M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wielka Brytania (miejsce)"

Zagranica, 16 kwietnia 2020

Reklama Rebel Whoppera zakazana w Wielkiej Brytanii

Według regulatora ASA burger wbrew twierdzeniom reklamodawcy (Burger King) nie może być uznany za produkt odpowiedni dla wegetarian czy wegan.

Zagranica, 9 kwietnia 2020

W Wielkiej Brytanii Tesco notuje 30-procentowy skok sprzedaży

Masowe zakupy spowodowane pandemią podbijają wyniki sieci.

Zagranica, 3 kwietnia 2020

Wimbledon odwołany z powodu pandemii

Po raz pierwszy od drugiej wojny światowej turniej tenisowy odwołany.

Zagranica, 3 kwietnia 2020

Uber Eats zajmuje się dostawami produktów spożywczych

W obliczu pandemii marka wchodzi w nowe partnerstwa we Francji, w Hiszpanii i Brazylii.

Zagranica, 30 marca 2020

Tylko 8% konsumentów uważa, że marki powinny wstrzymać się z emisją reklam

Badanie branżowe wykazało, że dobro pracowników powinno być priorytetem firmy, ale komunikacja marek ma również duże znaczenie we wspieraniu rządów i społeczeństwa.

Zagranica, 26 marca 2020

Coca-Cola w Wielkiej Brytanii zawiesza wszelką działalność marketingową

Gigant napojowy prawdopodobnie przełoży aktywności na trzeci kwartał.

Zagranica, 25 marca 2020

W Wielkiej Brytanii młodzi ludzie zwrócili się ku telewizji

Pandemia wprowadza zmiany w wyborach mediowych młodych odbiorców.

Zagranica, 25 marca 2020

Next: efekt pandemii może stworzyć warunki do przyspieszenia długoterminowego wzrostu

Brytyjska sieć odzieżowa przekonuje, że nawet finansowa strata na poziomie miliarda funtów może paradoksalnie pomóc sieci.

Zagranica, 24 marca 2020

John Lewis & Partners wstrzymuje wiosenną kampanię

Sieć zamraża wydatki na marketing, wszystkie jego sklepy pozostają zamknięte.

Zagranica, 20 marca 2020

Ryanair uziemia większość lotów

Inne linie lotnicze również szukają sposobów na przetrwanie kryzysu.

Zagranica, 19 marca 2020

Amazon wstrzymuje wysyłkę przedmiotów innych niż produkty pierwszej potrzeby

W odpowiedzi na pandemię w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii gigant e-commerce wprowadza nowe zasady.

Zagranica, 19 marca 2020

Sieć Morrisons tworzy 3,5 tys. nowych miejsc pracy

Działanie ma wspomóc dostawy produktów do domu.

Zagranica, 18 marca 2020

Ponad połowa marketerów wstrzymuje działania marketingowe z powodu pandemii

Brytyjscy marketerzy przekładają kampanie, zawieszają przetargi i wstrzymują emisję nowych produktów na rynek.

Zagranica, 9 marca 2020

Badanie "Moments of Truth": reklama kontekstowa podnosi efektywność kampanii DOOH

Badanie zostało zlecone przez brytyjskie firmy outdoorowe: Clear Channel, JCDecaux UK i Posterscope.

Zagranica, 27 lutego 2020

DfT i VMLY&R z kampanią o ułatwianiu podróży niepełnosprawnym [wideo]

Kampania "It's Everyone's Journey" jest częścią strategii brytyjskiego Department of Transport zmierzającej do zwiększenia dostępności transportu publicznego.

Zagranica, 27 lutego 2020

George Clooney "zasmucony" zarzutami wobec Nespresso

Śledztwo dziennikarskie przeprowadzone przez brytyjską stację telewizyjną Channel 4 sugeruje, że Nespresso korzysta z pracy dzieci na plantacjach w Gwatemali.

Zagranica, 25 lutego 2020

Tesco poszerza asortyment plastrów opatrunkowych za sprawą tweetu

Komentarz użytkownika Twittera, który podzielił się radością ze znalezienia plastra odpowiadającego odcieniowi jego skóry, zyskał ogromną popularność na Tweeterze.

Zagranica, 12 lutego 2020

Spotify ze specjalną aplikacją dla dzieci z kontrolą rodzicielską

W Wielkiej Brytanii ma swoją premierę aplikacja bez reklam dostępna dla subskrybentów Spotify Premium Family.

Zagranica, 6 lutego 2020

Royal Ascot z kampanią w stylu seriali Netfliksa

Spektakularne wydarzenie wspierane jest po raz pierwszy w swojej historii tak szeroką kampanią.

Zagranica, 5 lutego 2020

Ikea pierwszy raz zamyka duży sklep w Wielkiej Brytanii

Sklep w centrum Coventry wybudowany kosztem 35 milionów funtów działał od 2007 roku.

Zagranica, 30 stycznia 2020

W Wielkiej Brytanii McDonald's przywraca na osiem tygodni Grand Big Mac Burgera

Powiększony Big Mac ma 731 kalorii i sieć wprowadza go na kilka tygodni do menu.

Zagranica, 28 stycznia 2020

Anne Stilling szefową marketingu Vodafone

Obejmuje stanowisko, które w lipcu ubiegłego roku opuściła Sara Martins de Oliveira.

Zagranica, 15 stycznia 2020

Marka mleka roślinnego Oatly z pierwszą ogólnokrajową kampanią

Marka po raz pierwszy wychodzi z komunikatem poza bezpieczną londyńską bańkę.

Zagranica, 15 stycznia 2020

Brytyjska gospodarka rośnie wolniej

Ostatnie trzy miesiące minionego roku pokazują spowolnienie i są być może zapowiedzią poważniejszej zadyszki.

Zagranica, 13 stycznia 2020

Carlsberg wprowadza markę piwa bezalkoholowego

Producent chce wykorzystać rosnącą popularność napojów o niskiej zawartości alkoholu.

Zagranica, 8 stycznia 2020

Greggs wprowadza wegański piec do pieczywa

Największa sieć piekarni w Wielkiej Brytanii śledzi najnowsze trendy żywieniowe.

Zagranica, 8 stycznia 2020

Sieć Aldi i tłuste święta

W Wielkiej Brytanii sieć odnotowała najlepsze pod względem sprzedaży święta w historii - wzrost sprzedaży wyniósł 7,9%.

Zagranica, 7 stycznia 2020

Wielki sukces telewizyjnego show Gavin&Stacey

W Wielkiej Brytanii program obejrzało 17 milionów widzów.

Zagranica, 23 grudnia 2019

Apple TV chce wzmocnić kontent sportem

Oprócz tego mnożą się pogłoski, że Apple TV chce wykupić MGM - firmę medialną dysponującą własnym studiem filmowym, która w portfolio ma "Jamesa Bonda".

Zagranica, 20 grudnia 2019

M&C Saatchi żegna się z CEO i CCO

CEO Giles Hedger i dyrektor kreatywny Justin Tindall wybrali dobrowolne odejście z agencji po utracie budżetu reklamowego Natwest.

Zagranica, 18 grudnia 2019

Schweppes adaptuje czarną londyńską taksówkę na bar

W charakterystycznym samochodzie marketer serwuje drinki.

Zagranica, 12 grudnia 2019

Maurice Saatchi ochodzi z agencji, której był współzałożycielem

Do odejścia z M&C Saatchi zmusili go udziałowcy, niezadowoleni z reform po wykryciu nieprawidłowości księgowych w sierpniu br.

Zagranica, 11 grudnia 2019

Największa w historii świąteczna kampania Coca-Coli

Marketer chce jednoczyć nią ludzi na całym świecie.

Zagranica, 10 grudnia 2019

Guinness ze sprytnym podejściem do nadmiernego spożycia piwa [wideo]

Wystartowała kampania na rzecz odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

Zagranica, 9 grudnia 2019

Kellogg's chce mocniej zaistnieć w kategorii produktów śniadaniowych

Firma startuje z telewizyjnym wsparciem swoich zbożowych marek za 8,5 mln funtów.

Zagranica, 19 listopada 2019

Steve Bignell szefem Publicis Media Exchange

Bignell był dotąd związany z ITV, gdzie jako director of advanced advertising odpowiadał m.in. za uruchomienie Planet V, platformy reklamowej wykorzystującej addressable TV.

Zagranica, 13 listopada 2019

Kara bez winy i potęga dobroci w kampanii Sainsbury

W Wielkiej Brytanii trwa wyścig na najbardziej spektakularne kampanie świąteczne - sieć Sainsbury ponownie sięga do historii, tym razem realizując spot w duchu Karola Dickensa.

Zagranica, 13 listopada 2019

Roula Khalaf będzie redaktor naczelną "Financial Times"

To pierwsza kobieta na tym stanowisku w 131-letniej historii dziennika.

Zagranica, 8 listopada 2019

Rusza serwis streamingowy BritBox

W ofercie programy stacji ITV, BBC, Channel 4 i Channel 5.

Zagranica, 7 listopada 2019

Visa w Wielkiej Brytanii z kampanią wykorzystującą piosenkę zespołu Queen

Kampania podkreśla znaczenie małych lokalnych biznesów.

Zagranica, 4 listopada 2019

LinkedIn z pierwszą kampanią telewizyjną

W Wielkiej Brytanii serwis wystartował z działaniami promocyjnymi.

Zagranica, 30 października 2019

Marks & Spencer promuje odzież męską

Kampania ma prezentować konkretne linie produktów i proponować proste, uniwersalne zestawy ubrań, ułatwiając codzienne wybory.

Zagranica, 24 października 2019

Discovery startuje z platformą streamingową

Platforma finansowana z reklam o nazwie Dplay zapewni kontent z kanałów grupy medialnej, w tym Really, Quest i Home.

Zagranica, 21 października 2019

Rosną wydatki na reklamę cyfrową w Wielkiej Brytanii

Całkowite wydatki w I półroczu wzrosły o 13% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Zagranica, 16 października 2019

Direct Line z pierwszą kampanią na Halloween

Startuje pierwsza kontekstowa kampania ubezpieczyciela pod hasłem "Survive the Horror".

Zagranica, 15 października 2019

Starling Bank z pierwszą kampanią telewizyjną

W Wielkiej Brytanii pierwsza w historii marki kampania uspokaja konsumentów w kwestii bezpieczeństwa ich finansów.

Zagranica, 15 października 2019

Kolejne kampanie HSBC chcą być bardziej kontrowersyjne

Bank chce wielostronnie wykorzystywać hasło "We Are Not an Island" - również w kontekście nadciągającego brexitu.

Zagranica, 14 października 2019

Brytyjskie stacje telewizyjne na rzecz zdrowia dzieci

Channel 4, Channel 5, ITV i Sky oferują za darmo czas antenowy wart łącznie ok. 10 mln funtów na kampanie prozdrowotne.

Zagranica, 26 września 2019

Durex z kampanią adresowaną do najmłodszej grupy docelowej

Tym razem kampania pod hasłem "Foreplay Forever" ma podkreślać, że seks może być zabawą i zerwać z przekonaniem, że z lubrykantów korzystają tylko starsi konsumenci.

Zagranica, 20 września 2019

ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie

"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.