Autorem nowego projektu jest firma konsultingowa Wolff Olins.
Firma konsultingowa, obecna w Polsce od 20 lat, wprowadza nowe logo. To pierwsza tego typu zmiana od momentu rozpoczęcia działalności na naszym rynku.
Doug Bewsher będzie koordynował globalne działania marketingowe firmy.
Styczniowe wydanie magazynu lifestyle'owego "Wallpaper" ukaże się z okładką w technologii augmented reality. Wydawca podpisał też umowę z agencją brandingową...
Zimowe igrzyska w Soczi w 2014 r. będą pierwszymi w historii ruchu olimpijskiego, w przypadku których logotyp imprezy będzie jednocześnie...
AOL zaprezentował nową identyfikację wizualną swojej marki. To przygotowanie do wydzielenia AOL z grupy Time Warner w przyszłym miesiącu. Nowa...
Firma Skype, operator największego komunikatora internetowego na świecie, wybrała trzy agencje - Wolff Olins, TBWA i Rapp - do współpracy...
Komunikator Skype wybrał short-listę w przetargu reklamowym na obsługę budżetu globalnego, którego wartość szacuje się na ok. 30 mln funtów....
Komitet organizacyjny igrzysk olimpijskich Londyn 2012 ogłosi przetarg dla agencji kreatywnych na stworzenie maskotki igrzysk. Maskotka ma "oddawać ducha miasta"...
Sieć agencji shoppermarketingowych Saatchi & Saatchi X powołała Carlosa Sancheza na nowo utworzone stanowisko worldwide creative directora. Wejdzie również w...
Sony Ericsson wprowadza nową tożsamość i komunikację marki, która ma uczynić ją mniej technologiczną, a bardziej "ludzką" i emocjonalną. Nowa...
Brytyjska agencja reklamowa Wolff Olins będzie pracować nad marką angielskiej stolicy. Agencja będzie współtworzyć działania wizerunkowe Londynu przed letnimi igrzyskami...
Sieć hotelarska Savoy Group wynajęła firmę Landor zajmującą się doradztwem w sprawach brand identity, aby na nowo opracowała globalną identyfikację...
Firma marketing services OgilvyOne Worldwide zrealizowała kolejne dwa projekty dla GE Capital Banku (od początku 2005 r. ma zmienić nazwę...
Wally Olins, autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, prawdopodobnie w październiku br. oficjalnie zaprezentuje projekt tożsamości marki Polska. Do tej...
Steve Richards, dawny dyrektor zarządzający agencji reklamowej Grey London, wrócił do stanowiska w kadrze zarządzającej. Tym razem trafił do firmy...
Unilever Polska przygotowuje się do wprowadzenia nowego logo korporacyjnego, które ma zastąpić dotychczasowe granatowe U, funkcjonujące od wczesnych lat 70....
Wally Olins, światowej sławy autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, ma pomóc Polsce w odnalezieniu własnej identyfikacji i stworzeniu spójnego...
Władze Nowego Jorku powierzyły budżet promocji miasta, którego celem jest unifikacja jego globalnego wizerunku w oczach klientów biznesowych i turystów,...
Brytyjska agencja brandingowa Wolff Olins przygotowuje nową koncepcję brandingową dla Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA). Informację o tym potwierdziło londyńskie...
Taylor Nelson Sofres, jedna z największych na świecie firm informacji marketingowej, ogłosił, że wszystkie jego działania w 53 krajach połączy...