M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Visa (firma)"

Kraj, 20 sierpnia 2020

Pizza Hut i Visa w kampanii Saatchi & Saatchi [wideo]

Za wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + Jung v. Matt.

Kraj, 17 sierpnia 2020

Polska Bezgotówkowa z reklamą w mediach

Kampania w telewizji, radiu i internecie.

Kraj, 23 lipca 2020

Innogy go! wprowadza promocyjny voucher we współpracy z Visa oraz Tpay

Użytkownik może otrzymać do 37% zwrotu środków za jego zakup w formie vouchera na kolejne jazdy.

Zagranica, 17 lipca 2020

Visa ogłasza przetarg na agencję kreatywną

Obecnie organizacja płatnicza pracuje z BBDO i Saatchi & Saatchi.

Zagranica, 1 lipca 2020

Amazon ugruntowuje pozycję lidera w badaniu BrandZ

Na podium również Apple i Microsoft ze wzrostami.

Kraj, 15 czerwca 2020

Pizza Hut ułatwia zamówienia online

Rusza kampania, w której Pizza Hut razem z Visa uczą, jak zamówić pizzę ze strony Pizzahut.pl prosto do domu.

Kraj, 14 kwietnia 2020

Glovo rozpoczyna partnerstwo z Biedronką

Kurierzy dowożą zakupy z sieci do domów - mają dotrzeć do zamawiających w czasie krótszym niż godzina.

Zagranica, 7 listopada 2019

Visa w Wielkiej Brytanii z kampanią wykorzystującą piosenkę zespołu Queen

Kampania podkreśla znaczenie małych lokalnych biznesów.

Kraj, 11 października 2019

Klienci Banku ING jako pierwsi mogą korzystać z programu Visa Oferty

Automatyczny zwrot części wydatków za zakupy kartą Visa.

Zagranica, 8 października 2019

PayPal wycofuje się z porozumienia na rzecz kryptowaluty

Facebook ogłosił plany wprowadzenia kryptowaluty Libra wraz z portfelem elektronicznym Calibra w czerwcu br.

Kraj, 26 czerwca 2019

Raport Izby Gospodarki Elektronicznej: Polacy kupują wielokanałowo

57 proc. polskich internautów kupuje online - tyle wynosi średnia europejska. 40 proc. badanych nie ma ulubionego miejsca zakupowego.

Kraj, 3 czerwca 2019

Blik, imoje, SPOS i Igor Zacharjasz laureatami nagród Cashless 2019

Zwycięzcy odebrali statuetki 30 maja w Warszawie podczas gali Cashless Fintech Evening 2019.

Kraj, 7 lutego 2019

Visa zachęca do płatności zbliżeniowych

Kampanię realizuje Saatchi & Saatchi IS, Liquid Thread i Starcom.

Kraj, 14 listopada 2018

Świąteczna kampania Visy

Kreacja: Saatchi & Saatchi IS, media: Starcom.

Kraj, 18 października 2018

Polacy bez nagród na EACA Euro Effies 2018

Wśród nominowanych znalazły się trzy kampanie zgłoszone przez polskie agencje.

Kraj, 3 października 2018

Grayling nową agencją Visy

Firma płatności bezgotówkowych zdecydowała się zmienić agencję PR.

Zagranica, 19 września 2018

Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Umowa z MKOl przewiduje także wykorzystanie praw marketingowych.

Kraj, 7 września 2018

Komerso.pl - nowy portal dla branży e-commerce

Uruchamiają go wspólnie: e-Izba, DevaGroup i ContentHouse.

Kraj, 1 sierpnia 2018

Visa promuje płatności kartami za granicą

Podróżującym oferuje m.in. aplikację Visa Travel Tools.

Kraj, 23 lipca 2018

Starcom: Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z największymi wzrostami znajomości podczas MŚ 2018

Starcom zbadał znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją.

Kraj, 26 czerwca 2018

Trzy polskie kampanie nominowane do Euro Effie Awards

W sumie na short-listę jurorzy zakwalifikowali 38 kampanii z całej Europy.

Kraj, 20 czerwca 2018

Apple Pay już w Polsce

Z nowej formy płatności mogą skorzystać użytkownicy kart Visa i Mastercard wydanych przez wybrane banki.

Zagranica, 14 maja 2018

Visa ujawnia szczegóły kampanii na mundial

Zlatanowi Ibrahimoviciowi będą w niej towarzyszyć influencerzy z całego świata.

Kraj, 8 maja 2018

Mastercard goni Visę

Maleje różnica w liczbie kart pomiędzy dwoma głównymi operatorami.

Kraj, 23 kwietnia 2018

Wavemaker przeprowadzi szeroką kampanię programu Polski Bezgotówkowej

Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax. Założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight.

Zagranica, 19 kwietnia 2018

Zlatan Ibrahimović twarzą kampanii Visa

Wkrótce ruszy globalna kampania marketingowa związana z Mistrzostwami Świata FIFA 2018 w Rosji.

Kraj, 13 kwietnia 2018

Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Głównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

Alexa może pomóc w płatnościach P2P

Amazon zastanawia się obecnie nad wykorzystaniem aktywowanego głosem urządzenia do obsługi przelewów między dwiema osobami (peer-to-peer).

Kraj, 19 lutego 2018

Olimpijska kampania Visy z udziałem Kamila Stocha [wideo]

Kampania jest częścią szerszych działań sponsoringowych Visy związanych z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczang.

Kraj, 25 stycznia 2018

Kamil Stoch i inni olimpijczycy udostępniają spot Visy

To element działań marki Visa w social mediach. Start nastąpił przed oficjalną premierą w globalnych kanałach cyfrowych i radiowo-telewizyjnych.

Zagranica, 19 stycznia 2018

Visa uruchamia program Airport Companion

Oferuje on dostęp do specjalnych przywilejów i zniżek na lotniskach.

Kraj, 15 grudnia 2017

Płatności z Visa Checkout dostępne na empik.com

Wdrożeniu usługi towarzyszy promocja dla konsumentów.

Kraj, 12 grudnia 2017

Visa wyśle 12 Polaków do PyeongChang

Akcję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, internecie i na outdoorze.

Zagranica, 14 listopada 2017

Rusza program Visa Global Transit Solutions

Celem globalnego programu jest popularyzacja korzystania z płatności zbliżeniowych w bramkach biletowych w metrze oraz kasownikach w autobusach i tramwajach.

Zagranica, 9 października 2017

Pippa Glucklich odchodzi ze Starcom UK

Po pięciu latach UK chief executive Starcomu odchodzi z agencji.

Kraj, 6 października 2017

Visa publikuje wyniki badania płatności cyfrowych

Z badania wynika m.in., że 77 proc. badanych - zarówno w Polsce, jak i w Europie - używa urządzeń mobilnych do bankowania i codziennych płatności.

Kraj, 27 września 2017

Mateusz Wisznicki w zespole 180heartbeats + J. v. M.

Do nowej agencji przechodzi z Saatchi & Saatchi IS.

Kraj, 21 września 2017

Kamil Stoch w składzie Team Visa

Organizacja płatnicza ogłosiła skład zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018.

Kraj, 12 września 2017

Visa rusza z dużą kampanią płatności online

Organizacja promuje swój system Visa Chceckout.

Zagranica, 22 sierpnia 2017

King Digital testuje nowy format reklam w grach na telefony

Zdaniem analityków z Wall Street może on przynieść firmie nawet 1 mld dol. przychodów do 2019 r.

Kraj, 18 sierpnia 2017

50 zł na kolejne zakupy w Makro - od Visy

Organizacja płatnicza i sieć hurtowni w kolejnej wspólnej promocji wspartej kampanią.

Zagranica, 20 lipca 2017

John Antoniades globalnym dyrektorem zarządzającym Spark Foundry

W Publicis Groupe pracuje od ponad 20 lat.

Kraj, 4 lipca 2017

Visa sponsoruje letnie kino pod chmurką już po raz 10.

Codzienne seanse w Sopocie i Zakopanem, a w środy i czwartki - w Giżycku.

Kraj, 31 maja 2017

Tomasz Pawlikowski przejmuje obowiązki Piotra Morkowskiego, CEO Saatchi & Saatchi IS

Odejście Piotra Morkowskiego jest wynikiem zakończenia okresu earn outu - stwierdza w komunikacie Publicis Communications.

Kraj, 18 kwietnia 2017

Digital Resolution (Grupa OMD) z nowym digital strategy directorem

Na to stanowisko awansuje Anna Elwart.

Kraj, 6 marca 2017

Visa partnerem największego kina objazdowego w Polsce

Objazdowe kino Outdoor Cinema odwiedzi 100 miejscowości, za zakupy kartą Visa zniżki na bilety.

Kraj, 1 grudnia 2016

Promocja Visy z "Trollami"

W zamian za zakupy kartą na Allegro w sklepach Carrefour, Claire’s i Empik dostęp do multimediów związanych z filmem. Kampanię przygotowały Saatchi i MEC.

Kraj, 29 listopada 2016

Visa zaniepokojona nowymi e-przepisami

Organizacja Visa ostrzega, że nowe przepisy europejskie dotyczące handlu internetowego wprowadzają groźbę zakłóceń w zakupach online i będą niekorzystne dla konsumentów.

Kraj, 12 października 2016

Świtalski i Franc przechodzą z Agory do Ströer Digital Media

Wzmacniają dział agencyjny.

Kraj, 25 lipca 2016

Rząd planuje dużą loterię promującą obrót bezgotówkowy

Po loterii paragonowej może być to kolejny tego rodzaju projekt marketingowy.