Za reżyserię spotu pt. "Paczka dla żony" odpowiada Iwo Zaniewski.
Agencja połączyła dwa pierwotnie oddzielne serwisy internetowe: konsumencki i korporacyjny.
Nowa osoba tymczasowo na czele marketingu firmy, po odejściu Filipa Fiedorowa.
Przetarg dotyczył mediów społecznościowych.
Nikt jeszcze nie objął pełnionej przez nią wcześniej funkcji CEO Frisco.pl.
Organizacja badaczy wybrała nowy zarząd i przyjęła strategię na najbliższe lata.
Wcześniej była marketing managerem w Żabka Polska.
Sieć sklepów Żabka wystartowała z wakacyjną kampanią kinową promującą specjalną ofertę familijną.
W firmie piastował stanowisko dyrektora marketingu i rozwoju.
Żabka Polska, operator sieci Żabka, planuje uruchamianie nowych placówek w centrach handlowych, a także w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu.
Po uzyskaniu wszelkich zgód antymonopolowych fundusz z grupy CVC Capital Partners oficjalnie nabył firmę Żabka Polska.
W przededniu startu igrzysk Polski Komitet Olimpijski pozyskał kolejnego sponsora.
Obie marki wydały 2 miliony kart.
Objęły stanowisko account managerów w agencji interaktywnej eFresh.
Współtwórca sukcesu Tyskiego i były dyrektor marketingu Grupy Żywiec poprowadzi marketing największej sieci convenience.
Zakres współpracy obejmować będzie strategię komunikacji oraz kreację kampanii ATL.
Koncepcja komunikacji oparta jest na spotach reklamowych, do których znaną piosenkę "I say a little prayer" zaśpiewali Kayah i Andrzej Piaseczny. W ten sposób sieć chce komunikować świeżość. Za kreację kampanii i produkcję spotu odpowiada agencja Grey, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.
Aplikacja umożliwia m.in. znalezienie najbliższego sklepu i uczestnictwo w programie lojalnościowym.
Współpraca Black Energy Drink, Żabki i Freshmarketu.
Sieć sklepów rozpoczęła przetarg na obsługę mediową.
Nowym właścicielem sieci sklepów jest Mid Europa Partners.
Żabka Polska rozszerza pakiet usług dodatkowych o wpłaty na konta mBanku. Klienci tego banku internetowego mogą wpłacać gotówkę w kasie...
Agencja Genesis PR rozpoczyna współpracę z firmą Provimi Pet Food Polska. Umowa obejmuje prowadzenie działań z zakresu PR korporacyjnego i...
Żabka Polska rozważa działania prawne wobec sklepu w Liverpoolu, który ma nazwę i logo łudząco podobne do sieci Żabka. Obiekt...
W przyszłym roku powstanie 50 Fresh Marketów, do końca br. będzie ich już 15. Fresh Market to nowy koncept detaliczny...
Żabka Polska będzie w najbliższej przyszłości prowadzić przetarg reklamowy, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do agencji trafiły maile z zapytaniem, czy byłyby...
W lipcu i sierpniu Polkomtel, operator sieci komórkowej pod markami Plus, Simplus, Sami Swoi i 36,6, wypowiedział umowy dystrybutorom doładowań...
Żabka Polska chce mieć do końca br. 15 sklepów pod nową marką Freshmarket. Pierwszy obiekt otwarty będzie w Lesznie w...
Rusza Fresh Market - nowy projekt Żabka Polska. Będzie to nowa sieć łącząca cechy supermarketu średniej wielkości (100-150 mkw.) i...
Żabka Polska, sieć sklepów z segmentu convenience, wybiera w przetargu dom mediowy. We współpracy z nim przygotuje najbliższą kampanię reklamową....
Sieć delikatesów Żabka będzie się nazywać Fresh Market - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie potwierdziła Agnieszka Michalak-Lunt, rzeczniczka firmy...
Żabka Polska zainwestuje w supermarkety - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Będą to sklepy o powierzchni ponad 100-150 mkw., które prawdopodobnie pojawią...
Żabka Polska, właściciel sieci sklepów convenience prowadzonych pod marką Żabka, rozpoczyna ogólnopolską radiową kampanię reklamową skierowaną do przyszłych ajentów. Spot...
Rafał Kiersk został zastępcą dyrektora marketingu ds. trade marketingu w spółce Ruch SA. Do tej pory był związany z siecią...
Sieć sklepów Żabka rozpoczęła drugą falę rozpoczętej w maju kampanii mediowej, intensyfikując działania w związku z mundialem. - Mistrzostwa świata...