M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "YouTube (marka)"

Kraj, 2 października 2020

Paweł Stano prezesem grupy LTTM

Krystian Botko ustępuje ze stanowiska.

Kraj, 1 października 2020

Nielsen ma już dane z jednoźródłowego pomiaru telewizji i wideo online

Średnio przez 30 min dziennie oglądamy wideo w sieci, najchętniej z YouTube i na Facebooku.

Kraj, 28 sierpnia 2020

LTTM i Cyber Marian z gifową ofertą dla marek

Wraz z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce LTTM oferuje dotarcie do konsumentów za pomocą gifów umieszczanych na platformie GIPHY.

Kraj, 24 sierpnia 2020

Spot Tiger Energy Drink na czele lipcowego YouTube Ads Leaderboard [wideo]

Drugie miejsce zajął spot sieci komórkowej Play, a trzecie wideo z serii MediaMarkt "Lato z Zenkiem".

Zagranica, 18 sierpnia 2020

Nowy wideoklip Drake'a jest zarazem reklamą Nike [wideo]

Wideo do nowej piosenki kanadyjskiego rapera "Laugh now, cry later" kręcono m.in. w globalnej siedzibie Nike w Beaverton w stanie Oregon.

Kraj, 5 sierpnia 2020

26. Pol’and’Rock Festival online z milionową widownią

Transmisje koncertów i spotkań z gośćmi podczas Najpiękniejszej Domówki Świata odbywały się na platformach YouTube, Facebook i Twitch, a także w Onecie, Playerze i Antyradiu.

Kraj, 23 lipca 2020

Premiera smartfonów Realme X50 5G i Realme C11

Zadebiutują 29 lipca podczas wideokonferencji transmitowanej na YouTube i Facebooku.

Zagranica, 21 lipca 2020

Marki nieuczestniczące w bojkocie Facebooka też zmniejszyły wydatki na social media

Wydatki czołowych reklamodawców spadły o 19% na Facebooku i 9% na Twitterze.

Kraj, 17 lipca 2020

Loteria Tiger Energy Drink najpopularniejszym spotem na YouTube w czerwcu [wideo]

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

Zagranica, 30 czerwca 2020

Coca-Cola i Diageo wstrzymują wydatki na social media

Bojkot skierowany początkowo przeciwko Facebookowi dotyka już także inne platformy społecznościowe.

Kraj, 29 czerwca 2020

Studio People Can Fly z nową identyfikacją wizualną

Jednym z pretekstów do jej wprowadzenia była premiera "Outriders Broadcast".

Kraj, 25 czerwca 2020

Spoty ING i Rossmanna na czele YouTube Ads Leaderboard w kwietniu i maju [wideo]

W zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.

Zagranica, 2 czerwca 2020

Grupa e-sportowców promuje słuchawki Apple Beats by Dr. Dre

FaZe Clan zastąpił koszykarzy NBA, gdyż mecze nie są rozgrywane z powodu pandemii.

Kraj, 1 czerwca 2020

Zmiany w agencjach marketingu sportowego Arskom i Sport Brokers

Rafał Romaniuk współwłaścicielem, Marek Buklarewicz prezesem, Michał Pol partnerem w spółkach, które docelowo stworzą jeden podmiot pod nazwą Arskom Sport Brokers.

Zagranica, 28 maja 2020

10-dniowy festiwal filmowy na YouTube

Podczas We Are One: Global Film Festival, imprezy zorganizowanej i produkowanej przez Tribeca Enterprises i YouTube, zostanie pokazanych ponad 100 filmów.

Kraj, 20 maja 2020

Grupa Domodi z badaniem na temat wpływu social mediów na zakupy modowe

39% badanych aktywnie wykorzystuje Facebooka do poszukiwania inspiracji. Instagram zajął drugie miejsce (31%).

Zagranica, 30 kwietnia 2020

Google z gwałtownym spadkiem przychodów reklamowych w marcu

W ujęciu kwartalnym Alphabet, spółka-matka Google, zanotowała wzrost przychodów ogółem o 13%.

Kraj, 20 kwietnia 2020

Najchętniej oglądane spoty reklamowe w polskim YouTube w marcu [wideo]

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.

Zagranica, 8 kwietnia 2020

Pepsi wspiera koncert "One World: Together at Home"

Wydarzenie zaplanowane na 18 kwietnia będzie transmitowane przez amerykańskie stacje telewizyjne NBC, ABC i CBS.

Zagranica, 26 marca 2020

Amazon Prime Video i Uber Eats wśród marek zwiększających wydatki na social media

Większość z marek, które nie tracą, a nawet zyskują na pandemii, należy do kategorii produktów chemii gospodarczej oraz usług streamingu wideo, wideokonferencji i dostaw jedzenia.

Zagranica, 23 marca 2020

Formuła 1 ogłasza e-sportowe grand prix

Ma ono zastąpić normalne zawody na torach wyścigowych, które są zawieszone przynajmniej do końca maja br. w związku z pandemią koronawirusa.

Kraj, 20 marca 2020

Michał Pol współpracuje z marką X-Kom

Jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce pomoże w promocji sieci 27 sklepów stacjonarnych ze sprzętem elektronicznym.

Kraj, 20 marca 2020

60 influencerów w akcji społecznej #KoronaCizGłowyNieSpadnie

Celem akcji, zainicjowanej przez grupę LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media), jest zachęcanie do samoizolacji i stosowania odpowiednich środków prewencyjnych w związku z pandemią koronawirusa.

Zagranica, 18 marca 2020

Potentaci technologiczni jednoczą siły w walce z dezinformacją na temat koronawirusa

Facebook, Google, YouTube, Microsoft, LinkedIn, Twitter i Reddit wydały wspólne oświadczenie w tej sprawie.

Zagranica, 11 marca 2020

Advertising Week Europe przesunięty na wrzesień

To kolejna z ważnych imprez w branży marketingowej i reklamowej, które zostały odwołane z powodu epidemii koronawirusa.

Zagranica, 21 lutego 2020

Wideoklip do "Take On Me" A-ha z miliardem odsłon na YouTube

To drugi utwór z lat 80., po "Sweet Child O' Mine" Guns N' Roses, który przekroczył ten próg.

Zagranica, 6 lutego 2020

Reklamy w YouTube to 10% przychodów całego Google

15 mld dol. w ub.r., o 36% więcej niż w 2018 r.

Kraj, 9 grudnia 2019

Capitalics zaprojektował font Times New Roman Abramovich dla miliardera Romana Abramowicza [wideo]

W kampanii wykorzystano m.in. fakt, że popularny font Times New Roman został objęty amerykańskimi sankcjami wobec Rosji.

Kraj, 6 grudnia 2019

Znamy najpopularniejsze filmy i utwory muzyczne 2019 r. na polskim YouTube

Na czele zestawienia YouTube Rewind 2019 w kategorii wideo znalazł się - z 23 mln wyświetleń - film dokumentalny Tomasza Sekielskiego "Tylko nie mów nikomu".

Kraj, 7 listopada 2019

Badanie Kantara potwierdza duży potencjał edukacyjny YouTube

88 proc. polskich użytkowników platformy korzysta z niej, aby nauczyć się czegoś konkretnego poprzez oglądanie tutoriali.

Kraj, 14 października 2019

Hill+Knowlton Strategies dla Grupy Żywiec [wideo]

Agencja postawiła przede wszystkim na tworzenie własnego contentu, w tym podcastów i video podcastów.

Kraj, 3 października 2019

Amazon Prime Video w ofercie T‑Mobile za 13 zł/mies.

T‑Mobile, jako pierwszy z krajowych operatorów, wprowadza do oferty usługę wideo Amazona.

Zagranica, 23 września 2019

Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie

Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.

Kraj, 16 września 2019

Cielecka i Wojewódzki reklamują nową ofertę Playa

Play Homebox TV to pakiet komórkowy (rozmowy, internet) z telewizją; ceny: od 100 zł miesięcznie.

Zagranica, 12 września 2019

Konferencja i targi DMEXCO po raz 11. w Kolonii

Podczas tegorocznej edycji odbywającej się pod hasłem "Trust In You" można posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.

Zagranica, 5 września 2019

YouTube z karą 170 mln dolarów za naruszanie prywatności dzieci

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) oskarżyła serwis Google o zbieranie danych dzieci w wieku poniżej 13 lat bez zgody rodziców.

Zagranica, 26 sierpnia 2019

Wielka Brytania: marki FMCG dominują wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca w top 10 zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Zagranica, 22 sierpnia 2019

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Kraj, 13 sierpnia 2019

BoboVita z nową kampanią kaszek

Marka z portfolio Nutricia Polska startuje z działaniami promocyjnymi.

Zagranica, 8 sierpnia 2019

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Kraj, 5 sierpnia 2019

Samsung w kooperacji z Google

Posiadacze smartfonów koreańskiej marki otrzymają YouTube Premium bezpłatnie na 2-4 miesiące.

Kraj, 26 lipca 2019

Marka Koral prezentuje młodzieżowy hit nawiązujący do jej historii [wideo]

Zwycięzcy ubiegłorocznego konkursu "Grand Błogie Chwile" stworzyli "Zalodowane bity".

Zagranica, 24 czerwca 2019

YouTube i UMG wspólnie remasterują kultowe teledyski

Na razie udostępniły ponad 100 zremasterowanych filmów wideo, a do 2020 r. ma ich być 1000.

Kraj, 12 czerwca 2019

Ponad 1,72 mln widzów pierwszej edycji Ekstraklasa Games

Mecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.

Kraj, 4 czerwca 2019

Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen Digital Ad Ratings zapewnia niezależny pomiar kampanii internetowych w YouTube.

Zagranica, 24 maja 2019

25 marek, które kocha pokolenie Z

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

Kraj, 24 maja 2019

Plotek.pl z nowym formatem na YouTube

#TRENDCHALLENGE - pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube łączący rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce - zadebiutuje 26 maja.

Zagranica, 20 maja 2019

Google Australia pokazuje w kampanii edukacyjny i dobroczynny potencjał YouTube

Kampania opiera się na filmach pokazujących prawdziwe historie osób, które wykorzystały YouTube, by zdobywać wiedzę i dzielić się nią z innymi.

Kraj, 17 maja 2019

Abstra i Żabka otwierają kanał w YouTube

Będzie on nosił nazwę "Kumaty".

Zagranica, 16 maja 2019

Dłuższe reklamy zyskują popularność w YouTube

Według badania MediaRadar liczba 30-sekundowych spotów wzrosła o 19 proc. w styczniu i lutym br. w porównaniu z ub.r.