M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wavemaker (firma)"

Kraj, 1 grudnia 2020

Wavemaker: Lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym love-brandem Polaków

Polskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych, blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami.

Kraj, 27 listopada 2020

Gang Fajniaków Biedronki bezkonkurencyjny na YouTube w październiku [wideo]

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro.

Kraj, 27 listopada 2020

Henkel rusza z Recykloterią

Wspiera ją kampanią.

Przetargi, 26 listopada 2020

COMvergence: Wavemaker liderem nowego biznesu po trzech kwartałach

GroupM na czele zestawiania holdingów.

Kraj, 25 listopada 2020

Apap startuje z nową kampanią [wideo]

Za komunikację marki Apap odpowiada AżTuNagle.

Przetargi, 25 listopada 2020

Havas Media utrzymuje budżet Jacobs Douwe Egberts

W przetargu brały udział trzy agencje.

Kraj, 13 listopada 2020

Wavemaker i VMLY&R wygrywają obsługę sieci Douglas

Wavemaker przejmuje planowanie i zakup mediów, a VMLY&R - social media.

Kraj, 5 listopada 2020

Wavemaker: Praca w marketingu ciekawa, ale nieraz sprzeczna z przekonaniami

Marketingowcy często lubią swoją pracę i uważają ją za ciekawą, ale częściej niż przedstawiciele innych profesji narzekają, że praca kłóci się z ich sumieniem i przekonaniami - wynika z badania agencji mediowej.

Kraj, 2 listopada 2020

DDB Warszawa z kolejną paneuropejską kampanią dla Huawei

Na kilkanaście rynków europejskich i poza kontynentem.

Kraj, 30 października 2020

USP Zdrowie wspiera markę Naturell [wideo]

Działania promocyjne są prowadzone m.in. w telewizji i digitalu.

Kraj, 28 października 2020

Wavemaker: 16% to średnie obłożenie reklamami w serwisach VoD największych nadawców TV

Serwisy VoD głównych nadawców TV pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.

Kraj, 28 października 2020

Łaciata wspiera śmietanki

Wystartowała jesienna kampania marki.

Kraj, 15 października 2020

Kampania "Ostatni Twój Weekend" zostanie zaprezentowana podczas Lions Live

Praca została wybrana jako 1 z 10 z całego świata.

Zagranica, 13 października 2020

Wavemaker wygrywa budżet Pernod Ricard

Do tej pory był to klient agencji 360i z grupy Dentsu.

Kraj, 8 października 2020

Mleko Łaciate z nową loterią konsumencką

Marka kontynuuje obchody 25-lecia.

Kraj, 7 października 2020

RECMA: Starcom i MediaCom dominują w zestawieniu "Profile Classification"

Biorąc pod uwagę grupy reklamowe, najwyższą ocenę ma GroupM.

Kraj, 6 października 2020

Agencje mediowe raportują małe zyski

W okresie rocznych sprawozdań prześwietlamy finanse domów mediowych.

Przetargi, 6 października 2020

Wavemaker wygrywa przetarg mediowy Douglasa

Klienta traci Havas Media.

Zagranica, 6 października 2020

Pernod Ricard USA wybiera Wavemakera

Agencja mediowa obsługuje już tego klienta we Francji (gdzie mieści się główna siedziba koncernu) oraz m.in. na rynkach chińskim i indyjskim.

Kraj, 5 października 2020

Złoto i srebro dla Wavemakera podczas Festival of Media Global 2020

Kolejne nagrody za kampanię "Ostatni Twój Weekend".

Przetargi, 25 września 2020

COMvergence: Mindshare liderem w nowym biznesie po I połowie 2020 r.

Biorąc pod uwagę holdingi, to GroupM deklasuje konkurencję z dodatnim wynikiem 3,671 mld dol.

Kraj, 22 września 2020

RECMA: OMD liderem rynkowym w 12 krajach

Za OMD znalazły się Mindshare, Carat i MediaCom.

Przetargi, 18 września 2020

Trzy domy mediowe walczą o budżet Jacobs Douwe Egberts

Do przetargu dołącza Wavemaker.

Kraj, 18 września 2020

Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie COVID-19

Wsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.

Kraj, 8 września 2020

Wavemaker: Aktywizm marek budzi spore emocje

Negatywnie usposobieni (mniejszość, ale istotna) uważają, że firmy powinny się skupić na swoich produktach, a aktywizm postrzegają jako działanie dla zysku.

Kraj, 7 września 2020

Łaciate promuje swoje ekologiczne opakowania w nowej kampanii

Działania realizowane są w digitalu i na OOH.

Zagranica, 31 sierpnia 2020

Ajit Varghese, global president Wavemakera, odchodzi z agencji

Po połączeniu Maxusa i MEC w jedną agencję Wavemaker Varghese kierował jej pracami na ponad 50 rynkach i zarządzał 3 tys. osób.

Zagranica, 19 sierpnia 2020

OMD wygrywa budżet Danone'a w Tajlandii i Malezji

Agencja podpisuje trzyletnią umowę.

Kraj, 17 sierpnia 2020

Polska Bezgotówkowa z reklamą w mediach

Kampania w telewizji, radiu i internecie.

Kraj, 24 lipca 2020

Rynek reklamy TV wraca do formy

W lipcu 100% czasu reklamowego w stacjach telewizyjnych zostało wyprzedane.

Przetargi, 14 lipca 2020

OMD liderem globalnego zestawienia RECMA Overall Activity Volume 2019

Za OMD znalazły się: Carat, Mindshare, MediaCom i Wavemaker.

Kraj, 10 lipca 2020

Apap wraca do normalności w nowej kampanii [wideo]

Kreację przygotowała agencja AżTuNagle.

Kraj, 6 lipca 2020

RECMA: Starcom na szczycie zestawienia Overall Activity Volume 2019

Największym holdingiem pozostaje GroupM.

Kraj, 2 lipca 2020

Huawei promuje sklep AppGallery

Kampania w telewizji i kanałach digital.

Kraj, 2 lipca 2020

Wavemaker: Skłonność do cord-cuttingu nie rośnie

Netflix umacnia status lovebrandu.

Kraj, 19 czerwca 2020

Wystartowała kampania "kuchni bez filozofowania"

IKEA zachęca do odświeżenia domu.

Kraj, 17 czerwca 2020

Lavazza z kampanią "Good Morning Humanity"

Działania realizowane są w mediach digitalowych.

Kraj, 5 czerwca 2020

Wavemaker: "Fakty" liderem, "Wiadomości" mocno zyskują w woj. małopolskim i śląskim

Na wynik "Wiadomości", "Faktów" i "Wydarzeń" w różnym stopniu pracowały poszczególne województwa.

Kraj, 3 czerwca 2020

Wavemaker: Tylko 7% marek odwoływało się w reklamach TV do pandemii

Polscy marketerzy znacznie rzadziej niż zachodni zmieniali komunikację w związku z pandemią.

Zagranica, 1 czerwca 2020

Forrester Wave: UM, OMD, Starcom i Carat liderami w II kwartale

Forrester ocenia domy mediowe na podstawie 17 kryteriów podzielonych na trzy kategorie: aktualną ofertę, strategię i rynkową obecność.

Kraj, 28 maja 2020

UM nowym domem mediowym Energizera

Globalna decyzja dotyczy również Polski.

Przetargi, 27 maja 2020

COMvergence: Pierwszy kwartał 2020 r. należy do PHD i GroupM

Metodologia COMvergence w raporcie "New Business Barometer Q1 2020" zakłada zliczanie budżetów wygranych, przegranych oraz utrzymanych.

Kraj, 19 maja 2020

Andrzej Mleczko dla mleka Łaciate

Rysunki Andrzeja Mleczki w kampanii digitalowej marki mleka.

Kraj, 18 maja 2020

Wavemaker: Widzowie doceniają naziemną TV

Blisko trzy czwarte widzów docenia kierunek zmian w naziemnej telewizji cyfrowej. W jej ofercie widzowie najwyżej oceniają Polsat i TVN, a najchętniej pozbyliby się Polo i Trwam, gdyby mogli je wymienić na inne stacje.

Kraj, 11 maja 2020

Huawei idzie na wojnę cenową

Nowe smartfony poniżej 400 zł.

Kraj, 11 maja 2020

Motoryzacja i finanse w kwietniu mocno ograniczyły wydatki reklamowe w TV

Dane przygotował Wavemaker.

Kraj, 7 maja 2020

Marka Iskial w akcji #OdporniNaNudę [wideo]

Działania przygotowały agencje GoldenSubmarine i Wavemaker.

Przetargi, 7 maja 2020

MediaCom Warszawa pracuje dla marki Yes

Głównym zadaniem agencji jest wsparcie mediowe dla kanału e-commerce, działania digital, modelowanie atrybucji i SEO.

Kraj, 4 maja 2020

Lavazza wprowadza linię kaw we współpracy z PepsiCo.

Marka wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych.

Kraj, 29 kwietnia 2020

"Ostatni Twój Weekend" z grand prix i 4 złotami Andy Awards

- Od samego początku wiedzieliśmy, że robimy coś wyjątkowego. - mówi Maciej Kozina, associate creative director w VMLY&R New York, współtwórca projektu.