W ramach sieci YouTube, Facebook i Netflix mediowymi "must have" Polaków.
Kampania promująca region wraz z emisją spotu rozpoczęła się w 49 kinach sieci Helios w całej Polsce.
Skoncentruje się teraz na rozwoju Kanału Sportowego na YouTube.
Wystartowała kolejna odsłona telewizyjnej kampanii wafelków z portfolio Colian SA.
Google wprowadza zmiany w Mapach, YouTube i ustawieniach haseł.
Będą one badane pod względem autentyczności i ważności.
Usługa YouTube Premium będzie nadal obecna i będzie oferować dostęp do materiałów YouTube Originals bez reklam.
Jednym z przedsięwzięć podjętych przez Vizeum jest przeprowadzenie kampanii na YouTube.
Pozyskanie 40 klientów w okresie oznacza wzrost o 67% w stosunku do analogicznego okresu w 2018 r.
Będą się tam pojawiać filmy przybliżające kibicom kulisy rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.
Firmy bedą odpowiedzialne za przygotowanie m.in.: materiałów na bloga, filmów animowanych i filmu promocyjnego i promocję w internecie.
W badaniach wizerunku mediów społecznościowych najlepiej oceniany jest Facebook. YouTube postrzegany jest jako medium rozrywkowe, wynika z badań Wave 9, przeprowadzonych przez UM.
Za pomysł i koncepcję kreatywną odpowiadają youtuberzy z kanału "Na Pełnej". Produkcja serialu była w całości po stronie LifeTube.
Meetrics zapewnia teraz wskaźniki widoczności reklam w serwisie YouTube za pośrednictwem Ads Data Hub.
Influencer powraca do swojej dawnej sieci partnerskiej po roku obsługi przez TalentMedia.
Google zaoferuje reklamodawcom zupełnie nową odsłonę reklam wideo - bez konieczności dostępu do największego serwisu wideo w sieci.
Za kreację kampanii odpowiada Opus B, za media - Starcom.
Biblia Audio to dźwiękowa adaptacja Pisma Świętego. Ma być to największe słuchowisko radiowe w Europie.
Na tle regionu przodujemy w konsumpcji wideo na smartfonach - wynika z analiz ruchu sieciowego Ericssona.
Z raportu wynika, że najlepszym dotarciem w branży kosmetycznej pochwalić się mogą Philips (wśród marek) i YouTube (wśród wydawców).
Amazon po raz pierwszy w czołowej piątce rankingu.
Projekt reklamowy dla towarzystwa ubezpieczeniowego przygotowała kompleksowo agencja S4.
Dalsze efekty skandalu związanego z bezpieczeństwem marek.
Podczas 10. Konferencji Havas Media Group Organic Marketing przedpremierowo zaprezentowano wyniki globalnego badania Meaningful Brands.
Reklamodawcy już mogą kupować przestrzeń reklamową na przyszły rok.
Boysband promuje nowy model Hondy Civic.
Do odtwarzania kontentu wystarczy smartfon z czujnikiem ruchu.
Jubiler kontynuuje komunikację z udziałem par homoseksualnych.
ASA zarzuciła twórcom reklamy, że propagują niebezpieczną jazdę, śpiewając do piosenki Brunona Marsa.
Kampania TV została poszerzona o specjalny kontent w YouTube.
Aplikacja umożliwia m.in. znalezienie najbliższego sklepu i uczestnictwo w programie lojalnościowym.
Nowy flagowy model będzie reklamowany w telewizji, internecie, kinie, prasie i na outdoorze.
Seria filmów instruktażowych w YouTube jest adresowana do profesjonalistów i początkujących - instruują ich guru fotografii.
Vectra reklamuje ofertę - "Internet 100 Mb/s za 1 złotówkę".
Menedżerka o polskich korzeniach pokieruje największym serwisem wideo.
Marka promuje nową serię klocków "The Lego Movie", inspirowanych filmem "Lego Przygoda".
Na SuperBowl powstał specjalny spot, w którym marketer powołuje do życia psa Doberhuahuę.
Ruszyła druga odsłona kampanii wizerunkowej LOT-u z udziałem jej pracowników.