasa.

Zagranica, 28 kwietnia 2020

Koncerny FMCG zyskały w pierwszej fazie pandemii

Gromadzenie zapasów na kwarantannę podbiło sprzedaż Nestle, Unilevera i Procter & Gamble.

Kraj, 22 kwietnia 2020

Jakub Szustak group media managerem w Mindshare

Do nowych obowiązków Szustaka będzie należało zarządzanie kanałami digital tworzonymi dla Unilevera.

Zagranica, 14 kwietnia 2020

Dove z nową odsłoną kampanii "Prawdziwe piękno" [wideo]

W kampanii z przesłaniem "Odwaga jest piękna" oglądamy twarze pracowników służby zdrowia ze śladami pozostawionymi przez maski i inne zabezpieczenia.

Kraj, 7 kwietnia 2020

Unilever nawiązuje współpracę z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online

Rusza akcja "Podano do domu".

Kraj, 1 kwietnia 2020

Katarzyna Walewska-Napiórkowska account supervisorem w Ogilvy

Awanse i nowe osoby w agencji.

Zagranica, 31 marca 2020

Wspólna akcja Unilevera i brytyjskiego rządu ma dotrzeć do miliarda ludzi na świecie

Kampania jest warta 100 mln funtów.

Przetargi, 31 marca 2020

BrandLab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska

Agencja zajmie się komunikacją korporacyjną.

Kraj, 26 marca 2020

Unilever rusza z pomocą w czasie pandemii

Unilever przeznacza ponad 100 milionów euro na pomoc ludziom dotkniętym skutkami pandemii na całym świecie.

Przetargi, 26 marca 2020

OS3 wygrywa przetarg marki Lipton

Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie.

Zagranica, 11 marca 2020

Advertising Week Europe przesunięty na wrzesień

To kolejna z ważnych imprez w branży marketingowej i reklamowej, które zostały odwołane z powodu epidemii koronawirusa.

Zagranica, 21 lutego 2020

VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo

Ma ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.

Kraj, 19 lutego 2020

Martyna Kaczmarek odchodzi z Unilevera

Z firmą rozstaje się brand manager CEE marki Ben & Jerry's.

Zagranica, 14 lutego 2020

Unilever nie będzie kierować reklam żywności i napojów do dzieci poniżej 12 lat

Planowane posunięcie to kontynuacja strategii wypracowanej przez byłego CMO Keitha Weeda (Responsibility Framework).

Kraj, 12 lutego 2020

Bartosz Krawczyński senior art directorem w Cape Morris

Ma na swoim koncie projekty m.in. dla: Stocka, PKO BP, Axy, Wedla, Volvo, Netii, Unilevera, Polkomtela, Warki, Lotosu.

Zagranica, 31 stycznia 2020

Rośnie sprzedaż Unilevera

Gigant FMCG rośnie dzięki wzrostowi konsumpcji na rynkach wschodzących i dobrym wynikom dywizji home care.

Zagranica, 29 stycznia 2020

Mondelēz rezygnuje z roli CMO w Europie

W zamian za to korporacja wyznacza wiceprezesa ds. marketingu i strategii.

Zagranica, 20 stycznia 2020

Asda, Unilever i Kellogg's łączą siły w walce o ekologię

Trzy podmioty współpracują, żeby otworzyć pierwszy sklep, w którym będą wykorzystywane opakowania wielorazowego użytku.

Kraj, 20 stycznia 2020

Marka herbaty Lipton zwraca uwagę na problem samotności

Unilever z akcją z okazji Blue Monday w centrum Warszawy stawia dwie syreny.

Kraj, 20 grudnia 2019

Program Dove Self Esteem z drugą odsłoną

W kolejnej edycji marka działa na rzecz poprawy samooceny dziewcząt.

Zagranica, 4 grudnia 2019

Conny Braams CMO Unilevera

Poszukiwania następcy Keitha Weeda trwały niemal równo rok.

Kraj, 29 listopada 2019

Flora zachęca do obniżenia cholesterolu zdrową dietą

Wystartowały rozległe działania marki.

Kraj, 7 listopada 2019

Margaryna Kasia wspiera Wioski Dziecięce

Przed świętami wystartowała akcja pod hasłem "Upiecz dzieciom radość!".

Zagranica, 5 listopada 2019

Unilever obiecuje wycofanie reklam ze stron pornograficznych

Należąca do koncernu marka Dollar Shave Club przeprowadziła niedawno kampanię na Pornhubie.

Zagranica, 29 października 2019

Coca-Cola na czarnej liście przeciwników plastiku

Firma już po raz drugi przoduje w rankingu największej liczby plastikowych śmieci na plażach. Tuż za nią uplasowały się Nestle i PepsiCo.

Kraj, 25 października 2019

Tailor Made PR dla marki Unilevera

Agencja odpowiada za działania z zakresu influencer marketingu, towarzyszące wprowadzeniu nowej linii marki Knorr.

Zagranica, 8 października 2019

Unilever deklaruje zmniejszenie o połowę zużycia plastiku

Gigant FMCG daje sobie na to pięć lat.

Zagranica, 3 października 2019

CEO Tesco odchodzi

Dave Lewis uważa, że to najlepszy czas na odejście - w jego przekonaniu firma zmieniła się wystarczająco, bo mówić o jej stabilności.

Zagranica, 2 października 2019

Barry Callebaut wpadł na pomysł, jak oszczędzać ziarno kakaowca

Szwajcarski gigant czekoladowy chce w całości wykorzystywać owoce kakaowca i niwelować odpady.

Kraj, 2 października 2019

Knorr poszerza portfolio o produkty wegańskie i wegetariańskie

Marka Unilevera stawia na dania z kaszą i warzywami.

Przetargi, 20 września 2019

Agencja 2012 wygrywa przetarg Unilevera

Konkurs dotyczył marki Big Milk.

Zagranica, 20 września 2019

Keith Weed dołącza do WPP jako dyrektor niewykonawczy

Przez prawie całą karierę - do maja br. - związany był z Unileverem.

Kraj, 10 września 2019

Unilever jesienią przyspieszy z komunikacją Seventh Generation

Marka dostępna jest już w sklepach internetowych, a jesienią trafić ma do szerszej dystrybucji.

Zagranica, 30 sierpnia 2019

Marka Unilevera wspiera strajk klimatyczny

Seventh Generation przekaże na rzecz organizacji ekologicznej 350.org kwotę wydaną na reklamę telewizyjną w dniach 16-20 września.

Zagranica, 13 sierpnia 2019

Hertz powołuje agencję kreatywną in-house

Hertz Engine zajmie się działaniami kreatywnymi marki w Europie.

Zagranica, 9 sierpnia 2019

Lynx ożywia tatuaże w nowej kampanii

Za kreację nowych działań dla marki odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.

Kraj, 6 sierpnia 2019

Knorr zbadał, dlaczego Polacy nadużywają soli

Polacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.

Kraj, 2 sierpnia 2019

Mindshare testuje rozwiązanie Facebook Collaborative Ads dla Unilevera

Kampania ma za zadanie wspierać działania e-commerce dla produktów Unilevera z kategorii chemia domowa.

Zagranica, 31 lipca 2019

Cif ecorefill - nowy eko produkt firmy Unilever

Unilever stworzył 10-krotnie skoncentrowany wkład Cif ecorefill, który został wprowadzony na rynek w Wielkiej Brytanii. Dzięki nowemu produktowi klienci mogą korzystać z jednej butelki tak długo jak chcą.

Kraj, 26 lipca 2019

MBridge rozpoczyna współpracę z portalem grupy Unilever

Agencja odpowiada za prowadzenie działań z zakresu SEO na potrzeby Cleanipedia.com.

Zagranica, 23 lipca 2019

Reklama kinowa będzie rosła szybciej niż cyfrowa

Po raz pierwszy od dwóch dekad reklama kinowa notuje takie wzrosty.

Zagranica, 17 lipca 2019

Unilever tworzy "Tindera" dla pomysłów kreatywnych

Gigant FMCG chce wzmacniać kreatywność i przyspieszać decyzyjność.

Zagranica, 16 lipca 2019

P&G wydał 7 mld dol. na reklamy w 2018 r.

GroupM jest największą strukturą inwestycyjną w dziewięciu kategoriach produktowych.

Kraj, 15 lipca 2019

Justyna Dziegieć nowym chief digital officer Burda Media Polska

Pracowała ostatnio na stanowisku e-commerce lead Poland w firmie Unilever.

Przetargi, 4 lipca 2019

Spot And Dot wygrywa obsługę digitalową marki Axe

Kampania promować będzie nowy zapach Axe Ice Chill.

Zagranica, 18 czerwca 2019

Spotify pozwala reklamodawcom targetować słuchaczy podcastów

Pierwszymi firmami testującymi tę możliwość są Samsung i 3M.

Zagranica, 12 czerwca 2019

Unilever kupuje markę luksusowych kosmetyków do pielęgnacji skóry Tatcha

Koncern reaguje na modę na kosmetyki z Azji i trendy takie jak "10 kroków koreańskiej pielęgnacji".