M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Wyborowa (marka)"

Kraj, 2 października 2020

Wojtek Sokół ambasadorem Wyborowej

Raper występuje w nowej kampanii wizerunkowej marki.

Kraj, 7 maja 2020

Wyborowa zachęca do pozostania w domu

Kampanię przygotowała agencja VMLY&R.

Kraj, 17 stycznia 2020

Piotr Osiński regional creative directorem w VMLY&R

Do działu kreacji dołączył również Aleksander Frydrych.

Kraj, 1 października 2019

Nowy dyrektor marketingu Wyborowej

Craig van Niekerk zastępuje Marka Thorne’a, który przeniósł się do Kanady.

Przetargi, 30 sierpnia 2019

VMLY&R Poland odpowiada za komunikację marki Wyborowa

W przetargu udział wzięły cztery agencje.

Przetargi, 7 czerwca 2019

Opus B rozpoczyna współpracę z Wyborową

Obsługa dotyczy sześciu rynków.

Kraj, 11 grudnia 2018

Wyborowa uczy dobierać wódkę do jedzenia

Marka z portfolio Pernod Ricard wystartowała z działaniami edukacyjnymi.

Kraj, 19 września 2018

Maciej Zakościelny będzie promował Wyborową

Wyborowa Pernod Ricard chce komunikować sztandarową markę jako wódkę rzemieślniczą.

Kraj, 25 lipca 2018

Fabrice Audan prezesem Pernod Ricard w Polsce i regionie

Chce skupić się na rozwoju produktów premium.

Kraj, 13 października 2017

Wyborowa od Mistrza w social mediach

Akcję przygotowała agencja McCann & MRM. Spot został wyreżyserowany i sfilmowany przez Daniela Jaroszka i Mateusza Dziekońskiego, a produkcją zajęło się studio Lemon Film.

Kraj, 22 marca 2017

Jakub Nowak jako creative goup head w VanLeif

Agencja rozszerza swój dział kreatywny.

Kraj, 20 grudnia 2016

Dwie nowe osoby w kreacji agencji Maciaszczyk

Pracę w agencji rozpoczynają Anna Ulatowska oraz Bartłomiej Brede.

Kraj, 12 grudnia 2016

Nowy polski gracz na rynku gier i grywalizacji

Wystartowała firma Warappa.

Kraj, 28 listopada 2016

Trzech reżyserów z rostera Papaya Films łączy siły

Stworzyli film dla wódki Wyborowa.

Kraj, 18 kwietnia 2016

Były szef Agros-Novej będzie zarządzał Stock Polska

Marek Sypek na stanowisku zarządzającego drugim największym w Polsce producentem alkoholi. Zastąpi Iana Croxforda, który powróci do roli dyrektora operacyjnego.

Kraj, 28 stycznia 2016

Wyborowa gra z Radzimirem Dębskim [wideo]

Nowy projekt lifestyle'owy marki przygotowała agencja Buzz.

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 18 listopada 2015

Adam Smereczyński przechodzi do 180hb + Jung v. Matt

Wcześniej związany był równolegle z Scholz & Friends i Fat Baby.

Kraj, 15 grudnia 2014

Wódka Wyborowa chce skorzystać na dobrej passie polskich jabłek

Francuzi w Pernod Ricard dostrzegli potencjał w polskim sadownictwie.

Przetargi, 3 września 2014

Agencja IQ Marketing obsłuży polskie wódki Pernod Ricard

Producent alkoholi rozstrzygnął przetarg.

Kraj, 26 lutego 2014

Digital One współpracuje z Pernod Ricard Polska

Agencja odpowiada za launch marki Wyborowa w Angoli.

Kraj, 13 lutego 2014

Wyborowa hucznie obchodzi karnawał

Pernod Ricard poszerza portfolio swojego brandu o wariant owocowy.

Kraj, 13 grudnia 2013

Świąteczna Wyborowa

Pernod Ricard Polska rozstrzyga konkurs na wizualizację stoisk promocyjnych.

Kraj, 27 listopada 2013

Wyborowa Gra Miejska według Lowe Warsaw

Gamingowy projekt Wyborowej.

Kraj, 18 września 2013

Wyborowa odświeża komunikację marki

Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk zachwalają Polskę, naszą kulturę, a jednocześnie markę Wyborowa.

Zagranica, 3 września 2013

Dobre wyniki finansowe Pernod Ricard

Grupa odnotowała 6-proc. wzrost organiczny zysku z działalności bieżącej.

Kraj, 3 lipca 2013

Marakuja i arbuz - nowe smaki Wyborowej

Nowe warianty smakowe wódki Wyborowa o 25-proc. zawartości alkoholu będą sprzedawane za 20,99 zł za 0,5 l. Agencja Lowe zrobiła kampanię launchową.

Kraj, 16 maja 2013

Lowe Warsaw dla Wyborowej

"Wchodzisz w to?" pod takim hasłem wystartowała nowa kampania wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska).

Kraj, 15 stycznia 2013

Trzy marki Pernod Ricard już mogą używać godła "Polska Wódka"

Wyborowa, Luksusowa i Pan Tadeusz spełniają wymogi nowej Ustawy o wyrobie napojów spirytusowych.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 17 października 2012

Redmobile z aplikacją You-R-You Pernod Ricard Polska

Tablety wspierają realizację programu konsumenckiego.

Przetargi, 9 października 2012

Tribal DDB wygrywa obsługę Maximusa

Agencja zajmie się działaniami interactive.

Kraj, 17 września 2012

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Christian Seel dyrektorem marketingu Pernod Ricard Polska

Właściciel m.in. marek Wyborowa i Ballantine's ma nowego menedżera.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Z Polfarmeksu do Kimberly Clark

Piotr Rusak odpowiada za kategorię produktów dla dzieci.

Kraj, 2 lipca 2012

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa

Agencja przygotowała adaptację kampanii.

Kraj, 20 czerwca 2012

Nowa odsłona Maximusa

Wódka z portfolio Brown-Forman debiutuje z nową butelką i kampanią.

Kraj, 1 czerwca 2012

Wyborowa chce zdominować rynek premium

Marketer na wsparcie marketingowe odświeżonej marki wyda najwięcej od poprzedniego relaunchu w 2005 r.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Przetargi, 28 marca 2012

Lowe GGK z nowymi klientami

Castorama, Wyborowa, Knorr i Hit to najnowsze przetargowe sukcesy agencji.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Przetargi, 7 marca 2012

Wieden + Kennedy wygrywa przetarg Maximusa

Marka z portfolio Brown-Forman będzie miała nową kampanię.

Kraj, 15 lutego 2012

Brown-Forman szuka agencji dla Maximusa

Marka wódki ma poszerzyć dystrybucję poza Polskę i otrzymać wsparcie.

Kraj, 10 lutego 2012

Adv.pl pracuje dla marki Jameson

Agencja stworzy strategię obecności marki w social mediach.

Kraj, 23 listopada 2011

Sobieski wprowadza dwie nowe marki

Marketer wprowadza równolegle aż dwie nowe marki w różnych segmentach cenowych.

Kraj, 15 listopada 2011

Maximus Vodka może otrzymać wsparcie

Po niedawnym przejęciu marki przez Brown-Forman firma rozważa nowe scenariusze.

Kraj, 14 listopada 2011

Smirnoff Black chce być numerem dwa

Zaostrza się rywalizacja o wysokomarżowy segment wódek premium imports.

Kraj, 13 października 2011

Guillaume Girard-Reyde prezesem Pernod Ricard Polska

Nowy menedżer stanął na czele polskiego biura koncernu; awans Victora Jereza.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Mariusz Pełechaty social media managerem w Adv.pl

Od roku w agencji był specjalistą ds. mediów społecznościowych.