Kraj, 3 kwietnia 2020
Za kampanię odpowiadają agencja Labcon oraz Value Media (Group One).
Czytaj więcej
Przetargi, 1 kwietnia 2020
Oferta Value Media była jedyną złożoną w tym postępowaniu.
Czytaj więcej
Przetargi, 26 marca 2020
Przyczyną jest wada dokumentu formularza gwarancji zakupowych.
Czytaj więcej
Przetargi, 24 marca 2020
Wsparciem będzie też SalesTube. Umowa została podpisana na dwa lata.
Czytaj więcej
Kraj, 4 marca 2020
Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.
Czytaj więcej
Kraj, 2 marca 2020
Będzie pracowała w teamie Communication Data Publishing.
Czytaj więcej
Kraj, 2 marca 2020
Za koncepcję i realizację materiałów do kampanii "Odkryj wyższy poziom gotowania" odpowiada agencja C108.
Czytaj więcej
Kraj, 11 lutego 2020
W tym roku producent serów oferuje do wygrania nagrody pieniężne oraz pięć Jeepów Renegade.
Czytaj więcej
Przetargi, 11 lutego 2020
Kraj, 6 lutego 2020
Główny zakres jego odpowiedzialności dotyczy wsparcia klientów w zakresie budowania rozwiązań digital, jak również restrukturyzacji i budowania zasobów grupy pod kątem wzmocnienia jej konkurencyjności w obszarze nowych technologii.
Czytaj więcej
Przetargi, 31 stycznia 2020
Value Media, Labcon, BeDigital i Pret-a-Porter wygrały przetarg na obsługę marek z portfolio OTCF.
Czytaj więcej
Kraj, 10 stycznia 2020
Za koncepcję kreacji odpowiada zespół marketingu Domiporta.pl, a za zakup mediów do internetowej części kampanii - Value Media.
Czytaj więcej
Przetargi, 22 listopada 2019
Kraj, 15 października 2019
Kraj, 14 października 2019
Bank wykorzystuje w komunikacji wizerunek Adama Małysza.
Czytaj więcej
Kraj, 4 października 2019
Miejsce drugie ex aequo zajęły MediaCom Warszawa i Wavemaker.
Czytaj więcej
Kraj, 4 października 2019
Przetargi, 11 września 2019
Przetargi, 12 sierpnia 2019
Dom mediowy z Group One był jedynym oferentem w przetargu mediowym. Umowa będzie obowiązywać do 31 października br.
Czytaj więcej
Przetargi, 1 lipca 2019
Postępowanie ma wyłonić zwycięzcę, który zajmie się obsługą skonsolidowanych budżetów banku Santander i Santander Consumer Banku.
Czytaj więcej
Przetargi, 14 maja 2019
Agencja była jedynym oferentem w przetargu mediowym.
Czytaj więcej
Kraj, 10 maja 2019
Dom mediowy odpowiada za kampanię TV marki Born2Be.
Czytaj więcej
Kraj, 23 stycznia 2019
Przez ostatnie 15 lat pracowała w MediaCom Warszawa.
Czytaj więcej
Kraj, 8 stycznia 2019
Obejmuje stanowisko new business & communication directora.
Czytaj więcej
Przetargi, 19 grudnia 2018
Proces przetargowy był audytowany przez Media Strategy.
Czytaj więcej
Przetargi, 21 listopada 2018
Przetargi, 16 listopada 2018
Poza postępowaniem znalazły się OMD, który bronił obsługi, i Value Media.
Czytaj więcej
Przetargi, 17 października 2018
Przetargi, 3 października 2018
Klient wraca do agencji po kilkumiesięcznej przerwie, gdy bank obsługiwała agencja Digital Resolution.
Czytaj więcej
Kraj, 2 października 2018
W spocie pojawia się piosenka Kabaretu Starszych Panów.
Czytaj więcej
Kraj, 2 października 2018
Kraj, 21 września 2018
Najwięcej nominacji otrzymała agencja mediowa - Wavemaker.
Czytaj więcej
Kraj, 20 września 2018
Po raz trzeci rusza loteria marki. Przy loterii i wspierającej ją kampanii pracowały Grasp Group, GPD Agency i Value Media.
Czytaj więcej
Kraj, 19 września 2018
Przeszedł z Value Media (Group One), a zastąpił Pawła Kuczmę, który rozstał się z firmą.
Czytaj więcej
Kraj, 13 września 2018
Po raz pierwszy premierze dźwiękowej powieści towarzyszy filmowy trailer. Głosu tytułowemu "autorowi bestsellerów" użyczył i w spocie wystąpił Cezary Pazura.
Czytaj więcej
Kraj, 5 września 2018
Producent obuwia premium startuje z kampanią pod hasłem "Zasługujesz na to, co najlepsze... Zawsze!".
Czytaj więcej
Przetargi, 4 września 2018
Agencje będą pracować dla Born2Be, Renee oraz Multu.
Czytaj więcej
Kraj, 30 sierpnia 2018
Wybór agencji poprzedzony był zapytaniem ofertowym.
Czytaj więcej
Kraj, 24 sierpnia 2018
Za koncepcją i realizacją kampanii wizerunkowej po raz kolejny stoi agencja Change Serviceplan.
Czytaj więcej