Agencja full service zintegruje w swoich strukturach siostrzaną agencję interactive.
Kompania Piwowarska nie komentuje naszych informacji.
Kompania Piwowarska nie podaje na tym etapie, kto dalej będzie zajmował się komunikacją Lecha w internecie.
Ruszyła kampania dań gotowych firmy, których flagowym produktem są gołąbki.
Jest to pierwsza kampania zrealizowana przez Maxus.
W konkursie nie uczestniczyła agencja John Pitcher, dotychczas pracująca dla marki Lech w internecie.
W agencji na przestrzeni ostatnich tygodni wzmocnione zostały grupy strategiczno-kreatywne GPD Advertising, struktura interaktywna Wide Open i dom produkcyjny Simplicity.
Sieć będzie prowadzić komunikację również w Pintereście.
Spółka zależna agencji GPD stoi za działaniami promocyjnymi Lidla w sieci.
Publikacji ponad 20 odcinków towarzyszy konkurs dla fanów marki.
Zespół studia interaktywnego Huncwot zasiliły dwie osoby: Magda Korcz i Michał Maliszewski.
Agencja interaktywna Wide Open poszerza kompetencje wideo- i socialmediowe. Firma powiększy działy kreacji i strategii.
Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...
Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...
Do działu kreacji agencji interaktywnej Wide Open dołączyli Kamil Tatara i Michał Bajerlein. Odpowiadają za animacje i projektowanie graficzne. Kamil...
Joanna Bartkowska dołączyła do agencji interaktywnej Wide Open. Jako specjalista ds. rozwoju odpowiada za rozwój agencji, śledzenie i wdrażanie trendów...
Do działu kreacji agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyli grafik Maciej Mach i dwóch flash developerów: Bartłomiej Jerzy i Grzegorz Michlicki. Jak...
Agencja interaktywna Wide Open przygotowała dla firmy Aviko konkurs internetowy "Akcja - kreacja", w którym internauci mogą tworzyć obrazki z...
Agencja interaktywna Wide Open wygrała przetarg Banku Zachodniego WBK na przebudowę serwisu Superfirmy.pl. Zrzesza on firmy, które pod marką BZ...
Do agencji interaktywnej Wide Open dołączył account director Marcin Kozubski. Pokieruje zespołem obsługującym m.in.: BZ WBK, KPMG, Wild Bean Cafe...
Do zespołu IT agencji Supermedia Interactive dołączyli Jacek Nowaczyk (programista PHP) i Marcin Jeleń (flash developer). Nowaczyk będzie odpowiedzialny m.in....
Agencja GPD przygotowała promocję dla klientów BP. Jej uczestnicy po zatankowaniu paliwa BP Ultimate i wejściu na stronę www.ultimatefabia.pl (autorstwa...
Jutrzenka uruchomiła nową witrynę internetową www.grzeski.pl. Wirtualna mapa miasta prezentuje wszystkie smaki popularnych Grześków, ukazując osoby, które je jedzą. -...
Jutrzenka SA ruszyła z kampanią pralin Goplany. Akcja obejmuje głównie internet, w tym nową stronę www.czekoterapia.pl, kampanię teaserową prowadzoną w...
Firma Ziołopex uruchomiła nową stronę internetową marki Appetita. Odświeżony serwis jest zapowiedzią nowej komunikacji dla brandu sygnowanej hasłem: "Appetita pełna...
Kompania Piwowarska SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Pilsner Urquell. - Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz rozszerzenie...
Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa piwa marki Miller Genuine Draft należącego do Kompanii Piwowarskiej SA (KP SA). Kampania w internecie...
Kompania Piwowarska SA (KP SA) przeprowadziła pierwszą turę rozmów z agencjami reklamowymi. Ich celem była prezentacja rozwiązań strategicznych oraz propozycji...