Value Media, Labcon, BeDigital i Pret-a-Porter wygrały przetarg na obsługę marek z portfolio OTCF.
Przedświąteczną kampanię zapanowało Value Media.
W przetargu doradzała firma Stars.
Strukturę należącą do WPP dogania Publicis Media.
Miejsce drugie ex aequo zajęły MediaCom Warszawa i Wavemaker.
Klient nie przedłuża współpracy z Value Media.
Dom mediowy z Group One był jedynym oferentem w przetargu mediowym. Umowa będzie obowiązywać do 31 października br.
Postępowanie ma wyłonić zwycięzcę, który zajmie się obsługą skonsolidowanych budżetów banku Santander i Santander Consumer Banku.
Umowa została przedłużona na czas nieokreślony.
Agencja była jedynym oferentem w przetargu mediowym.
Agencje pomogą klientowi w transformacji cyfrowej.
Akcję zainauguruje cykl działań w social mediach.
Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.
Poza postępowaniem znalazły się OMD, który bronił obsługi, i Value Media.
Do agencji trafiły tabele kosztowe.
Klient wraca do agencji po kilkumiesięcznej przerwie, gdy bank obsługiwała agencja Digital Resolution.
W spocie pojawia się piosenka Kabaretu Starszych Panów.
Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Producent obuwia premium startuje z kampanią pod hasłem "Zasługujesz na to, co najlepsze... Zawsze!".
Agencje będą pracować dla Born2Be, Renee oraz Multu.
Wybór agencji poprzedzony był zapytaniem ofertowym.
W postępowaniu złożono łącznie cztery oferty.
Rusza drugi etap postępowania.
Publicis Media będzie pracować dla nowego klienta na 28 rynkach w obu Amerykach, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku.
Zakończył się proces "wyboru" audytora mediowego.
Największą trzyletnią dynamikę odnotowały Value Media, Vizeum i Havas Media.
Umowa zostanie podpisana na czas nieokreślony.
Dom mediowy poszerza zakres współpracy. Budżet traci Value Media.
O budżet w wysokości 15,9 mln zł rywalizował z Arena Media, Caratem i MullenLowe MediaHub.