W kampanii wykorzystano m.in. fakt, że popularny font Times New Roman został objęty amerykańskimi sankcjami wobec Rosji.
Na czele zestawienia YouTube Rewind 2019 w kategorii wideo znalazł się - z 23 mln wyświetleń - film dokumentalny Tomasza Sekielskiego "Tylko nie mów nikomu".
88 proc. polskich użytkowników platformy korzysta z niej, aby nauczyć się czegoś konkretnego poprzez oglądanie tutoriali.
Agencja postawiła przede wszystkim na tworzenie własnego contentu, w tym podcastów i video podcastów.
Podczas tegorocznej edycji odbywającej się pod hasłem "Trust In You" można posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.
Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) oskarżyła serwis Google o zbieranie danych dzieci w wieku poniżej 13 lat bez zgody rodziców.
Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.
Marka z portfolio Nutricia Polska startuje z działaniami promocyjnymi.
Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.
Zwycięzcy ubiegłorocznego konkursu "Grand Błogie Chwile" stworzyli "Zalodowane bity".
Na razie udostępniły ponad 100 zremasterowanych filmów wideo, a do 2020 r. ma ich być 1000.
Nielsen Digital Ad Ratings zapewnia niezależny pomiar kampanii internetowych w YouTube.
Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.
#TRENDCHALLENGE - pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube łączący rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce - zadebiutuje 26 maja.
Kampania opiera się na filmach pokazujących prawdziwe historie osób, które wykorzystały YouTube, by zdobywać wiedzę i dzielić się nią z innymi.
Według badania MediaRadar liczba 30-sekundowych spotów wzrosła o 19 proc. w styczniu i lutym br. w porównaniu z ub.r.
Twórca kanału MaturaToBzdura Adam Drzewicki wystąpi w nowej edycji programu rozrywkowego “Europa da się lubić - 15 lat później" wraz z prowadzącą Moniką Zamachowską.
Głównym celem kampanii było przekonanie młodych twórców wideo do zamiany iPhone'a na Samsunga Galaxy.
83 proc. spośród osób urodzonych po 2000 r. ma iPhone'a, 27 proc. - inteligentny zegarek. Dla co drugiej ulubionym serwisem internetowym jest Amazon.
Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.
Pomimo wysiłków Facebooka, Twittera i YouTube'a 17-minutowy film nagrany przez mordercę 49 osób był przez długi czas rozpowszechniany online.
Twórcy zyskują w ten sposób większy zasięg i możliwość dodatkowej monetyzacji.
Z badania Video Advertising Bureau (VAB) wynika, że oglądają jej nie mniej niż przeciętny telewidz.
Według firmy analitycznej App Annie w tym właśnie kraju YouTube ma najwięcej użytkowników.
Firma wycofała reklamy z serwisu należącego do Google w marcu 2016 r.
W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 mln zł. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.
Rozpoczęła się świąteczna kampania sieci, na YouTube alternatywna wersja kampanii.
Rozwiązanie umożliwia umieszczenie dwóch reklam jedna po drugiej.
Kanały YouTube twórców współpracujących z Gameset zostaną zrzeszone w TalentMedia i staną się częścią oferty sieci.
Jeśli klient korzysta z ustalania stawek pod kątem maksymalizacji liczby konwersji lub określania docelowej stawki CPA, system policzy aktywność użytkownika jako zaangażowanie, gdy obejrzy on co najmniej 10 s reklamy TrueView lub gdy ją kliknie.
Sieć poprowadzi specjalny kanał na YouTube.
Wyszukiwarka, Gmail i YouTube są wciąż niedostępne dla ogółu Chińczyków, ale firma dostarcza narzędzia i wsparcie dla coraz większej liczby twórców aplikacji, producentów i reklamodawców.
Badanie na 2,5 tys. Amerykanów przeprowadziła firma inwestycyjna z Wall Street Cowen & Co.
Na platformie pojawiło się też kilku reklamodawców, m.in. marka Body Boom.