M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Warner Bros. (firma)"

Zagranica, 23 czerwca 2020

Spotify testuje produkt, który ma zmienić reklamę w podcastach

Szwedzki serwis streamingowy uważa, że zarówno z punktu widzenia użytkownika, jak i marketera powtarzanie "do znudzenia" jednego kodu promocyjnego czy adresu strony internetowej nie ma sensu.

Zagranica, 12 lutego 2019

"Lego Movie 2" z rozczarowującym otwarciem

Wpływy z filmu w USA i Kanadzie w premierowy weekend wyniosły 35 mln dol.

Zagranica, 9 października 2018

"Venom" i "Narodziny gwiazdy" biją październikowy rekord otwarcia

Dzięki tym dwóm filmom wpływy ze sprzedaży biletów kinowych w ostatni weekend sięgnęły w Stanach Zjednoczonych 174,5 mln dol.

Kraj, 23 sierpnia 2018

Harry Potter w kampanii sieci House

Marka odzieży z portfolio LPP wprowadziła na rynek kolekcję inspirowaną książką J. Rowling i wspiera launch kampanią.

Zagranica, 20 kwietnia 2018

Trzeci film z serii "Avengers" może mieć najlepszy weekend otwarcia

Rekord - 248 mln dol. wpływów z biletów kinowych w USA i Kanadzie - należy jak na razie do filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" z 2015 r.

Zagranica, 17 kwietnia 2018

"Rampage" podbija zagraniczne rynki, choć nie rodzimy

Filmowa adaptacja gry wideo z Dwaynem Johnsonem w roli głównej została letnio przyjęta w USA, okazała się jednak hitem za granicą, w tym w Chinach.

Kraj, 7 listopada 2017

Bartosz Struzik nowym CFO IPG Mediabrands

Do tej pory związany był z firmą rekrutacyjną Monster.

Kraj, 22 grudnia 2016

Sony inwestuje w VoD Chili

Serwis wideo na żądanie obecny jest w Polsce od blisko dwóch lat.

Zagranica, 28 listopada 2016

"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" na czele boxoffice w Stanach

Prequel filmu o Harrym Potterze w kanadyjskich i amerykańskich kinach w weekend otwarcia zarobił 74,4 mln dolarów.

Kraj, 17 listopada 2016

Małgorzata Pragacz head of social media w Digital Resolution

Awans w agencji performance’owej z Grupy OMD.

Zagranica, 25 października 2016

AT&T przejmuje Time Warner

Transakcja ma wartość 83 mld dol.

Zagranica, 15 czerwca 2016

P&G oraz Warner Bros. użyją po raz pierwszy Stories jako nowego formatu reklamowego w Snapchacie

Dwaj potentaci inwestują w nowe medium i chcą docierać do młodych użytkowników serwisu społecznościowego.

Zagranica, 16 lutego 2016

"Deadpool" z rekordem frekwencji w kinach

W ostatni weekend nowy film z Ryanem Reynoldsem zarobił 135 mln dolarów.

Zagranica, 22 września 2015

Warner Bros. będzie produkować po chińsku

Wkrótce pojawią się produkcje filmowe jednej z największych wytwórni w języku chińskim. Warner Bros. nawiązał w tym celu współpracę z chińskim funduszem inwestycyjnym China Media Capital.

Kraj, 13 lutego 2015

Łukasz Borak awansuje w strukturach Peugeot i Citroen Polska

Teraz odpowiada za strategię digitalową trzech brandów: Peugeot, Citroen oraz DS.

Kraj, 3 lutego 2015

Tomasz Stanek awansuje w Caracie

Nową funkcję będzie pełnił w zespole obsługującym Mondelez Polska.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Tomasz Stanek na stanowisku communication managera w Carat Polska

Wcześniej pracował m.in. w CR Media Consulting oraz ZenithOptimedia.

Zagranica, 28 lipca 2014

Amazon odnotowuje stratę pomimo znacznego wzrostu sprzedaży

Przychody w II kwartale wzrosły o 23 proc., ale koszty poniesione przez firmę - o 24 proc.

Kraj, 25 lutego 2014

TVN wprowadza markę Player.pl

W ramach Player.pl uruchomiona zostanie także specjalna strefa Player Plus (obecnie dostępna testowo). Nowością jest tu streaming kanałów telewizyjnych.

Kraj, 8 lutego 2013

Performics zadowolony ze współpracy z Upcast Social

Digitalowy dział ZOG-u podsumowuje działania w modelu zautomatyzowanego zakupu kampanii w Facebooku.

Zagranica, 2 stycznia 2012

Amazon z kontraktem z Sony Pictures Television

LoveFilm, należąca do Amazon, podpisała długoterminowy kontrakt dotyczący wykorzystania kontentu SPT.

Kraj, 5 października 2011

Razem w walce o budżety interaktywne

Biuro Podróży Reklamy i Interactive Research Center strategicznymi partnerami w obszarze social mediów.

Zagranica, 26 września 2011

Ogilvy & Mather inwestuje w social media

Tom de Luca objął stanowisko chief operating officera odpowiedzialnego w agencji za ofertę działań w zakresie social mediów.

Zagranica, 24 sierpnia 2011

Warner Bros. zmienia WPP na Omnicom

Kolejna - po GSK - spora strata biznesu MediaComu w USA.

Zagranica, 27 czerwca 2011

Sony sponsoruje stronę dla fanów Harry'ego Pottera

Marketer wspiera debiut portalu internetowego Pottermore.

Zagranica, 9 maja 2011

Warner Bros. kupił portale filmowe

Akwizycja dotyczyła serwisów Flixster i Rotten Tomatoes.

Przetargi, 12 kwietnia 2011

Dobra Communications dla European Licensing Company

Agencja licencyjna nawiązała współpracę z Dobra Communications.

Zagranica, 29 marca 2011

"Harry Potter" w Facebooku

Warner Bros., dystrybutor filmów, oferuje wypożyczanie filmów w Facebooku. Do biblioteki trafiły m.in. dwie części "Harry'ego Pottera".

Zagranica, 9 marca 2011

Warner Bros. wypożyczy film w Facebooku

Wytwórnia udostępnia za niewielką opłatą filmy w popularnym serwisie społecznościowym.

Kraj, 1 grudnia 2010

AdAction czaruje dla Harry’ego Pottera

Promocja kolejnej części kinowego hitu skierowana do miłośników gier.

Kraj, 15 listopada 2010

77 Creative autorem plakatów filmu "Jak się pozbyć cellulitu"

Agencja Trenta Payne'a przygotowała teaserowe plakaty promujące nową produkcję Andrzeja Saramonowicza.

Kraj, 29 października 2010

Ipla liczy na sport

Internetowy serwis wideo Ipla.tv wprowadzi abonamenty na transmisje sportowe.

Zagranica, 3 sierpnia 2010

Warner Bros. ma nowego marketingowca

Lynne Frank została wiceprezesem w spółce i ma odpowiadać za międzynarodowy marketing.

Kraj, 19 kwietnia 2010

Onet stawia na FMCG i farmację

Grupa Onet.pl chce w tym roku zwiększyć przychody z reklam, aktywizując marketerów z branży żywieniowej i farmaceutycznej. Portal liczy na nawet kilkusetprocentowe wzrosty wydatków niektórych firm.

Zagranica, 26 listopada 2009

VisitBritain prowadzi promocję wokół postaci Sherlocka Holmesa

Organizacja turystyczna VisitBritain zachęca do wizyty w Londynie w związku ze zbliżającą się premierą nowej ekranizacji historii słynnego detektywa Sherlocka...

Kraj, 2 września 2009

Tomasz Nowak creative group headem w agencji Peppermint

Tomasz Nowak objął stanowisko creative group heada w agencji Peppermint. Jest absolwentem Wydziału Psychologii UW. Współpracował z wydawnictwami (Prószyński i...

Zagranica, 23 lipca 2009

Warner Bros. promuje Harry'ego Pottera na Twitterze

Koncern Warner Bros. przygotował w serwisie mikroblogowym Twitter kampanię z okazji premiery najnowszej części przygód Harry'ego Pottera - "Harry Potter...

Zagranica, 16 maja 2008

Nickelodeon i Group M zawarły umowę o współpracy wartą 300 mln dol.

Kanał dziecięcy Nickelodeon i Group M zawarły umowę dotyczącą współpracy. To jedna z większych tegorocznych umów tej sieci mediowej. Wartość...

Zagranica, 6 maja 2008

Apple będzie sprzedawał hollywoodzkie produkcje

Firma Apple podpisała umowy z większością wytwórni filmowych z Hollywood dotyczące sprzedaży ich filmów w internetowym sklepie iTunes. Filmy będzie...

Zagranica, 8 kwietnia 2008

Orange wprowadza do oferty filmy i seriale

Operator telefonii komórkowej Orange wprowadził do portfolio szeroką ofertę filmów i seriali telewizyjnych. Wieloletnie umowy dotyczące ich dystrybucji zostały podpisane...

Zagranica, 19 lutego 2008

Blue-ray coraz bliżej zwycięstwa nad HD DVD

Toshiba jest coraz bliższa decyzji o rezygnacji z propagowania swojego formatu HD DVD, gdyż konkurencyjny format zapisu płyt DVD Blue-ray...

Zagranica, 28 stycznia 2008

Apple uruchamia wypożyczalnię filmów na iTunes

Apple uruchamia internetową wypożyczalnię filmów na serwisie iTunes. Będzie udostępniać większość pozycji filmowych z największych studiów produkcyjnych. Użytkownicy serwisu mogą...

Kraj, 22 sierpnia 2007

YouTube rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w Polsce

Należący do Google popularny serwis wideo YouTube będzie sprzedawał reklamy. 10-sek. spoty reklamowe będą emitowane podczas oglądania wybranych materiałów. Chodzi...

Kraj, 30 maja 2007

Grono.net rozpoczęło współpracę z Warner Bros

Portal społecznościowy Grono.net rozpoczął współpracę z dystrybutorem i producentem filmów firmą Warner Bros. Miłośnicy i fani filmów spotykają się na...

Kraj, 20 grudnia 2006

U2 Media rezygnuje ze współpracy z Warner Bros., marketer szuka agencji

Dom mediowy U2 Media rezygnuje ze współpracy z Warner Bros., dystrybutorem filmowym. Na prośbę klienta będzie obsługiwał jego budżet przez...

Zagranica, 6 października 2006

Agencja Weber Shandwick wyróżniona przez Holmes Group

Agencja public relations Weber Shandwick (McCann Worldgroup) została uznana za Europejskiego Konsultanta Roku przez Holmes Group. Wydawca jednego z największych...

Zagranica, 12 września 2006

Apple rozbudowuje swój sklep iTunes o opcję pobierania filmów

Koncern Apple zamierza rozbudować funkcjonalność swojego sklepu internetowego z muzyką cyfrową o możliwość pobierania także plików z filmami wideo. Chociaż...

Zagranica, 5 września 2006

Warner Bros. tworzy spółkę małych form cyfrowych

Warner Bros. tworzy spółkę, która będzie produkować małe formy cyfrowe. Chodzi np. o spoty reklamowe, które mogą być wyświetlane w...

Zagranica, 23 sierpnia 2006

YouTube debiutuje z reklamami wideo

Serwis społecznościowy YouTube rozpoczął sprzedaż reklam wideo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z oferty, jest Warner Bros. Za pomocą tych form...

Zagranica, 7 sierpnia 2006

Warner Brothers podpisał umowy licencyjne z czołowymi europejskimi klubami piłkarskimi

Warner Brothers Consumer Products podpisał umowy licencyjne z Manchester United, FC Barceloną, Juventusem oraz klubem Paris St Germain. Na podstawie...