M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wieden & Kennedy (firma)"

Zagranica, 26 lutego 2020

Nike składa hołd Kobe Bryantowi

Dwuminutowy spot nosi tytuł "Mamba Forever", co jest nawiązaniem do przydomka koszykarza Los Angeles Lakers.

Zagranica, 3 lutego 2020

Coca-Cola Energy wchodzi z impetem na rynek amerykański [wideo]

Kampanię marketingową inauguruje spot "Show Up" z udziałem Martina Scorsese i Jonah Hilla wyemitowany podczas Super Bowl.

Zagranica, 16 grudnia 2019

Justine Armour dyrektor kreatywną Grey New York

Stanowisko CCO pozostawało nieobsadzone od odejścia Andreasa Dahlqvista do DDB w 2017 r.

Przetargi, 4 listopada 2019

Ogilvy przejmuje budżet Milki

Wcześniej tego klienta obsługiwał Wieden + Kennedy.

Zagranica, 14 sierpnia 2019

Edward Vince dyrektorem kreatywnym w Airbnb

Przez ostatnie trzy lata zajmował stanowisko associate creative directora w Facebooku.

Zagranica, 17 czerwca 2019

Facebook będzie współpracować z pięcioma agencjami

Oprócz Wieden + Kennedy, która obsługuje flagową markę, będą to Leo Burnett, Ogilvy, BBDO i Droga5.

Zagranica, 27 maja 2019

Sześć Czarnych Ołówków w konkursie D&AD

W Londynie przyznano w tym roku łącznie 720 nagród w 34 kategoriach.

Zagranica, 14 maja 2019

Nagrody Webby wręczone po raz 23.

Wieden + Kennedy uznano za Agencję Roku.

Zagranica, 12 marca 2019

Ridley Scott Creative Group otwiera biuro w Amsterdamie

Dyrektorem zarządzającym będzie były producent wykonawczy Wieden + Kennedy Ross Plummer.

Zagranica, 1 marca 2019

Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike

Film "Dream Crazier" pokazany po raz pierwszy podczas wręczenia Oscarów ma już ponad 6,5 mln wyświetleń na YouTube.

Zagranica, 9 października 2018

Ford po 75 latach rozstaje się z grupą WPP

Producent aut wybrał teraz BBDO na główną agencję kreatywną

Zagranica, 20 września 2018

Neil Christie zostaje London CEO agencji Wieden & Kennedy

Christie zrzeka się globalnych obowiązków, żeby zająć nowo utworzone stanowisko.

Zagranica, 26 marca 2018

BMW powierza swój amerykański budżet Goodby, Silverstein & Partners

Producent samochodów rozstrzygnął przetarg kreatywny na obsługę w USA.

Zagranica, 20 marca 2018

Nike wycofuje najnowszą kampanię z YouTube'a

W kampanii "Nothing beats a Londoner" Nike użyło skrótu "LDNR", który w 2015 r. zarejestrowała inna marka odzieży sportowej.

Zagranica, 16 lutego 2018

Duma Londynu w nowej kampanii Nike

Wieden & Kennedy zapraszają do udziału w kampanii 258 młodych londyńczyków.

Zagranica, 29 września 2017

Mark Fitzloff otwiera agencję Opinionated

Przed niemal dwie dekady, do grudnia ub. r., Fitzloff pracował z wielkim powodzeniem dla Wieden & Kennedy.

Zagranica, 23 lutego 2017

Grey rezygnuje z obsługi budżetu Coty w Stanach

Agencja należąca do WPP powołuje się na różnice w warunkach rozliczeniowych. Analitycy doszukują się w tej decyzji także drugiego dna.

Zagranica, 27 stycznia 2017

Billy Zane reklamuje KFC

W nowej kampanii sieci aktor wciela się w rolę króla Midasa.

Zagranica, 28 czerwca 2016

Sainsbury rozmawia z czterema agencjami

Sieć supermarketów brytyjskich szuka agencji do obsługi swojego budżetu reklamowego o wartości 60 mln funtów.

Kraj, 29 stycznia 2016

Wieden & Kennedy przygotowała nową odsłonę kampanii Nike

Będzie ona również prowadzona w Polsce.

Zagranica, 28 stycznia 2016

Droga5 London ma nowy duet kreatywny

Charlene Chandrasekaran i Dan Morris opuszczają BBH London.

Zagranica, 26 października 2015

Adam & Eve/DDB z tytułem Agencji Roku OOH

Podczas ceremonii Campaign Big Awards, która odbyła się w Londynie, agencja ta zwyciężyła w kategorii retail oraz zdobyła trzy srebrne statuetki w kategoriach: fashion, clothing, footwear & accessories.

Zagranica, 27 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa budżet Nurofenu

Przetarg na globalną obsługę marki z portfolio Reckitt Benckiser rozstrzygnięty.

Zagranica, 6 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa globalny budżet Bud Light i Corony

Niespełna dwa tygodnie po rozstaniu z Heinekenem agencja zdobywa budżet dwóch marek z portfolio Anheuser-Busch InBev.

Zagranica, 2 lipca 2015

Publicis Worldwide będzie wiodącą agencją kreatywną dla Heinekena

Marka wybrała nową agencję po rozstaniu z Wieden & Kennedy.

Zagranica, 4 maja 2015

Tesco przeniosło budżet mediowy do MediaComu

Przetarg trwał od marca br. W wyniku jego rozstrzygnięcia Tesco po 20 latach współpracy przeniosło swój wart 90 mln funtów budżet mediowy z Initiative do MediaComu.

Zagranica, 15 kwietnia 2015

Lurpak z teaserową kampanią

Na Wyspach marka Lurpak przygotowała jazzowo-taneczną kampanię dla swoich produktów.

Zagranica, 25 marca 2015

Koniec "Open Happiness" Coca-Coli?

Marketer zaprasza 10 agencji do wielkiego przetargu kreatywnego.

Zagranica, 20 marca 2015

Waitrose ogłasza przetarg reklamowy

Budżet to 25 mln funtów.

Kraj, 23 lutego 2015

Heineken rusza z promocją na motywach Ligi Mistrzów

Tym razem konsumenci mogą wygrać nagrody i porozmawiać na Twitterze z gwiazdami.

Kraj, 16 stycznia 2015

Halls z kampanią w telewizji

Od początku roku Mondelez stawia na marki Milka i cukierki odświeżające Halls.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Johnnie Walker przekazuje globalny budżet kreatywny w ręce Anomaly

Po 15 latach marka kończy współpracę z agencją Bartle Bogle Hegarty.

Zagranica, 5 grudnia 2014

Arla ogłasza globalny przetarg

Właściciel m.in. marki Lurpak poszukuje agencji do obsługi kreatywnej.

Zagranica, 6 października 2014

Leo Burnett, Wieden & Kennedy i BBH obsłużą Samsunga

Marketer rozstrzygnął globalny przetarg kreatywny.

Kraj, 25 września 2014

Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak pokierują kreacją FCB Warsaw

Zakończono rekrutację na stanowisko zajmowane wcześniej przez Roberta Kubickiego.

Zagranica, 5 września 2014

Maszynki Gillette jako młotki w fortepianie

Wystartowała kampania maszynek do golenia, które polecają się melomanom.

Zagranica, 16 lipca 2014

Nike "pociesza" Brazylię

Firma wystartowała ze spotem, którego głównym hasłem jest "Tomorrow starts now". Film ma być próbą otarcia łez brazylijskich piłkarzy i kibiców po wielce rozczarowującym występie podczas właśnie zakończonych XX piłkarskich MŚ.

Zagranica, 16 lipca 2014

Chambord rusza z surrealistyczną kampanią

Producent likieru malinowego zaprosił do współpracy w spocie flamingi.

Zagranica, 13 maja 2014

Reckitt Benckiser rozszerzył grono agencji reklamowych

Nowe agencje wybrane w drodze rozstrzygniętego właśnie przetargu to McCann, Droga5 i Wieden & Kennedy.

Zagranica, 15 stycznia 2014

W Niemczech Coca-Cola wraca do niedźwiadków

Wystartowały animowane działania promocyjne z udziałem dobrze znanych konsumentom bohaterów.

Zagranica, 4 listopada 2013

Levi's i Wieden & Kennedy kończą współpracę

Po prawie pięciu latach marketer rozstaje się z agencją, która obsługiwała globalny budżet marki.

Zagranica, 1 października 2013

"Elle" z rebrandingiem feminizmu

Magazyn angażuje trzy agencje reklamowe do kampanii związanej z listopadowym wydaniem, które mają na celu ukazanie "nowej twarzy feminizmu".

Zagranica, 27 września 2013

Wieden & Kennedy traci Schweppesa

Coca-Cola przenosi obsługę kreatywną marki w regionie Wielkiej Brytanii do Publicis London.

Zagranica, 6 września 2013

Procter & Gamble znów wybiera Wieden & Kennedy

Agencja wygrywa obsługę Herbal Essences, a Leo Burnett traci kolejny w tym roku budżet.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Heineken Dropped w Polsce

Jak przekonuje marketer, największą atrakcją ma być szok kulturowy, który przeżywają podróżnicy.

Zagranica, 8 lipca 2013

Carlos Bayala zostanie globalnym szefem kreacji w Mother

Współzałożyciel siostrzanej agencji Madre przenosi się z Buenos Aires do Londynu, żeby pokierować kreacją w całej sieci.

Zagranica, 4 czerwca 2013

Heineken chce inspirować odkrywców

Ruszyła nowa kampania marki w USA.

Kraj, 21 maja 2013

Mustafa Old Spice'a w Polsce

Nietypowa akcja marki Procter & Gamble.

Zagranica, 9 kwietnia 2013

Facebook nie boi się surrealizmu

W Stanach wystartowały działania promujące nowy model telefonu HTC i nowy interfejs.

Zagranica, 12 marca 2013

Gadające FMCG w reklamie Tesco

Na Wyspach niskie ceny promują warzywa i owoce na taśmach przy kasie.