Kraj, 27 września 2017
Stanowisko szefa redakcji magazynu obejmie od grudnia br.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2017
Wirtualna produkcja dostępna będzie na kanale YouTube magazynu.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lipca 2017
Magdalena Modrzewska, dyrektor wydawniczej platformy pism luksusowych, odchodzi z wydawnictwa po 14 latach. Z Edipresse rozstaje się też Agnieszka Bieniek, dotychczasowa dyrektor biura reklamy. W firmie pracowała 18 lat.
Czytaj więcej
Kraj, 7 marca 2016
Dziś trafia do kiosków pierwsze wydanie magazynu w nowej oprawie.
Czytaj więcej
Kraj, 20 stycznia 2016
Oferta modowa trzech tytułów wydawnictwa zyska dodatkowe wsparcie.
Czytaj więcej
Kraj, 2 grudnia 2015
Marka prezentuje kolekcję na sezon jesień/zima 2015/2016. Za zakup, planowanie mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Czytaj więcej
Kraj, 16 listopada 2015
Zwyciężczyni konkursu marki - Paulina Filipek - promuje produkty marki z portfolio PZ Cussons.
Czytaj więcej
Kraj, 13 lutego 2015
Marka z portfolio Agros-Novej wspiera swoje nowości kampanią.
Czytaj więcej
Kraj, 8 stycznia 2015
Koncepcja działań oparta została na bezpośrednim kontakcie z Polkami - spotkaniach i rozmowach na temat kobiecości. Za opracowanie i realizację strategii komunikacji, kreacje oraz copywriting i planowanie mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja Fenomem.
Czytaj więcej
Kraj, 2 grudnia 2014
Awansowały również inne osoby w zespole wydawnictwa.
Czytaj więcej
Kraj, 20 listopada 2014
Dwutygodnik już po raz szósty przyznał nagrody w konkursie fotograficznym.
Czytaj więcej
Kraj, 24 września 2014
Działania reklamowe skupiają się na internecie i akcji kuponowej.
Czytaj więcej
Kraj, 27 lutego 2014
Marka biżuterii i dodatków we francuskim stylu wkracza na łamy gazet z promocją najnowszej kolekcji.
Czytaj więcej
Kraj, 27 lutego 2014
Dwutygodnik trafia dziś na rynek w wyjątkowo promocyjnej cenie 99 gr.
Czytaj więcej
Kraj, 12 lutego 2014
Tym razem firma wspiera brand Łowicz w kategorii sosów.
Czytaj więcej
Kraj, 9 września 2013
Dwutygodnik rusza z akcją rabatową dla swoich czytelników. Jej zasięg ma zwiększyć kampania reklamowa.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lipca 2013
Trzymiesięczna kampania obejmie prasę, kina i online.
Czytaj więcej
Kraj, 16 kwietnia 2013
Kampania pod hasłem "Non stop you" potrwa do 26 maja br.
Czytaj więcej
Kraj, 27 marca 2013
L'Oreal razem z dwutygodnikiem "Viva!" przygotował specjalną reklamę, która ma podkreślić innowacyjny charakter kosmetyku.
Czytaj więcej
Kraj, 11 grudnia 2012
Rusza kampania antyperspirantu Garnier Mineral Invisible.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2012
Wydawnictwo będzie mocno wspierać pismo, ale nie przewiduje dołączania gadżetów.
Czytaj więcej
Kraj, 14 listopada 2012
Wielokanałowa kampania wspiera poszerzenie portfolio o Kulinarne Inspiracje.
Czytaj więcej
Kraj, 26 października 2012
Nowy kierownik będzie odpowiedzialny za pisma kobiece wydawnictwa.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2012
Ruszyły intensywne działania wspierające sprzedaż urządzenia.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2012
Wydawnictwo Bauer wierzy, że produkt będzie na tyle atrakcyjny, że wybroni się mimo kryzysu. Konkurencja czeka na pierwsze numery.
Czytaj więcej
Kraj, 27 września 2012
Wszystkie tygodniki opinii zarobiły więcej na reklamie.
Czytaj więcej
Kraj, 19 września 2012
Wydawnictwo Bauer podpisało umowę licencyjną z wydawnictwem Arnoldo Mondadori Editore na wydawanie magazynu "Grazia".
Czytaj więcej
Kraj, 14 września 2012
Nowym redaktorem naczelnym dwutygodnika została Agnieszka Jastrzębska.
Czytaj więcej
Kraj, 9 lipca 2012
Zbyszko przypomina o marce i słodzi swoje produkty stewią.
Czytaj więcej
Kraj, 25 czerwca 2012
Nowy szef mody luksusowego magazynu "Glamour" dołączył z "Fashion Magazine".
Czytaj więcej
Kraj, 25 kwietnia 2012
Dwutygodnik wprowadza zmiany w wyglądzie i zawartości. Obniża cenę o 3 zł, ale tylko czasowo.
Czytaj więcej
Kraj, 4 kwietnia 2012
Po dwóch miesiącach pełnienia obowiązków Ewa Kozłowska formalnie została dyrektorem BR.
Czytaj więcej
Kraj, 14 marca 2012
W ciągu najbliższych dni wydawca może zmienić częstotliwość magazynu z segmentu people.
Czytaj więcej
Kraj, 9 marca 2012
Sopharma wykorzystuje w kampanii m.in. guerilla marketing.
Czytaj więcej
Kraj, 5 grudnia 2011
W projekcie komunikacyjnym wykorzystano mistrzów latte art.
Czytaj więcej
Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011
Wraz z tegoroczną edycją plebiscytu Viva! Najpiękniejsi nagrano specjalny teledysk promujący akcję charytatywną.
Czytaj więcej
Kraj, 10 listopada 2011
Agencja przygotowała dla Mercedes-Benz Polska kampanię promującą Mercedesy z napędem 4Matic.
Czytaj więcej
Kraj, 26 października 2011
Zdjęcia z kalendarza Lavazzy posłużyły do tworzenia reklam billboardowych.
Czytaj więcej