M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wielka Brytania (miejsce)"

Zagranica, 30 października 2019

Marks & Spencer promuje odzież męską

Kampania ma prezentować konkretne linie produktów i proponować proste, uniwersalne zestawy ubrań, ułatwiając codzienne wybory.

Zagranica, 24 października 2019

Discovery startuje z platformą streamingową

Platforma finansowana z reklam o nazwie Dplay zapewni kontent z kanałów grupy medialnej, w tym Really, Quest i Home.

Zagranica, 21 października 2019

Rosną wydatki na reklamę cyfrową w Wielkiej Brytanii

Całkowite wydatki w I półroczu wzrosły o 13% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Zagranica, 16 października 2019

Direct Line z pierwszą kampanią na Halloween

Startuje pierwsza kontekstowa kampania ubezpieczyciela pod hasłem "Survive the Horror".

Zagranica, 15 października 2019

Starling Bank z pierwszą kampanią telewizyjną

W Wielkiej Brytanii pierwsza w historii marki kampania uspokaja konsumentów w kwestii bezpieczeństwa ich finansów.

Zagranica, 15 października 2019

Kolejne kampanie HSBC chcą być bardziej kontrowersyjne

Bank chce wielostronnie wykorzystywać hasło "We Are Not an Island" - również w kontekście nadciągającego brexitu.

Zagranica, 14 października 2019

Brytyjskie stacje telewizyjne na rzecz zdrowia dzieci

Channel 4, Channel 5, ITV i Sky oferują za darmo czas antenowy wart łącznie ok. 10 mln funtów na kampanie prozdrowotne.

Zagranica, 26 września 2019

Durex z kampanią adresowaną do najmłodszej grupy docelowej

Tym razem kampania pod hasłem "Foreplay Forever" ma podkreślać, że seks może być zabawą i zerwać z przekonaniem, że z lubrykantów korzystają tylko starsi konsumenci.

Zagranica, 20 września 2019

ITV uruchamia program informacyjny dla nastolatków na Instagramie

"The Rundown" pojawi się także na Facebooku i Snapchacie.

Zagranica, 12 września 2019

Brytyjska edycja "Marie Claire" bez wersji papierowej

Wydawca rezygnuje z drukowania pisma po 31 latach.

Zagranica, 11 września 2019

H&M chce wyraźniej wspierać niszowych artystów

W Wielkiej Brytanii sieć opowiada się za wzmocnieniem swojej obecności w świecie muzyki.

Zagranica, 11 września 2019

Lynsey Atkin obejmie stanowisko ECD w 4Creative

Atkin pracowała ostatnio w Havas London.

Zagranica, 4 września 2019

Rodzicielska asertywność w kampanii marki Kinder

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania "A little means a lot" wspierająca sprzedaż batoników marki Kinder - wartość kampanii szacowana jest na 3,3 mln funtów.

Zagranica, 4 września 2019

Marks & Spencer ma wypaść z FTSE 100

Od utworzenia indeksu 100 największych giełdowych spółek brytyjskich w 1984 r. detalista był w nim stale notowany.

Zagranica, 3 września 2019

Marks & Spencer próbuje radzić sobie z mikroplastikiem

Sieć w tym roku zrezygnuje z brokatu na choinkach.

Zagranica, 3 września 2019

Deliveroo będzie sponsorować angielską reprezentację piłkarską

W ramach wieloletniej umowy firma zostanie też partnerem futbolowego Pucharu Anglii, którego sponsorem tytularnym są linie lotnicze Emirates.

Zagranica, 28 sierpnia 2019

Sieć Iceland z sukcesen wprowadziła automaty do recyklingu

W Wielkiej Brytanii kolejna sieć chwali się wynikami programu ekologicznego.

Zagranica, 13 sierpnia 2019

Gillette wprowadza pierwszą podgrzewaną maszynkę do golenia

Marka P&G stawia na innowacje.

Zagranica, 9 sierpnia 2019

Lynx ożywia tatuaże w nowej kampanii

Za kreację nowych działań dla marki odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.

Zagranica, 2 sierpnia 2019

McDonald's testuje placówki z jedzeniem tylko na wynos

W Londynie przy Fleet Street trwają testy sieci.

Zagranica, 29 lipca 2019

Dulux w nowej kampanii scala komunikaty do użytkowników indywidualnych i profesjonalistów

Marka chce postawić na emocje i budowanie spójnej tożsamości.

Zagranica, 11 lipca 2019

BBC StoryWorks przygotowało kampanię dla Huaweia

Kampania branded content chińskiej firmy pojawi się na różnych platformach BBC Worldwide.

Zagranica, 9 lipca 2019

Brytyjczycy nie chcą plastikowych zabawek w Happy Meals

Pod petycją skierowaną do McDonald's i Burger Kinga zebrano już ponad 325 tys. podpisów.

Zagranica, 3 lipca 2019

Robert De Niro w brytyjskiej kampanii Kia Niro

Kreację przygotowała agencja Innocean Worldwide, za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Zagranica, 23 maja 2019

"The Daily Mirror" 22 maja był redagowany przez nastolatków

Oddając nastolatkom na jeden dzień kontrolę nad newsroomem brytyjski dziennik chce zdobyć lojalność młodych czytelników i zainteresowanie reklamodawców.

Zagranica, 23 maja 2019

Premiery nowych modeli Huaweia odwołane w Wielkiej Brytanii i Japonii

Operatorzy komórkowi obawiają się, że amerykańskie restrykcje nakładane na Huaweia negatywnie wpłyną na sprzedaż nowych telefonów obsługujących 5G.

Zagranica, 15 maja 2019

David Beckham powołuje nowy team marketingowy

Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.

Zagranica, 26 kwietnia 2019

IPA: domy mediowe rosną, agencje kreatywne kurczą się

To wyniki dorocznego badania Agency Census przeprowadzanego przez brytyjską organizację branżową IPA (The Institute of Practitioners in Advertising).

Zagranica, 26 kwietnia 2019

Brytyjski regulator zablokował fuzję sieci Asda i Sainsbury's

Amerykański Walmart, właściciel Asdy, będzie musiał zadbać o to, by brytyjska spółka dała sobie radę samodzielnie na wysoce konkurencyjnym rynku.

Zagranica, 25 kwietnia 2019

Brytyjski rynek reklam cyfrowych urósł o 15 proc.

W 2018 r. osiągnął wartość 13,4 mld funtów, a motorem wzrostu były reklamy na smartfonach.

Zagranica, 16 kwietnia 2019

Diageo usuwa plastik z wielopaków Guinnessa

Akcja zamiany plastiku na karton zacznie się w Irlandii w sierpniu br.

Zagranica, 10 kwietnia 2019

Tesco Mobile powierza obsługę kreatywną BBH London

Wielomilionowy budżet traci agencja The Community z grupy Publicis.

Zagranica, 9 kwietnia 2019

Superbrands: Lego po raz drugi ulubioną marką Brytyjczyków

Amazon okazał się natomiast marką najbardziej istotną w ich codziennym życiu.

Zagranica, 4 kwietnia 2019

Marks & Spencer wraca do reklam "food porn"

Za kampanię odpowiada agencja Grey London.

Zagranica, 3 kwietnia 2019

Boots sponsoruje kobiecy futbol

Trzyletni kontrakt przewiduje sponsorowanie wszystkich narodowych drużyn kobiecych w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

ODD będzie pracować dla Marksa & Spencera

Niezależna londyńska agencja zajmie się reklamą działu odzież i dom, a Grey London będzie nadal obsługiwać dział spożywczy M&S.

Zagranica, 20 marca 2019

77 proc. Brytyjczyków uczestniczy w co najmniej jednym programie lojalnościowym

W sondażu przeprowadzonym przez YouGov i Mando-Connect wzięło udział 275 tys. respondentów.

Zagranica, 7 marca 2019

Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light

Agencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.

Zagranica, 28 lutego 2019

Piłkarze Tottenham Hotspur i kogut w reklamie sponsorskiej Audi

Spot jest niekonwencjonalny zgodnie ze sloganem marki "Ośmiel się być innym".

Zagranica, 19 lutego 2019

Dentsu Aegis Network kupuje BJL

Wartość transakcji nie została ujawniona.

Zagranica, 12 lutego 2019

Euan Jarvie CEO Dentsu Aegis Network w Wlk. Brytanii i Irlandii

Do Wielkiej Brytanii wraca po ośmiomiesięcznej przygodnieokresie, gdy zajmował w grupie stanowisko president of global clients.

Zagranica, 31 stycznia 2019

Channel 4 wprowadza Dynamic TV

Nowa oferta umożliwia precyzyjne targetowanie reklam emitowanych na różnych urządzeniach.

Zagranica, 29 stycznia 2019

Kampania o menopauzie wygrywa w konkursie Transport for London

Kampanię "Me.No.Pause" dla sieci sklepów ze zdrową żywnością Holland & Barrett przygotowała agencja Pablo.

Zagranica, 29 stycznia 2019

Booker szuka nowego sponsora

Ze sponsorowania prestiżowej brytyjskiej nagrody literackiej wycofał się funusz hedgingowy Man Group.

Zagranica, 28 stycznia 2019

100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways

To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".

Zagranica, 23 stycznia 2019

IKEA przypomina, jak ważny jest sen

Kampania na rynek brytyjski to odpowiedź na badania, w których 63 proc. osób zadeklarowało, że nie wysypia się należycie.

Zagranica, 15 stycznia 2019

Zmiany w kierownictwie JCDecaux w Wielkiej Brytanii

Ze wspólnie piastowanego stanowiska CEO odchodzą Philip Thomas i Spencer Berwin.

Zagranica, 10 stycznia 2019

Wielka Brytania: Mindshare zdobywa budżet mediowy Red Bulla

Od 1996 r. obsługą mediów marki zajmowała się AMS Media Group.

Zagranica, 9 stycznia 2019

HSBC tłumaczy się z kampanii "Nie jesteśmy wyspą"

Kampania mająca być apoteozą otwartości na świat została odebrana jako krytyczny głos w sprawie brexitu.

Zagranica, 7 stycznia 2019

"The Economist" reklamuje się w telewizji po raz pierwszy od dekady

Tygodnik chce dotrzeć do nowych odbiorców w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.