Sieć nawiązuje jednocześnie do narodowej kwarantanny i głównego hasła kampanii "Niech żyje dom".
Agencja walczy o nagrody w kategoriach kategoriach best branded content i best use of traditional media (print & publishing).
GroupM rewiduje lekko prognozę wzrostu dla e-wideo.
W ramach sieci YouTube, Facebook i Netflix mediowymi "must have" Polaków.
Z kolei miejsce 25. przypadło MediaCom Warszawa.
Agencja wprowadziła nową metodykę pracy - provocative planning.
To efekt przetargu, który dotyczył rynków europejskich.
Biorąc pod uwagę grupy mediowe, nadal najlepiej wypada WPP/GroupM z liczbą 47 pkt.
Za OMD znalazł się Carat i agencje z GroupM.
Kreację przygotowała agencja Schulz Brand Friendly.
Kreację spotu przygotowała agencja GTO Agency.
Za transformację marki w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada regionalny dyrektor marketingu Milan Obetko.
Postępowanie dotyczyło sklepów wolnocłowych.
Na razie firma nie chce ujawniać szczegółów tego transferu.
Już tylko 32 pojedyncze emisje programów w telewizji przyciągnęły w 2019 r. widownię przekraczającą 5 mln osób - pokazuje analiza agencji Wavemaker na podstawie danych Nielsena.
Zestawienie RECMA powstało na bazie 2 tys. przetargów w 45 krajach, w tym w Polsce.
Przetarg dotyczył obsługi w Wielkiej Brytanii.
Klient kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją.
Wystartowała kampania stworzona przez Przestrzeń.
Firma uruchamia specjalną multimedialną platformę, która "pokaże", jak widzą świat ludzie z niepełnosprawnością i chorobami neurodegeneracyjnymi.
Dotychczasowa chief operating officer w Wavemaker UK awansuje do globalnej roli.
Na konkurs wpłynęło w tym roku 3410 zgłoszeń z 61 krajów.
W przetargu doradzała firma Stars.
Budżet wart 100 milionów dol. obejmuje wszystkie rynki europejskie, na których ta firma farmaceutyczna jest obecna oraz Australię.
Klienta traci Wavemaker, który nie bronił się w przetargu.
Większość biznesu przypadnie Wavemakerowi, ale jeszcze nie jest to przesądzone w Polsce, ponieważ lokalny oddział klienta ma prawo wybrać również pozostałe agencje z GroupM. Ostatecznie będzie oznaczać to stratę dla Arena Media.
UM Thrive został nowym partnerem mediowym Nestlé Polska na lata 2020-2022. Klienta straci Wavemaker.
Postępowanie ma zasięg lokalny - wynika z naszych ustaleń.
Miejsce drugie ex aequo zajęły MediaCom Warszawa i Wavemaker.
Dentsu Aegis Network okazało się też najskuteczniejszą grupą w nowym biznesie i utrzymanych budżetach.
Co czwarty polski internauta uważa, że medycyna konwencjonalna bardziej szkodzi niż leczy, a niemal co trzeci uważa, że duże dawki witaminy C pomagają walczyć z nowotworem - pokazuje HealthWave, badanie agencji Wavemaker.
Globalnym reklamodawcą roku został Huawei.
Obsługi broni Zenith.
Wavemaker zatrzyma część obowiązków zakupowych na rynkach, gdzie Vodafone posiada spółki joint venture, m.in. w Indiach i Holandii.