Agencja będzie odpowiedzialna za aktywne wsparcie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie i wybrane działania z obszaru influencer marketingu.
Agencja przygotowała kampanię z udziałem Marcina Prokopa.
Wcześniej pracowała w marketingu BZ WBK, Kredyt Banku i Warty.
W PKO Banku Polskim pracuje od grudnia 2015 r.
Tomasz Wojciechowski obejmuje stanowisko deputy creative directora w agencji.
Marcin Dorociński w kolejnej kampanii ubezpieczyciela autorstwa DDB i Starlinka.
Zastąpiła Dorotę Pietrzyk, która rozstała się z firmą.
Polska Izba Ubezpieczeń szykuje kampanię reklamową.
Rosną też Proama i Liberty Ubezpieczenia. PZU, Warta, MTU, Uniqa tracą.
Zastąpi na stanowisku creative directora pełniący dotychczas tę funkcję duet - Marcina Mroczka i Andrzeja Błachuta - który rozstał się z agencją.
Innovation director oraz deputy creative director dołączają do zespołu.
Do działu kreacji agencji dołączyli: Zuzanna Wrońska i Rafał Nagiecki.
Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.
Po roku pracy strateg żegna się z agencją.
Agencja finalizuje akwizycję agencji interaktywnej.
Agencja będzie odpowiadała za zmiany barw ubezpieczyciela pod skrzydłami nowych właścicieli.
Klienci Warty będą oceniali koncepty przetargowe agencji. Na short-liście nie ma agencji G7, dotychczas współpracującej z marketerem.
Według agencji przetarg nie spełnia zasad etyki SAR.
O budżet ubezpieczyciela będzie walczyło dziewięć agencji.
Stworzenie silnej konkurencji dla PZU coraz bliższe; wcześniej Komisja zgodziła się na przejęcie przez Talanx TU Europa.
Nowe logo i komunikacja mają sprawić, że największy w kraju ubezpieczyciel unowocześni swój wizerunek.
Po zakupie firmy przez niemiecki Talanx ubezpieczyciel prawdopodobnie nie zmieni nazwy.
Była szefowa G7 zostaje business development directorem i client service directorem agencji Lowe GGK.
Joanna Hurda, dotychczasowa CEO, odchodzi z agencji.
Belgijska grupa KBC chce sprzedać swoje spółki w Polsce.
Małgorzata Wojtuszko wzmocniła zespół marketingowy ubezpieczyciela.
Zarządzanie agencją przejmuje Dorota Mazur, dotychczas group account director.
Dyrektor zarządzający 303 wybiera Afrykę.
Ubezpieczyciel rozstrzygnął przetarg na obsługę interactive.
Z III edycji Money Tracka zrealizowanego przez Dom Badawczy Maison wynika, że stopień ubankowienia wciąż rośnie.
Nowy dyrektor komunikacji marketingowej w Lukas Banku.
Magdalena Buszek została PR managerem w agencji FireFly Creation z grupy FireFly. Odpowiada m.in. za utrzymywanie relacji grupy i jej...
Do agencji FireFly Creation z Grupy FireFly dołączy z początkiem listopada team kreatywny - senior art director Szymon Demirkol i...
Grupa KBC (Kredyt Bank i Warta) finalizuje przetarg mediowy. Marketer stworzył już short-listę, z której wkrótce wyłoni zwycięzcę. Przypomnijmy, że...
Instytut Kreatywnej Edukacji "Kids'Lab" przekształcił się w Laboratorium Komunikacji Sp. z o.o. W ramach nowej spółki wydzielono pięć wyspecjalizowanych zespołów...
Adrian Dmoch objął stanowisko art directora w agencji reklamowej G7. Pracuje dla takich klientów, jak: Heyah, Tak Tak, Warta. Przez...