M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wal-Mart Stores Inc. (firma)"

Zagranica, 7 grudnia 2017

Walmart zamiast Wal-Mart Stores

Największa na świecie sieć handlu detalicznego skraca oficjalną nazwę.

Zagranica, 24 listopada 2017

Zakupy na smartfonie tuż po świątecznym indyku

Zakupowe szaleństwo związane z Black Friday przeniosło się w dużej mierze online i rozpoczyna się poprzedniego dnia.

Zagranica, 22 listopada 2017

Campbell Soup: trend spadkowy trwa

W minionym kwartale przychody ze sprzedaży spadły po raz dwunasty z rzędu, na dodatek najmocniej od 2015 r.

Zagranica, 21 listopada 2017

Detaliści szukają sposobów na Amazona przed Czarnym Piątkiem

BestBuy oferuje zniżki już od początku listopada, a Target stawia na weekendy.

Zagranica, 17 listopada 2017

Wal-Mart nie kapituluje wobec Amazona

Największy detalista na świecie ogłosił właśnie, że tempo wzrostu sprzedaży było w minionym kwartale najszybsze od ponad 8 lat.

Zagranica, 15 listopada 2017

Producenci herbaty chcą uczynić ją bardziej "cool"

Innowacyjne produkty i kampanie marketingowe mają przekonać konsumentów, że za kubek herbaty warto zapłacić tyle samo co za kawę latte.

Zagranica, 7 listopada 2017

Amazon obniża ceny towarów od niezależnych sprzedawców

Do tej pory gigant e-commerce kontrolował tylko ceny produktów, które sam bezpośrednio sprzedawał.

Zagranica, 20 października 2017

Kwartalne wyniki Publicisu rozczarowują

Szef grupy reklamowej Arthur Sadoun poinformował też, że wyniki w ostatnim kwartale br. są "trudne do przewidzenia".

Zagranica, 11 października 2017

Wal-Mart skupi się na e-commerce

W przyszłym roku amerykańska sieć sklepów chce zwiększyć przychody z e-handlu aż o 40 proc.

Zagranica, 24 sierpnia 2017

Wal-Mart i Google umożliwią zakupy sterowane głosem

Firmy chcą zdobyć większy udział w rynku, na którym obecnie dominuje Amazon.

Zagranica, 18 sierpnia 2017

Sprzedaż sieci Asda rośnie po trzech latach spadków

Przychody brytyjskiej sieci supermarketów należącej do Wal-Mart Stores wzrosły w drugim kwartale br. o 1,8 proc.

Zagranica, 22 października 2015

Google będzie śledził zakupowe zwyczaje klientów

Google wprowadza oficjalnie narzędzie Shopping Insights. W początkowej fazie pozwoli ono na śledzenie zakupowych zwyczajów w ponad 16 tys. amerykańskich miastach. Metodologią znacznie odbiega od dotychczasowych rozwiązań oferowanych przez tę firmę.