M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Walk Social Media (firma)"

Kraj, 13 kwietnia 2018

Joanna Jędrasik managing directorem Walk Digital

Wcześniej zarządzała Walk Social Media jako head of social media.

Kraj, 14 czerwca 2017

Auto na minuty z kampanią w Warszawie

Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają: Walk, Kalicińscy.com i Infinity Media.

Kraj, 15 lutego 2017

Do Walk Social Media dołączają dwie nowe osoby

W agencji pracę zaczynają Agata Dondajewska i Julia Szczurek.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Walk rozbudowuje zespół

Wyodrębniono nową strukturę strategiczno-kreatywną, do zespołu dołączają Patrycja Otachel jako creative consultant oraz Anna Falkowska jako senior account executive.

Kraj, 4 listopada 2015

George Clooney w nowej kampanii Nespresso

W kampanii pojawia się też nowa twarz - Jacka Blacka, amerykańskiego aktora i muzyka.

Kraj, 5 grudnia 2014

Walk Creative przedstawia "Słodziaki"

Agencja przygotowała kampanię dla Polskiego Cukru.

Kraj, 11 lipca 2014

Nikon nad Bałtykiem

Akcję dla producenta sprzętu foto realizuje agencja Maann 66.

Kraj, 13 czerwca 2014

Joanna Jędrasik dołącza do Walk Social Media

Objęła stanowisko head of social media.

Przetargi, 21 maja 2014

Walk i MEC wypromują Puchar Świata w Windsurfingu

Agencje wygrały konkurs na kampanię imprezy, która odbędzie się na Stadionie Narodowym.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Karaszewski, Lewandowski i Małecka odchodzą z Walk

Karaszewski od sierpnia był szefem Walk Digital. Jego obowiązki przejmuje Sebastian Oszczepaliński, dotychczasowy senior project manager & producer.

Kraj, 22 sierpnia 2013

Jacek Karaszewski na czele nowej struktury digitalowej Walk

Menedżer odpowiada m.in. za zarządzanie agencjami Walk Digital i Walk Social Media.

Kraj, 26 lipca 2013

Tramwaje Coffeeheaven & Costa

Nietypowa ochłoda w mieście.

Kraj, 5 lipca 2013

Grupa Walk obsłuży Costę i Coffeeheaven

Grupa Walk została wybrana w konkursie ofert na kompleksową obsługę dla marek CHI Polska.

Kraj, 13 maja 2013

Okocim wprowadza markę piw sezonowych

Cztery nowe piwa na cztery pory roku.

Kraj, 4 lutego 2013

Anna Białkowska przeszła do Walk Social Media

Poprzednio związana była z biurem reklamy Społeczności.pl.

Kraj, 29 stycznia 2013

Wzrost wyniku finansowego grupy Walk

Walk podał korzystne wyniki finansowe za 2012 rok.

Kraj, 16 stycznia 2013

Nikon w zimowych kurortach

Marka rozpoczęła kolejną odsłonę zimowej aktywności.

Kraj, 5 grudnia 2012

Walk zajmie się obsługą marki Grześki

Jutrzenka Colian, polski producent artykułów spożywczych, wybrał Walk Social Media do obsługi wafli Grześki.

Kraj, 20 lipca 2012

Walk wspiera kampanię Rexony

Agencja odpowiada za koncepcję, kreację i mechanizm promocji.

Kraj, 5 lipca 2012

Komunikacja 14 restauracji Magdy Gessler w rękach Walk

Walk Social Media odpowiada za kompleksową obsługę restauracji w Facebooku.

Kraj, 28 czerwca 2012

Domino’s Pizza z Walk

Grupa będzie odpowiadać za kampanię 360 stopni.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Podravka wspiera Vegetę w social mediach

Kampanię poprzedziła akcja teaserowa na fan page'u marki.

Kraj, 15 marca 2012

Grupa Walk i EmLab dla TEDxWarsaw

Wydarzenie przygotuje EmLab, reklamę, PR i social media - Grupa Walk.

Kraj, 20 stycznia 2012

Walk wzmacnia szeregi

Do obowiązków nowych osób należeć będzie realizacja działań PR i e-PR w ramach projektów prowadzonych na rzecz klientów z branży nowych technologii, finansowej, medialnej oraz FMCG.

Kraj, 8 listopada 2011

Walk Events organizuje Electronic Beats Festival

Na zlecenie T-Mobile agencja odpowiada za organizację pierwszej polskiej edycji kultowego festiwalu muzycznego Electronic Beats Festival.