Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.
W pierwszej piątce jest również Initiative.
Celem działań zarówno wizerunkowych, jak i performance’owych prowadzonych przez Zenith jest pozyskanie nowych klientów.
Za OMD znalazł się Carat i agencje z GroupM.
Zenith proponuje najdroższą ofertę.
Do tej pory był to klient Zenitha.
Za Caratem znalazły się UM i Zenith.
Po dziesięciu latach klienta straci Zenith.
W projekt charytatywny zaangażowały się wszystkie podmioty Publicis Groupe, Fundacja K.I.D.S., Film Produkcja i TVN. Spot wyreżyserował Michał Bulik.
Przetarg dotyczył obsługi w Wielkiej Brytanii.
Klient kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją.
Klient Zenitha rusza z procedurą. Oferty można składać do 13 stycznia 2020 r.
W przypadku telewizji oraz radia estymacje wzrostu na ten rok zostały obniżone - przewiduje się utrzymanie poziomu wydatków w tych kanałach na podobnym poziomie względem 2018 r. (telewizja +0,6%, radio +0,4%).
Firma chce wydłużyć terminy płatności do 150 dni.
W 2019 r., po raz pierwszy w historii, globalne wydatki na programmatic przekroczą 100 mld dol.
Klient Zenitha jest w trakcie postępowania.
Budżet wart 100 milionów dol. obejmuje wszystkie rynki europejskie, na których ta firma farmaceutyczna jest obecna oraz Australię.
Na rynek trafiły pralinki w specjalnych opakowaniach.
Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków są stabilne, co napędza e-commerce i digital.
W nowym spocie wspierającym mleczne tabliczki czekoladowe bohaterowie po każdej wykonanej czynności sięgają po czekoladową kostkę.
Media ATL zakupił dom mediowy OMD.
Oczekiwany wzrost kurczy się o 0,8 pkt proc.
Miejsce drugie ex aequo zajęły MediaCom Warszawa i Wavemaker.
Kończy się 13-letnia współpraca z Mindshare.
Obsługi broni Zenith.
Prognoza zakłada jednocześnie, że światowy rynek reklamy TV skurczy się ze 183 mld dol. obecnie do 180 mld dol.
Klient Zenitha rozpoczął już postępowanie.
Przetarg dotyczył globalnego budżetu kategorii animal health.
Wysokie koszty badań i ciągła presja na obniżanie cen hamują wzrost wydatków reklamowych dużych marketerów z tej branży.
Po raz pierwszy od dwóch dekad reklama kinowa notuje takie wzrosty.