M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "YouTube (marka)"

Zagranica, 23 września 2019

Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie

Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.

Kraj, 16 września 2019

Cielecka i Wojewódzki reklamują nową ofertę Playa

Play Homebox TV to pakiet komórkowy (rozmowy, internet) z telewizją; ceny: od 100 zł miesięcznie.

Zagranica, 12 września 2019

Konferencja i targi DMEXCO po raz 11. w Kolonii

Podczas tegorocznej edycji odbywającej się pod hasłem "Trust In You" można posłuchać łącznie ponad 660 ekspertów i praktyków ze świata technologii i marketingu.

Zagranica, 5 września 2019

YouTube z karą 170 mln dolarów za naruszanie prywatności dzieci

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) oskarżyła serwis Google o zbieranie danych dzieci w wieku poniżej 13 lat bez zgody rodziców.

Zagranica, 26 sierpnia 2019

Wielka Brytania: marki FMCG dominują wśród 6-sekundowych reklam na YouTube

Pierwsze trzy miejsca w top 10 zajmują spoty reklamujące Maltesers, Doritos i Oreo.

Zagranica, 22 sierpnia 2019

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Kraj, 13 sierpnia 2019

BoboVita z nową kampanią kaszek

Marka z portfolio Nutricia Polska startuje z działaniami promocyjnymi.

Zagranica, 8 sierpnia 2019

McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Kraj, 5 sierpnia 2019

Samsung w kooperacji z Google

Posiadacze smartfonów koreańskiej marki otrzymają YouTube Premium bezpłatnie na 2-4 miesiące.

Kraj, 26 lipca 2019

Marka Koral prezentuje młodzieżowy hit nawiązujący do jej historii [wideo]

Zwycięzcy ubiegłorocznego konkursu "Grand Błogie Chwile" stworzyli "Zalodowane bity".

Zagranica, 24 czerwca 2019

YouTube i UMG wspólnie remasterują kultowe teledyski

Na razie udostępniły ponad 100 zremasterowanych filmów wideo, a do 2020 r. ma ich być 1000.

Kraj, 12 czerwca 2019

Ponad 1,72 mln widzów pierwszej edycji Ekstraklasa Games

Mecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.

Kraj, 4 czerwca 2019

Nielsen uruchamia pomiar YouTube w aplikacjach mobilnych w Polsce

Nielsen Digital Ad Ratings zapewnia niezależny pomiar kampanii internetowych w YouTube.

Zagranica, 24 maja 2019

25 marek, które kocha pokolenie Z

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

Kraj, 24 maja 2019

Plotek.pl z nowym formatem na YouTube

#TRENDCHALLENGE - pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube łączący rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce - zadebiutuje 26 maja.

Zagranica, 20 maja 2019

Google Australia pokazuje w kampanii edukacyjny i dobroczynny potencjał YouTube

Kampania opiera się na filmach pokazujących prawdziwe historie osób, które wykorzystały YouTube, by zdobywać wiedzę i dzielić się nią z innymi.

Kraj, 17 maja 2019

Abstra i Żabka otwierają kanał w YouTube

Będzie on nosił nazwę "Kumaty".

Zagranica, 16 maja 2019

Dłuższe reklamy zyskują popularność w YouTube

Według badania MediaRadar liczba 30-sekundowych spotów wzrosła o 19 proc. w styczniu i lutym br. w porównaniu z ub.r.

Kraj, 25 kwietnia 2019

Znany youtuber współprowadzącym program TVP2

Twórca kanału MaturaToBzdura Adam Drzewicki wystąpi w nowej edycji programu rozrywkowego “Europa da się lubić - 15 lat później" wraz z prowadzącą Moniką Zamachowską.

Zagranica, 24 kwietnia 2019

Samsung dociera do pokolenia Z poprzez kampanię na YouTube [wideo]

Głównym celem kampanii było przekonanie młodych twórców wideo do zamiany iPhone'a na Samsunga Galaxy.

Zagranica, 23 kwietnia 2019

Nie zadzieraj z Matką - przekonuje Apple w spocie na Dzień Ziemi

Spot, zmontowany z filmików nakręconych telefonem, jest kontynuacją kampanii “Shot on iPhone".

Zagranica, 11 kwietnia 2019

Piper Jaffray kolejny raz zbadał preferencje zakupowe amerykańskich nastolatków

83 proc. spośród osób urodzonych po 2000 r. ma iPhone'a, 27 proc. - inteligentny zegarek. Dla co drugiej ulubionym serwisem internetowym jest Amazon.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Zagranica, 18 marca 2019

Debata o roli social mediów po zamachu w Nowej Zelandii

Pomimo wysiłków Facebooka, Twittera i YouTube'a 17-minutowy film nagrany przez mordercę 49 osób był przez długi czas rozpowszechniany online.

Kraj, 22 lutego 2019

Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann - najbardziej "meaningful" według badania Havas Group

W globalnym badaniu wypadły najlepiej: Google, PayPal, Mercedes-Benz, WhatsApp, YouTube.

Kraj, 29 stycznia 2019

TalentMedia i CDA.pl nawiązują współpracę

Twórcy zyskują w ten sposób większy zasięg i możliwość dodatkowej monetyzacji.

Zagranica, 28 stycznia 2019

Fani YouTube kochają też telewizję

Z badania Video Advertising Bureau (VAB) wynika, że oglądają jej nie mniej niż przeciętny telewidz.

Zagranica, 23 stycznia 2019

Mobilne wideo święci triumfy w Indiach

Według firmy analitycznej App Annie w tym właśnie kraju YouTube ma najwięcej użytkowników.

Zagranica, 22 stycznia 2019

AT&T powraca na YouTube

Firma wycofała reklamy z serwisu należącego do Google w marcu 2016 r.

Kraj, 2 stycznia 2019

LifeTube podsumowuje 2018 r.

W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 mln zł. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.

Zagranica, 18 grudnia 2018

"Alexa traci głos" najpopularniejszą reklamą 2018 r. na YouTube

Reklama asystenta głosowego Amazona przygotowana na tegoroczny Super Bowl miała ponad 50 milionów wyświetleń.

Zagranica, 12 grudnia 2018

"Bohemian Rhapsody" Queen bije rekordy w streamingu

Utwór z 1975 r. stał się najczęściej słuchaną piosenką z XX w. w dużej mierze dzięki filmowemu przebojowi pod tym samym tytułem.

Kraj, 5 grudnia 2018

Lidl na święta w dwóch odsłonach

Rozpoczęła się świąteczna kampania sieci, na YouTube alternatywna wersja kampanii.

Kraj, 28 listopada 2018

"Mali szefowie" z nowym patronem medialnym

Portal Uwielbiam.pl został partnerem kolejnej serii programu "Mali szefowie" na kanale TVN Foodie na YouTube.

Kraj, 23 listopada 2018

YouTube wprowadza format Ad Pods

Rozwiązanie umożliwia umieszczenie dwóch reklam jedna po drugiej.

Kraj, 16 listopada 2018

Hebe uruchomiło kanał na YouTube

"Urodomaniaczki by Hebe" poprowadzi TalentMedia.

Kraj, 26 października 2018

TalentMedia i Gameset nawiązały strategiczne partnerstwo

Kanały YouTube twórców współpracujących z Gameset zostaną zrzeszone w TalentMedia i staną się częścią oferty sieci.

Kraj, 23 października 2018

YouTube ulepsza atrybucję formatu TrueView

Jeśli klient korzysta z ustalania stawek pod kątem maksymalizacji liczby konwersji lub określania docelowej stawki CPA, system policzy aktywność użytkownika jako zaangażowanie, gdy obejrzy on co najmniej 10 s reklamy TrueView lub gdy ją kliknie.

Przetargi, 19 października 2018

OleOle wybiera TalentMedia

Sieć poprowadzi specjalny kanał na YouTube.

Kraj, 16 października 2018

Rusza Poradnia Influencer Marketingu

11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.

Kraj, 13 września 2018

Storytel prezentuje nowy serial audio

Po raz pierwszy premierze dźwiękowej powieści towarzyszy filmowy trailer. Głosu tytułowemu "autorowi bestsellerów" użyczył i w spocie wystąpił Cezary Pazura.

Zagranica, 22 sierpnia 2018

Google bada strategie reklam wideo za pomocą fikcyjnej marki pizzy

Dla marki Doktor Fork zespół Unskippable Labs stworzył 33 reklamy, które następnie wyświetlono na YouTubie, uzyskując 20 mln odsłon.

Zagranica, 14 sierpnia 2018

Google wabi partnerów z myślą o możliwej ekspansji w Chinach

Wyszukiwarka, Gmail i YouTube są wciąż niedostępne dla ogółu Chińczyków, ale firma dostarcza narzędzia i wsparcie dla coraz większej liczby twórców aplikacji, producentów i reklamodawców.

Zagranica, 5 lipca 2018

Netflix najpopularniejszą platformą TV i wideo w Stanach Zjednoczonych

Badanie na 2,5 tys. Amerykanów przeprowadziła firma inwestycyjna z Wall Street Cowen & Co.

Kraj, 3 lipca 2018

Na TalentTube zarejestrowało się ponad 100 influencerów

Na platformie pojawiło się też kilku reklamodawców, m.in. marka Body Boom.

Kraj, 22 czerwca 2018

PZU z youtuberami

Twórcy popularnonaukowego kanału na YouTube Emce Kwadrat pokazują, jak zachować się w niebezpiecznych sytuacjach na drodze.

Kraj, 12 czerwca 2018

Na YouTube ruszył kanał Fan Sport Raport

Za projektem stoją TalentMedia, Kabaret Czwarta Fala i Stars & Buzz.

Kraj, 21 maja 2018

Kubuś zachęca dzieci do aktywności fizycznej

Rusza nowy sezon na Rusz się z K! - sportowym kanale marki Kubuś z portfolio Maspeksu.

Kraj, 11 maja 2018

Artegence przygotowała nowy format na YouTube dla Oriflame

Kanał markowy nosi nazwę Piękna tak jak chcę.

Zagranica, 25 kwietnia 2018

BBDO New York Agencją Roku na Webby Awards

Zwycięzców 22. edycji nagród Webby ogłoszono wczoraj w Nowym Jorku.