M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "WPP (firma)"

Zagranica, 20 września 2019

Keith Weed dołącza do WPP jako dyrektor niewykonawczy

Przez prawie całą karierę - do maja br. - związany był z Unileverem.

Zagranica, 10 września 2019

Diageo przegląda domy mediowe

Producent alkoholi dysponuje globalnym budżetem o wartości ok. 320 mln dolarów.

Zagranica, 22 sierpnia 2019

Tommy Hilfiger ogłasza przetarg mediowy

Planowaniem i zakupem mediów dla tej marki modowej zajmuje się od 2014 r. Vizeum.

Zagranica, 21 sierpnia 2019

Mondelez konsoliduje budżet reklamowy w grupach Publicis i WPP

Wcześniej koncern spożywczy współpracował z IPG, Dentsu i Havasem oraz mniejszymi agencjami wspierającymi.

Zagranica, 24 lipca 2019

Zmiana na stanowisku globalnego CEO GroupM

Kelly'ego Clarka ma zastąpić Christian Juhl, obecnie CEO agencji Essence.

Zagranica, 19 lipca 2019

MediaCom przejmuje budżet mediowy eBay'a w Ameryce Północnej

Do tej pory spółka z grupy WPP obsługiwała platformę e-commerce w Europie i Australii.

Przetargi, 18 lipca 2019

Ferrero rozpoczęło spotkania z domami mediowymi

Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.

Przetargi, 17 lipca 2019

WPP nie weźmie udziału w przetargu mediowym Disneya

W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.

Zagranica, 15 lipca 2019

WPP finalizuje sprzedaż 60% akcji Kantara

Holding ma uzyskać za udziały, które przejmie Bain Capital, około 2,5 mld funtów netto.

Przetargi, 12 lipca 2019

Vodafone zawęża listę domów mediowych

Z postępowania odpadł Omnicom.

Zagranica, 12 lipca 2019

Toby Jenner globalnym CEO Wavemakera

Poprzednio pracował w MediaComie jako worldwide chief operations officer.

Zagranica, 10 lipca 2019

WPP przejmuje cały budżet marketingowy grupy Centrica

Właściciel marki British Gas postawił na międzyagencyjny zespół The & Partnership (kreacja), Wunderman Thompson (CRM) i MediaCom (planowanie i zakup mediów).

Zagranica, 5 lipca 2019

WPP nabywa większościowe udziały w AQuest

Włoska agencja digitalowa ma wzmocnić technologiczne kompetencje grupy.

Zagranica, 3 lipca 2019

WPP potwierdza negocjacje w sprawie sprzedaży grupy Kantar

Nabywcą większości udziałów ma być Bain Capital.

Zagranica, 2 lipca 2019

Przychody Accenture Interactive wzrosną o ponad 20 proc.

Zdecydowana część wzrostu w bieżącym roku obrachunkowym ma charakter organiczny.

Zagranica, 28 czerwca 2019

Satish Korde odchodzi z GTB, ale będzie doradzać Fordowi

Korde kierował Global Team Blue - agencją powołaną przez grupę WPP do obsługi Forda - od 2011 r.

Zagranica, 27 czerwca 2019

David Miami traci dwóch dyrektorów kreatywnych i dyrektora zarządzającego

Ekwadorski duet kreatywny Ricardo Casal i Juan Javier Peña Plaza zdobył w ciągu niecałych 8 lat 67 Lwów w Cannes.

Zagranica, 13 czerwca 2019

Kolejne transfery z WPP do S4 Capital

Do spółki Martina Sorrella dołączą Scott Spirit jako chief growth officer i Elizabeth Buchanan jako dyrektor niewykonawcza.

Zagranica, 14 marca 2019

WPP łączy trzy agencje w Seattle

Połączenie biur Wundermana, Possible i Cole & Weber pod szyldem Wunderman Thompson Seattle to kolejny krok w procesie konsolidacji grupy WPP.

Przetargi, 1 marca 2019

Wavemaker wygrywa przetarg mediowy USP Zdrowie

Agencja utrzymała obsługę dotychczasowego klienta.

Kraj, 21 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

Zagranica, 8 lutego 2019

Brian Wieser dołącza do GroupM

Znany analityk branży marketingowej i mediowej obejmie stanowisko global president of business intelligence.

Zagranica, 7 lutego 2019

S4 Capital, spółka Sorrella, będzie mieć biuro w Polsce

Firma chce rosnąć organicznie w 2019 r. Spółka liczy w br. na wzrost rzędu 50 proc. rok do roku.

Zagranica, 22 stycznia 2019

Ruszył globalny przetarg mediowy Chevrona

Zagrożone może być WPP.

Przetargi, 21 stycznia 2019

MediaCom liderem wskaźnika "Succes Index" według RECMA

Zestawienie sumuje wygrane i stracone budżety razem z utrzymanymi klientami.

Zagranica, 16 stycznia 2019

WPP kwestionuje wyniki przetargu na obsługę US Army

Wcześniej wynik przetargu o wartości 4 mld dol. wygranego w listopadzie ub. r. przez DDB podważyła agencja McCann.

Zagranica, 17 grudnia 2018

Accenture Interactive kupuje Adaptly

Nowojorska firma Adaptly pomaga marketerom kupować targetowane reklamy na takich platformach online jak Amazon, Google i Facebook.

Zagranica, 14 grudnia 2018

Laurent Ezekiel nowym szefem marketingu grupy WPP

Ezekiel przez ponad 15 lat związany był z agencją Digitas, od końca 2006 r. należącą do grupy Publicis.

Zagranica, 13 grudnia 2018

WPP zapowiada zwolnienia

Firmę czekają rewolucyjne zmiany - na początku opuści ją 3,5 tys. pracowników.

Zagranica, 7 grudnia 2018

Shane Atchison wraca do WPP

Były CEO agencji digitalowej Possible obejmie stanowisko CEO Wunderman Thomson w Ameryce Północnej.

Kraj, 27 listopada 2018

WPP łączy Wundermana z JWT

Nie wiadomo, jak łączenie tych agencji będzie przebiegać w Polsce. JWT obecnie znajduje się w strukturach Ogilvy, a Wunderman w Young & Rubicam Group.

Zagranica, 27 listopada 2018

WPP zdobywa budżet kreatywny marki Volkswagen w Ameryce Północnej

Od 2009 r. agencją kreatywną VW na rynku amerykańskim był Deutsch z grupy Interpublic.

Zagranica, 22 listopada 2018

MediaCom utrzymał obsługę Coca-Coli w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Według danych Nielsena wartość budżetu szacowana jest na 50 mln funtów.

Zagranica, 29 października 2018

Mark Read chce więcej nadzoru WPP nad przetargami mediowymi

Agencje mediowe WPP, które przynoszą holdingowi największe przychody, straciły ostatnio kilku istotnych klientów, w tym United Airlines, HSBC i American Express .

Zagranica, 26 października 2018

WPP: niższe o 1,5 proc. przychody w III kwartale

Wartość rynkowa grupy to obecnie 11,5 mld funtów - mniej niż połowa tego, na ile była wyceniana w marcu 2017 r. (24 mld funtów).

Przetargi, 18 października 2018

GSK przesuwa budżet reklamowy Panadolu z Greya do teamu WPP

Zespołem pokieruje Konstantin Popovic jako chief executive.

Zagranica, 9 października 2018

Ford po 75 latach rozstaje się z grupą WPP

Producent aut wybrał teraz BBDO na główną agencję kreatywną

Zagranica, 27 września 2018

VML + Y&R = VMLY&R - Powstaje nowa globalna agencja

Nowy podmiot ma dostarczać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę.

Zagranica, 26 września 2018

WPP rozważa fuzję Young & Rubicam i VML

Nowy CEO Mark Read szykuje się do konsolidacji aktywów reklamowego giganta, by nadążyć za cyfrową rewolucją w branży.

Zagranica, 14 września 2018

Mel Edwards zostaje CEO Wundermana

Pokieruje jedną z największych agencji grupy WPP.

Zagranica, 6 września 2018

WPP: słabe wyniki w Ameryce Północnej, lepsze w innych regionach

Nowy CEO Mark Read stoi przed trudnym zadaniem w związku z odchodzeniem reklamodawców od telewizji i prasy na rzecz internetu.

Zagranica, 4 września 2018

Snap pozyskuje CMO z WarnerMedia

Kristen O’Hara pokieruje sprzedażą reklam Snapchata na rynku amerykańskim. Będzie podlegać szefowi strategii firmy Imranowi Khanowi.

Zagranica, 3 września 2018

Mark Read sukcesorem Sorrella w WPP?

Oczekuje się, że w przyszłym tygodniu WPP potwierdzi powołanie Marka Reada na funkcję CEO giganta reklamowego.

Przetargi, 22 sierpnia 2018

United Airlines prowadzi przetarg mediowy i digitalowy

Za te obszary odpowiadały agencje z WPP.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Kasha Cacy przechodzi z UM na stanowisko global CEO Engine

Jej zadaniem będzie uproszczenie oferty grupy świadczącej usługi marketingowe.

Kraj, 20 sierpnia 2018

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Kraj, 17 sierpnia 2018

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Zagranica, 11 lipca 2018

Sorrell przebija ofertę WPP i kupuje MediaMonks

S4 Capital - tak ma się nazywać nowe przedsięwzięcie Martina Sorrella - zapłaci za holenderską firmę digitalową ok. 300 mln euro w gotówce i akcjach.

Zagranica, 6 lipca 2018

Martin Sorrell zbiera fundusze na nowe przedsięwzięcie

W liście wysłanym do akcjonariuszy S4 Capital poprosił o zgodę na wypuszczenie do miliarda akcji w cenie 1 funt za sztukę.

Zagranica, 26 czerwca 2018

Omnicom bezkonkurencyjny podczas Cannes Lions 2018

Drugie miejsce przypadło holdingowi WPP, a trzecie IPG. Siecią Roku zostało BBDO.