Współpraca obejmuje stworzenie i prowadzenie kompleksowej strony internetowej oraz serwisów społecznościowych.
Aktywację prowadzi na zlecenie Pierre Fabre Dermo-Cosmetique.
Awans w strukturach grupy.
Valkea jest odpowiedzialna za obsługę public relations i działania komunikacyjne marki.
Przez ostatnie pięć lat był odpowiedzialny za rozwój działu custom publishing w Agora SA.
Agencja zajmie się social mediami nowego klienta.
W agencji pracę rozpoczęli Beata Magdziarz i Paweł Wolski.
Jakub Bauman objął funkcję dyrektora kreatywnego w Direct Publishing Group.
Projekt potrwa ponad miesiąc i będzie obecny w większości mediów.
Do firmy dołączył Marek Myślicki, a Julia Kruk awansowała.
Z wydawnictwem rozstaje się Zuza Ziomecka, współtwórczyni magazynu "Gaga". Pismo w przyszłym roku będzie się ukazywało co miesiąc.
Marketer odwołuje się w komunikacji do idei CSR.
Zwiększenie zatrudnienia związane jest z dynamicznym rozwojem działu custom publishing.
Valkea Media odświeża layout stron www flagowych magazynów.
Do działu dołączyły trzy nowe osoby.
Za Agencję Reklamową Roku uznano Leo Burnett, a najlepszą agencją interaktywną okazała się 180heartbeats.
W tegorocznej edycji konkursu Szpalty Roku najwięcej nagród zebrała Direct Publishing Group. Po raz pierwszy w konkursie wzięły udział Edipresse i Valkea Media.
Dom sprzedaży At Media uruchomił strukturę sprzedaży regionalnej pod kierunkiem Remigiusza Barczyńskiego na stanowisku regional sales managera. Celem projektu jest...
Hanna Kokczyńska objęła stanowisko redaktora naczelnego magazynu "Prestige House" wydawanego przez Valkea Media. Jej zastępcą została Dorota Tomaszewska. Zmiany w...
Monika Matak objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji wewnętrznej i odpowiedzialności społecznej w Grupie Żywiec. Jej głównymi zadaniami będą wzmocnienie identyfikacji...
Ewa Jagalska objęła stanowisko sekretarza redakcji magazynu "Dziewczyna" wydawanego przez Axel Springer Polska. Jednocześnie do zespołu grafików miesięcznika dołączył Rafał...
Agnieszka Perczak objęła stanowisko specjalisty ds. reklamy w dziale reklamy pism poradniczych Wydawnictwa Bauer. Będzie pracowała w zespole zajmującym się...
Nowo powstałe wydawnictwo Camelleon wprowadziło dwa pierwsze tytuły. Są to: "Speed" - miesięcznik sportów motorowych i ekstremalnych w nakładzie 20...
Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...
"Aktivist", bezpłatny miesięcznik lifestyle'owy wydawnictwa Valkea Media, ma nowego redaktora naczelnego i nowego zastępcę naczelnego. Agata Michalak, dotychczasowy zastępca naczelnego...
"Exklusiv" (Valkea Media) w grupie czasopism i "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) w grupie gazet zostali laureatami nagród głównych w VI...
Promocja w miejscach sprzedaży i działania public relations towarzyszyć będą ukazaniu się pierwszego numeru magazynu "Gaga", lifestyle'owego pisma dla rodziców....
Hanna Rydlewska od marca br. przejmie funkcję redaktora naczelnego magazynu "Exklusiv", wydawanego przez Valkea Media. Zastąpi na tym stanowisku Agatę...
"Gaga", powstający magazyn lifestyle'owy dla rodziców, nad którym pracuje m.in. Zuzanna Ziomecka (wydawca "Exklusiva", "Aktivista" w Valkea Media), a o...
Wydawnictwo Valkea Media przygotowało specjalny zimowy projekt wydawniczy "Aktivist na stoku". Magazyn będzie ukazywał się co sobotę, począwszy od 26...
Zuzanna Ziomecka, wydawca magazynów "Exklusiv" oraz "Aktivist" (Valkea Media), oraz inne osoby tworzące te pisma pracują nad nowym pismem skierowanym...
Dominika Borawska dołączyła do zespołu Polonia Indoor Advertising (PIA). Będzie odpowiadała za projekty realizowane dla klientów agencji i nowy biznes....
Do zespołu biura reklamy wydawnictwa Direct Publishing Group na stanowiska advertising managerów dołączyły Monika Gostołek i Jolanta Ratkowska. Ratkowska pracowała...
Valkea Media, wydawca m.in. "Aktivista", przygotował letni, ukazujący się co tydzień projekt prasowy "Aktivist na Fali". Tytuł będzie bezpłatny i...
Wydawnictwo Valkea Media przygotowało specjalny pakiet reklamowy pod nazwą "Early bird" dla klientów zainteresowanych najbliższym wydaniem rocznika "Book of Lists"....
Magazyn "Aktivist" (Valkea Media) z partnerami 4fun.TV i Radiostacją realizują nowy format programu typu reality oparty na vlogach (wideoblogach) pod...
Małgorzata Solarczyk została dyrektorem biura reklamy wydawnictwa Valkea Media. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze wydawnictwa. Małgorzata Solarczyk będzie...