Kraj, 19 lutego 2020
W tegorocznej loterii KP rozda 5,5 mln piw za blisko 22 mln zł.
Czytaj więcej
Kraj, 19 sierpnia 2019
To akcja na rzecz ginących gatunków zwierząt. Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln zł.
Czytaj więcej
Kraj, 25 czerwca 2019
Kampanię przygotowały: PZL, Studio Filmowe Oto, Huta 19 i Zenith.
Czytaj więcej
Kraj, 4 lutego 2019
W tym roku Kompania Piwowarska rozda 13 mln puszek piwa o wartości 25,8 mln zł.
Czytaj więcej
Kraj, 30 października 2018
Kraj, 11 czerwca 2018
Największy producent piwa rusza z letnią kampanią swojej kluczowej marki.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lutego 2018
Nagrody o wartości 27,8 mln zł w trzeciej edycja loterii Żubra; intensywna kampania w mediach.
Czytaj więcej
Kraj, 27 października 2017
W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.
Czytaj więcej
Kraj, 21 września 2017
Kompania Piwowarska chce aktywować sprzedaż swojej kluczowej marki poza sezonem.
Czytaj więcej
Kraj, 20 czerwca 2017
W przygotowanie i realizację akcji zaangażowano: agencję reklamową PZL, dom produkcyjny Oto Film, studio Platige Image, studio Juice, agencję digital Huta 19 oraz dom mediowy Zenith.
Czytaj więcej
Kraj, 31 maja 2017
Największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię wobec portfela marek i wydatków na reklamę.
Czytaj więcej
Kraj, 14 grudnia 2016
Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2016
Jury pod przewodnictwem Józka Dutkiewicza, dyrektora kreatywnego grupy S/F, przyznało 37 wyróżnień, 11 statuetek, grand prix oraz nagroda specjalną.
Czytaj więcej
Kraj, 5 października 2016
Potentat z Wadowic rozważa przejęcie części aktywów SABMillera.
Czytaj więcej
Kraj, 11 sierpnia 2016
To dopiero drugie piwo niepasteryzowane w ofercie lidera rynku. Nowość będzie wsparta kampanią.
Czytaj więcej
Kraj, 10 maja 2016
Kampanię reklamową przygotowały: PZL, Oto Film, Platige Image, Huta 19, Tailor Made PR i ZOG.
Czytaj więcej
Zagranica, 11 lutego 2016
Asahi Group Holdings chce zapłacić ok. 3,5 mld dolarów za brandy SabMillera.
Czytaj więcej
Kraj, 2 lutego 2016
Dominik Ubych i Paweł Michaluk, którzy do tej pory byli związani z Przeagencją, zakładają własną firmę.
Czytaj więcej
Kraj, 28 stycznia 2016
Nowa agencja komunikacji marketingowej w internecie.
Czytaj więcej
Kraj, 9 października 2015
Dyrektor rozwoju marketingu po blisko 20 latach żegna się z firmą.
Czytaj więcej
Kraj, 7 października 2015
Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.
Czytaj więcej
Kraj, 23 września 2015
Zmiany mogą dotyczyć m.in. marketingu, sprzedaży, innowacji i PR.
Czytaj więcej
Kraj, 5 sierpnia 2015
Przetarg dotyczy dziewięciu rynków, w tym Polski, gdzie obsługą mediową zajmuje się MEC.
Czytaj więcej
Kraj, 17 czerwca 2015
Kampania przygotowana przez PZL, G7 i MEC potrwa do końca lipca.
Czytaj więcej
Kraj, 18 maja 2015
Nowe spoty reklamowe Redd’sa wyróżniają się formą wizualną, muzyczną i tekstową.
Czytaj więcej
Kraj, 14 maja 2015
- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.
Czytaj więcej
Kraj, 29 kwietnia 2015
Pojawiła się pierwsza realizacja agencji dla marki z portfolio Van Pura.
Czytaj więcej
Kraj, 25 marca 2015
Po pięciu latach przerwy producent piwa Żubr rozpoczyna kampanię reklamową tej marki przygotowaną przez agencję PZL, która była współtwórcą jej rynkowego sukcesu.
Czytaj więcej
Kraj, 24 marca 2015
Tomasz Hilt, CEO Grupy Leo Burnett, do której należy agencja G7, twierdzi, że miniony rok był dla niej najlepszym od siedmiu lat.
Czytaj więcej
Kraj, 18 marca 2015
Marka Kompanii Piwowarskiej wraca do agencji, która stworzyła niepowtarzalny format reklamowy.
Czytaj więcej
Kraj, 17 marca 2015
Dorota Mazur, która od 2011 r. zarządzała agencją G7, rozstaje się z firmą. Nowy dyrektor zarządzający nie został wyznaczony.
Czytaj więcej
Kraj, 10 marca 2015
Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.
Czytaj więcej
Przetargi, 16 lutego 2015
Agencja będzie rozwijać format "Łomżingu", ale w zupełnie nowej konwencji.
Czytaj więcej
Kraj, 3 lutego 2015
Umowa obwiązuje do końca stycznia. Tequila nie bierze udziału w obecnym przetargu BTL marketera.
Czytaj więcej
Kraj, 16 stycznia 2015
Stworzono dla niego nowe stanowisko w agencji. Do tej pory za zarządzanie zespołem obsługi klienta odpowiadał dyrektor zarządzający Fat Baby Cezary Antoń.
Czytaj więcej
Kraj, 10 grudnia 2014
Przeszła z MEC. W Value Media będzie odpowiadała za obsługę m.in. PKO BP.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2014
Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.
Czytaj więcej
Kraj, 14 listopada 2014
Dobrze radzi sobie marka Żubr, rośnie Lech, za to spada Tyskie.
Czytaj więcej
Kraj, 7 października 2014
Zarówno Kompania Piwowarska, jak i Grupa Leo Burnett nie podają szczegółów współpracy.
Czytaj więcej
Kraj, 25 sierpnia 2014
Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.
Czytaj więcej
Kraj, 12 sierpnia 2014
Walk Creative dla marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj więcej
Kraj, 29 lipca 2014
Za obsługę konkursu odpowiada agencja Kalicińscy.com.
Czytaj więcej