M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "WPP (firma)"

Zagranica, 9 lipca 2020

Johannes Larcher szefem HBO Max International

Obejmie stanowisko w sierpniu br.

Zagranica, 25 czerwca 2020

Andy Main będzie globalnym CEO Ogilvy

Zastąpi agencyjnego weterana Johna Seiferta, który w kwietniu br. zapowiedział swoje odejście na emeryturę w przyszłym roku.

Zagranica, 22 czerwca 2020

WPP podejmuje zobowiązania antyrasistowskie

Pierwszy holding decyduje się na radykalne działania.

Zagranica, 5 czerwca 2020

Cartwright - nowa agencja reklamowa ze wsparciem WPP

Założył ją Keith Cartwright, który ostatnio był dyrektorem kreatywnym w 72andSunny w Los Angeles.

Zagranica, 4 maja 2020

John O'Keeffe odchodzi z WPP

Globalny CCO firmy WPP prawdopodobnie nie będzie miał następcy.

Zagranica, 30 kwietnia 2020

Spadki wyników kwartalnych WPP i Omnicomu

Oba holdingi ucierpiały na pandemii, ale Omnicom radził sobie lepiej niż holding kierowany przez Marka Reada, który odnotował w marcu spadek przychodów organicznych netto aż o 7,9%.

Zagranica, 22 kwietnia 2020

WPP zamyka Triad

Agencja shoppermarketingowa wchodząca w skład GroupM została kupiona w 2016 r. za 300 milionów dol.

Zagranica, 17 kwietnia 2020

Grey New York szuka oszczędności

Część pracowników idzie na bezpłatny urlop, kadra kierownicza dobrowolnie obniża swoje wynagrodzenie.

Zagranica, 14 kwietnia 2020

Dove z nową odsłoną kampanii "Prawdziwe piękno" [wideo]

W kampanii z przesłaniem "Odwaga jest piękna" oglądamy twarze pracowników służby zdrowia ze śladami pozostawionymi przez maski i inne zabezpieczenia.

Zagranica, 6 kwietnia 2020

Cannes Lions dopiero w 2021 r.

Poprzednio tegoroczną edycję festiwalu planowano przełożyć z czerwca na październik br.

Zagranica, 1 kwietnia 2020

WPP wdraża program oszczędnościowy na czas pandemii

Po słabym finansowo marcu firma opracowuje strategię ochrony pracowników i klientów.

Zagranica, 19 marca 2020

WPP z globalnym budżetem kreatywnym banku HSBC

Publicis będzie nadal pracować nad wybranymi projektami i świadczyć usługi w obszarze digital.

Zagranica, 11 marca 2020

Advertising Week Europe przesunięty na wrzesień

To kolejna z ważnych imprez w branży marketingowej i reklamowej, które zostały odwołane z powodu epidemii koronawirusa.

Zagranica, 4 marca 2020

WPP wygrywa globalny budżet Intela o wartości 1,4 mld dol.

Agencją wiodąca będzie VLMY&R.

Zagranica, 2 marca 2020

Słabe wyniki WPP w IV kwartale 2019 r.

To jeden z najsłabszych wyników wśród sześciu największych grup reklamowych.

Zagranica, 2 marca 2020

Demet Ikiler szefem GroupM w regionie EMEA

GroupM działa na 27 rynkach tego regionu. Zatrudnia 16 tys. pracowników i zarządza budżetem mediowym wartym 18 mld dol.

Zagranica, 21 lutego 2020

VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo

Ma ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.

Zagranica, 13 lutego 2020

WPP kupuje kolejne udziały The & Partnership

Managment zachowuje kontrolę nad większością udziałów dzięki nietypowym transakcjom.

Przetargi, 13 lutego 2020

IPG Mediabrands wygrywa budżet mediowy linii Emirates

Po sześciu latach klient rozstaje się z Havas Media.

Przetargi, 3 lutego 2020

Hasbro prznosi budżet mediowy do MediaComu

W Polsce był to klient Media Direction OMD. Jak wynika z naszych informacji, prawdopodobnie MediaCom Warszawa rozpocznie współpracę z tym klientem.

Zagranica, 13 stycznia 2020

Zmarł współzałożyciel agencji Burson-Marsteller

Harold Burson miał 98 lat.

Zagranica, 18 grudnia 2019

WPP sprzedaje większościowy pakiet akcji Two Circles

Holding sprzedaje udziały w agencji analizy danych i marketingu sportowego cztery i pół roku po zainwestowaniu w spółkę.

Zagranica, 3 grudnia 2019

Wydatki reklamowe w Wielkiej Brytanii rosną

Zdaniem analityków - najszybciej na świecie.

Zagranica, 29 listopada 2019

Anna Hickney awansuje w Wavemakerze

Dotychczasowa chief operating officer w Wavemaker UK awansuje do globalnej roli.

Zagranica, 21 listopada 2019

Wavemaker zdobywa budżet mediowy Perrigo

Budżet wart 100 milionów dol. obejmuje wszystkie rynki europejskie, na których ta firma farmaceutyczna jest obecna oraz Australię.

Przetargi, 12 listopada 2019

Publicis i WPP zajmą się budżetem reklamowym Nivei

Publicis utworzy specjalną jednostkę o nazwie One Touch.

Przetargi, 7 listopada 2019

Axa przenosi budżet mediowy do GroupM

Większość biznesu przypadnie Wavemakerowi, ale jeszcze nie jest to przesądzone w Polsce, ponieważ lokalny oddział klienta ma prawo wybrać również pozostałe agencje z GroupM. Ostatecznie będzie oznaczać to stratę dla Arena Media.

Zagranica, 20 września 2019

Keith Weed dołącza do WPP jako dyrektor niewykonawczy

Przez prawie całą karierę - do maja br. - związany był z Unileverem.

Zagranica, 10 września 2019

Diageo przegląda domy mediowe

Producent alkoholi dysponuje globalnym budżetem o wartości ok. 320 mln dolarów.

Zagranica, 22 sierpnia 2019

Tommy Hilfiger ogłasza przetarg mediowy

Planowaniem i zakupem mediów dla tej marki modowej zajmuje się od 2014 r. Vizeum.

Zagranica, 21 sierpnia 2019

Mondelez konsoliduje budżet reklamowy w grupach Publicis i WPP

Wcześniej koncern spożywczy współpracował z IPG, Dentsu i Havasem oraz mniejszymi agencjami wspierającymi.

Zagranica, 24 lipca 2019

Zmiana na stanowisku globalnego CEO GroupM

Kelly'ego Clarka ma zastąpić Christian Juhl, obecnie CEO agencji Essence.

Zagranica, 19 lipca 2019

MediaCom przejmuje budżet mediowy eBay'a w Ameryce Północnej

Do tej pory spółka z grupy WPP obsługiwała platformę e-commerce w Europie i Australii.

Przetargi, 18 lipca 2019

Ferrero rozpoczęło spotkania z domami mediowymi

Ruszają prezentacje agencji. Budżetu broni Vizeum.

Przetargi, 17 lipca 2019

WPP nie weźmie udziału w przetargu mediowym Disneya

W Europie Mindshare nie będzie bronił budżetu mediowego Foksa. Wydatki tego klienta są szacowane na 150 mln funtów.

Zagranica, 15 lipca 2019

WPP finalizuje sprzedaż 60% akcji Kantara

Holding ma uzyskać za udziały, które przejmie Bain Capital, około 2,5 mld funtów netto.

Przetargi, 12 lipca 2019

Vodafone zawęża listę domów mediowych

Z postępowania odpadł Omnicom.

Zagranica, 12 lipca 2019

Toby Jenner globalnym CEO Wavemakera

Poprzednio pracował w MediaComie jako worldwide chief operations officer.

Zagranica, 10 lipca 2019

WPP przejmuje cały budżet marketingowy grupy Centrica

Właściciel marki British Gas postawił na międzyagencyjny zespół The & Partnership (kreacja), Wunderman Thompson (CRM) i MediaCom (planowanie i zakup mediów).

Zagranica, 5 lipca 2019

WPP nabywa większościowe udziały w AQuest

Włoska agencja digitalowa ma wzmocnić technologiczne kompetencje grupy.

Zagranica, 3 lipca 2019

WPP potwierdza negocjacje w sprawie sprzedaży grupy Kantar

Nabywcą większości udziałów ma być Bain Capital.

Zagranica, 2 lipca 2019

Przychody Accenture Interactive wzrosną o ponad 20 proc.

Zdecydowana część wzrostu w bieżącym roku obrachunkowym ma charakter organiczny.

Zagranica, 28 czerwca 2019

Satish Korde odchodzi z GTB, ale będzie doradzać Fordowi

Korde kierował Global Team Blue - agencją powołaną przez grupę WPP do obsługi Forda - od 2011 r.

Zagranica, 27 czerwca 2019

David Miami traci dwóch dyrektorów kreatywnych i dyrektora zarządzającego

Ekwadorski duet kreatywny Ricardo Casal i Juan Javier Peña Plaza zdobył w ciągu niecałych 8 lat 67 Lwów w Cannes.

Zagranica, 13 czerwca 2019

Kolejne transfery z WPP do S4 Capital

Do spółki Martina Sorrella dołączą Scott Spirit jako chief growth officer i Elizabeth Buchanan jako dyrektor niewykonawcza.

Zagranica, 14 marca 2019

WPP łączy trzy agencje w Seattle

Połączenie biur Wundermana, Possible i Cole & Weber pod szyldem Wunderman Thompson Seattle to kolejny krok w procesie konsolidacji grupy WPP.

Przetargi, 1 marca 2019

Wavemaker wygrywa przetarg mediowy USP Zdrowie

Agencja utrzymała obsługę dotychczasowego klienta.

Kraj, 21 lutego 2019

Izabela Albrychiewicz została CEO GroupM w Polsce, Paweł Gala pokieruje Wavemakerem

Awans Izabeli Albrychiewicz ogłosił Dominic Grainger, CEO GroupM na region EMEA.

Zagranica, 8 lutego 2019

Brian Wieser dołącza do GroupM

Znany analityk branży marketingowej i mediowej obejmie stanowisko global president of business intelligence.

Zagranica, 7 lutego 2019

S4 Capital, spółka Sorrella, będzie mieć biuro w Polsce

Firma chce rosnąć organicznie w 2019 r. Spółka liczy w br. na wzrost rzędu 50 proc. rok do roku.