M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Żubr (marka)"

Kraj, 19 lutego 2020

"Dwa szybkie Żubry" po raz piąty

W tegorocznej loterii KP rozda 5,5 mln piw za blisko 22 mln zł.

Kraj, 10 września 2019

Producent promuje piwo Żubr w kontekście ochrony przyrody

Tania marka KP ma nabrać charakteru.

Kraj, 19 sierpnia 2019

Wizerunek żubra znika z etykiet piwa

To akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.

Kraj, 25 czerwca 2019

KP w reklamie Żubra podkreśla pochodzenie marki

Kampanię przygotowały: PZL, Studio Filmowe Oto, Huta 19 i Zenith.

Kraj, 4 lutego 2019

Rusza loteria promocyjna piwa Żubr

W tym roku Kompania Piwowarska rozda 13 mln puszek piwa o wartości 25,8 mln zł.

Kraj, 15 listopada 2018

"Dwa Żubry na rozgrzewkę" - KP wspiera kluczową markę

Ruszyła jesienno-zimowa kampania piwnej marki.

Kraj, 30 października 2018

Igor Tikhonov prezesem Kompanii Piwowarskiej

Przez 17 lat związany z SABMillerem.

Kraj, 25 września 2018

KP wprowadza piwo o smaku rumu - Captain Jack

Producent planuje bardzo duże wsparcie reklamowe.

Kraj, 11 czerwca 2018

KP wspiera reklamowo markę Żubr

Największy producent piwa rusza z letnią kampanią swojej kluczowej marki.

Kraj, 2 lutego 2018

KP wspiera markę Żubr loterią i kampanią

Nagrody o wartości 27,8 mln zł w trzeciej edycja loterii Żubra; intensywna kampania w mediach.

Kraj, 17 stycznia 2018

Kompania Piwowarska powtórzy akcję "Dwa szybkie Żubry"

Teraz startuje z kampanią teaserową.

Kraj, 27 października 2017

Browary zwiększają wydatki

W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.

Kraj, 21 września 2017

Rusza jesienna kampania Żubra

Kompania Piwowarska chce aktywować sprzedaż swojej kluczowej marki poza sezonem.

Kraj, 20 czerwca 2017

Letnia aktywacja i silna kampania Żubra

W przygotowanie i realizację akcji zaangażowano: agencję reklamową PZL, dom produkcyjny Oto Film, studio Platige Image, studio Juice, agencję digital Huta 19 oraz dom mediowy Zenith.

Kraj, 31 maja 2017

Po przejęciu Kompanii Piwowarskiej przez Asahi rewolucji w marketingu nie będzie

Największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię wobec portfela marek i wydatków na reklamę.

Kraj, 14 grudnia 2016

Asahi Group kupuje Kompanię Piwowarską

Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.

Kraj, 28 listopada 2016

Walk z grand prix w 20. edycji Kreatury

Jury pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza, dyrektora kreatywnego grupy S/F, przyznało 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix oraz nagroda specjalną.

Kraj, 5 października 2016

Maspex rozważa sięgnięcie po piwo

Potentat z Wadowic rozważa przejęcie części aktywów SABMillera.

Kraj, 11 sierpnia 2016

Kompania Piwowarska wprowadzi Tyskie Niepasteryzowane

To dopiero drugie piwo niepasteryzowane w ofercie lidera rynku. Nowość będzie wsparta kampanią.

Kraj, 30 czerwca 2016

Nowa odsłona kampanii Żubra [wideo]

Autorem kreacji jest PZL.

Kraj, 10 maja 2016

Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo - Prażubr

Kampanię reklamową przygotowały: PZL, Oto Film, Platige Image, Huta 19, Tailor Made PR i ZOG.

Kraj, 1 marca 2016

Dominik Turek senior art directorem w PZL

Dalsze wzmocnienia w dziale kreacji agencji.

Zagranica, 11 lutego 2016

Japończycy coraz bliżej przejęcia marek Peroni i Grolsch

Asahi Group Holdings chce zapłacić ok. 3,5 mld dolarów za brandy SabMillera.

Kraj, 2 lutego 2016

Na rynku pojawia się Brand Kolektyw

Dominik Ubych i Paweł Michaluk, którzy do tej pory byli związani z Przeagencją, zakładają własną firmę.

Kraj, 28 stycznia 2016

PZL tworzy Bazgroła

Nowa agencja komunikacji marketingowej w internecie.

Kraj, 26 stycznia 2016

Żubr ma wideo 360 stopni w Facebooku

Projekt przygotowała firma VRPremium.

Kraj, 9 października 2015

Tomasz Brycki odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Dyrektor rozwoju marketingu po blisko 20 latach żegna się z firmą.

Kraj, 7 października 2015

W kluczowych sześciu miesiącach przychody Kompanii Piwowarskiej spadły o 14 proc.

Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.

Kraj, 23 września 2015

Kompania Piwowarska planuje reorganizację pionu komercyjnego

Zmiany mogą dotyczyć m.in. marketingu, sprzedaży, innowacji i PR.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Rusza europejski przetarg SAB Millera, właściciela Kompanii Piwowarskiej

Przetarg dotyczy dziewięciu rynków, w tym Polski, gdzie obsługą mediową zajmuje się MEC.

Kraj, 17 czerwca 2015

Nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Żubr

Kampania przygotowana przez PZL, G7 i MEC potrwa do końca lipca.

Kraj, 18 maja 2015

PZL dla Redd'sa

Nowe spoty reklamowe Redd’sa wyróżniają się formą wizualną, muzyczną i tekstową.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Lowe Warsaw rusza z kampanią Łomży [wideo]

Pojawiła się pierwsza realizacja agencji dla marki z portfolio Van Pura.

Kraj, 25 marca 2015

PZL ponownie dla Żubra

Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.

Kraj, 24 marca 2015

Grupa Leo Burnett dementuje pogłoski o planach zamknięcia agencji G7

Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy agencja G7, twierdzi, że miniony rok był dla niej najlepszym od siedmiu lat.

Kraj, 18 marca 2015

ATL Żubra ostatecznie przechodzi do PZL

Marka Kompanii Piwowarskiej wraca do agencji, która stworzyła niepowtarzalny format reklamowy.

Kraj, 17 marca 2015

Przyszłość G7 pod znakiem zapytania

Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Przetargi, 16 lutego 2015

Lowe zdobywa budżet Łomży

Agencja będzie rozwijać format "Łomżingu", ale w zupełnie nowej konwencji.

Kraj, 3 lutego 2015

Tequila Polska po 15 latach kończy współpracę z Kompanią Piwowarską

Umowa obwiązuje do końca stycznia. Tequila nie bierze udziału w obecnym przetargu BTL marketera.

Kraj, 23 stycznia 2015

Żubr liderem rynku piwa

Tyskie zdetronizowane przez siostrzaną markę z KP.

Kraj, 16 stycznia 2015

Krzysztof Dworzyński dyrektorem działu obsługi klienta w Fat Baby

Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.

Kraj, 10 grudnia 2014

Monika Rusinek senior communication plannerem w Value Media

Przeszła z MEC. W Value Media będzie odpowiadała za obsługę m.in. PKO BP.

Kraj, 28 listopada 2014

KP skupi się na reklamowaniu czterech najważniejszych marek

Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.

Kraj, 14 listopada 2014

Kompania Piwowarska: wolumen sprzedaży w górę, ale przychody w dół

Dobrze radzi sobie marka Żubr, rośnie Lech, za to spada Tyskie.

Kraj, 7 października 2014

Zaniewski i Przybora pracują dla Żubra, PZL nie pracuje już dla Łomży

Zarówno Kompania Piwowarska, jak i Grupa Leo Burnett nie podają szczegółów współpracy.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Debiutuje Tatra niepasteryzowane

Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.

Kraj, 12 sierpnia 2014

Kolejna odsłona kampanii Żubra [wideo]

Walk Creative dla marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 29 lipca 2014

Żubr wychodzi w Facebooku

Za obsługę konkursu odpowiada agencja Kalicińscy.com.