Zmiany zapowiadane przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki mogą sprawić, że firmy energetyczne zaczną aktywniej niż dotąd zabiegać o konsumentów i rywalizować ceną. Mogłoby się to przełożyć na ich aktywność marketingowo-reklamową.
W minionym roku operator pozyskał 2 mln klientów, a swoje wydatki mediowe zwiększył o 20 proc.
Reklamowali Plusa, a teraz przechodzą do konkurencji.
O status agencji wspomagającej rywalizują: Brasil, Good, Heart & Brain, McCann, Red8 oraz PZL.
Operator wybierze nową agencję. Wiodącą pozostanie Grandes Kochonos.
Operator twierdzi, że wszystkie reklamy smartfonów są do siebie podobne, więc postanowił spróbować czegoś innego...
Na koniec marca operator miał ich łącznie 9,1 mln.
W ciągu siedmiu tygodni Polacy przebiegli 334 tys. km z aplikacją Samsunga.
Agencja przygotuje dla firmy energetycznej nowy serwis oraz będzie prowadzić komunikację w social mediach.
Menedżerowie wcześniej związani z marketingiem i reklamą rozwijają start-up związany z tematyką teatralną.
Grupa energetyczna przygotowuje się na liberalizację rynku energii.
Firma szuka agencji do realizacji projektu społeczno-wizerunkowego.
W serwisie Michał Żebrowski opowiada internautom o alternatywnych źródłach energii.
Kowalczyk i Żebrowski namawiają do kupna Mercedesa.
Agencja Walk The Line zaprojektowała logotyp oraz identyfikację wizualną nowego warszawskiego teatru 6. piętro założonego przez Michała Żebrowskiego i Eugeniusza...
Inicjatywa organizacji pozarządowych Razem '89 powierzyła kreację spotu telewizyjnego zespołowi Dariusza Zatorskiego, dyrektorowi kreatywnemu agencji reklamowej DDB. Autorem konceptu kreatywnego...
Michał Żebrowski, Grzegorz Turnau i Tomasz Karolak są bohaterami ośmiu filmów, które mają zachęcić do udziału w eurowyborach. W każdym...
Władze Warszawy we współpracy ze stołecznymi cukiernikami, Cechem Rzemiosł Spożywczych i Związkiem Rzemiosła Polskiego ogłosiły konkurs na recepturę ciastka, które...
Agencja reklamowa DDB przygotowała jesienną odsłonę kampanii wizerunkowej dla Eurobanku. Zostaną w niej wykorzystane dwa nowe 30-sekundowe spoty z udziałem...
Tygodnik "Gala" (G+J Polska) dziś wszedł na rynek w nowej, bardziej eleganckiej odsłonie. Zmieniła się makieta tytułu. Wprowadzono nowe czcionki....
Lexus (Toyota Motor Poland) szykuje się na wrzesień do najważniejszego tegorocznego wydarzenia dla tej marki - premiery samochodu LS600H, nowej...
Toyota Motor Poland przygotowuje trzecią edycję Lexus Fashion Night, pokazu mody połączonego z prezentacją najnowszych modeli Lexusa - tym razem...
Marka Kazimierska, która zadebiutowała na rynku wód mineralnych w ub.r., znika z rynku. Jak informują przedstawiciele firmy Vision Film Distribution,...
Debiut wody mineralnej Kazimierska wspiera silna kampania reklamowa z udziałem aktora Artura Żmijewskiego, na którą jej producent, spółka Aquarius, wyda...
Samsung Electronics Polska podpisał wczoraj kontrakt sponsorski z Tomaszem Majewskim, naszym reprezentantem olimpijskim w pchnięciu kulą (zdobywcą czwartego miejsca w...
"Powodzianie w Europie" to hasło akcji charytatywnej zorganizowanej dla powodzian przez Allegro.pl (QXL Poland) i Telewizję Polską SA (TVP SA)....