M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Żywiec (marka)"

Kraj, 15 stycznia 2020

Żywiec z odwróconą etykietą

Producent piwa nietypowo namawia do zwrotu butelek.

Kraj, 3 stycznia 2020

Grupa Żywiec rozwija program zwrotu butelek po piwie

Już w ponad 5 tys. sklepów.

Kraj, 12 grudnia 2019

Grupie Żywiec narastają problemy podatkowe związane z markami

Skarbówka domaga się kolejnych 85 mln zł zaległych podatków, razem już ponad ćwierć miliarda.

Kraj, 29 października 2019

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową dyr. marketingu Grupy Żywiec

Przez ostatnie cztery lata pracowała za granicą jako dyr. marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd. na Bahamach.

Kraj, 1 października 2019

Grupa Żywiec ma zapłacić ponad 100 mln zł za odpisy związane z markami

Spółka protestuje, sprawa ciągnie się już od ponad roku.

Kraj, 6 sierpnia 2019

Żywiec z nowym wariantem

Wprowadzeniu produktu będzie towarzyszyć kampania digital oraz w punktach sprzedaży.

Kraj, 12 czerwca 2019

"Ż jak nigdy dotąd" - nowa kampania Żywiec 0,0% [wideo]

Za działania w ramach kampanii odpowiada 2012 Agency.

Kraj, 16 maja 2019

Grupa Żywiec wprowadzi bezalkoholowe specjalności

Będą też nowe, egzotyczne smaki Desperadosa i Dzikiego Sadu.

Kraj, 20 marca 2019

Żywiec z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

Marka kontynuuje platformę "Chce się Ż" od 2015 r.

Kraj, 3 grudnia 2018

"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

Na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.

Kraj, 14 listopada 2018

Żywiec kupuje Browar Namysłów

Największy reklamodawca w piwnej branży kupuje gracza nr 4.

Kraj, 30 października 2018

Żywiec bezalkoholowy promowany w social mediach

Materiały nowej kampanii Żywca 0,0% przygotowano specjalnie z myślą o Facebooku i Instagramie.

Kraj, 21 września 2018

Żywiec ma kłopoty podatkowe związane z markami

Drugiemu w kraju producentowi piwa grozi nawet 68 mln zł kary.

Kraj, 5 września 2018

Żywiec reklamuje się bezalkoholowo

Kampania w TV, internecie i OOH autorstwa 2012 Agency, Opus Film, VML i Starcomu.

Kraj, 23 lipca 2018

Żywiec z limitowanymi etykietami

Przy projekcie z okazji jubileuszu programu "Po stronie natury" pracowały H2O, VML Poland, Mediacom i MSL.

Kraj, 3 lipca 2018

Żywiec promuje trasę tegorocznego Męskiego Grania [wideo]

Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012.

Kraj, 15 marca 2018

Żywiec rusza z kampanią

Dzięki odważnej komunikacji wyniki marki rosną.

Kraj, 13 lutego 2018

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. w kraju o 4,6 proc. piwa mniej

Przychody spadły o 6,7 proc., ale w br. producent liczy na mundial w Rosji.

Kraj, 13 lutego 2018

Szefowa marketingu Grupy Żywiec zarobiła w ub.r. ponad 1,4 mln zł

O ponad 8 proc. więcej niż w 2016 r.

Kraj, 19 grudnia 2017

Rok po relaunchu Okocim notuje 27-proc. wzrost udziałów

Kampania przygotowana przez Upside i PHD Media Direction akcentowała autentyczną tradycję i kunszt rzemiosła piwowarów.

Przetargi, 3 listopada 2017

Publicis Media utrzymuje obsługę Grupy Żywiec

Za obsługę budżetu największego piwnego reklamodawcy w kraju będzie od nowego roku odpowiadał Starcom.

Kraj, 27 października 2017

Browary zwiększają wydatki

W pierwszych trzech kwartałach br. branża piwna zwiększyła nakłady reklamowe w sumie o 5,5 proc.

Kraj, 6 września 2017

Grupa Żywiec liderem wydatków na display w lipcu 2017 r.

Dane AdReport dotyczą kategorii Napoje i Alkohole.

Kraj, 27 lipca 2017

"Remiks Ż" - interaktywny teledysk promuje Męskie Granie

Za działania odpowiadają VML Poland, 2012 Agency oraz MediaVest.

Kraj, 24 lipca 2017

Koda Bots stworzyło chatbota dla "Męskiego Grania"

Jak zaznaczają przedstawiciele studia, przez pierwsze trzy tygodnie chatbot poprawnie zinterpretował aż 94 proc. wysłanych do niego pytań.

Kraj, 3 lipca 2017

Uzupełnienie: Żywiec reklamuje Męskie Granie

Kreację stworzyła 2012 Agency.

Kraj, 28 czerwca 2017

Żywiec poszerza portfolio

Piwny marketer wprowadza na rynek Żywiec Amerykańskie Pszeniczne.

Kraj, 12 czerwca 2017

3,3 mln zł w loterii Żywca

Akcję wymyślił Just, realizuje ją G3, kampanię przygotowały 2012 Agency, VML i Mediavest.

Kraj, 31 maja 2017

Po przejęciu Kompanii Piwowarskiej przez Asahi rewolucji w marketingu nie będzie

Największy w kraju producent piwa zamierza kontynuować dotychczasową strategię wobec portfela marek i wydatków na reklamę.

Kraj, 9 maja 2017

Bartosz Gąsiorowski strategy directorem w Syzygy Warsaw

Kierownik marki Żywiec przechodzi na stronę agencji.

Kraj, 6 kwietnia 2017

Żywiec startuje z nową odsłoną kampanii "Chce się Ż"

Za projekt odpowiadają: Agencja 2012, VML i MediaVest.

Kraj, 10 marca 2017

Grupa Żywiec poszerza markę miksów piwnych Dziki Sad

Za wsparcie reklamowe odpowiadają agencje: 2012 i GoldenSubmarine oraz dom mediowy Mediavest.

Kraj, 14 grudnia 2016

Asahi Group kupuje Kompanię Piwowarską

Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.

Kraj, 13 grudnia 2016

Bartosz Gąsiorowski odchodzi z Grupy Żywiec

Brand manager flagowej marki żegna się z firmą.

Przetargi, 28 listopada 2016

Agencja 2012 obsłuży markę Żywiec

Marketer rozstrzygnął przetarg kreatywny.

Kraj, 22 czerwca 2016

KER oddala skargę przeciwko reklamie Żywca

Hasło "Żona bez Ż to tylko ona" nie narusza Kodeksu Etyki Reklamy.

Kraj, 31 maja 2016

Grupa Żywiec wprowadza nową markę Dziki Sad - miks piwa i napoju o smaku cydru

Projekt opakowań przygotowała agencja Just, natomiast kampanię reklamową Ogilvy & Mather i MediaVest.

Kraj, 27 kwietnia 2016

Żywiec podnosi "Ż do kwadratu"

Marka angażuje internautów w nowej aktywacji.

Kraj, 11 lutego 2016

Zyski Grupy Żywiec w ub.r. podwoiły się

Przy niemal niezmienionych przychodach ze sprzedaży druga w kraju grupa piwowarska osiągnęła zdecydowanie wyższą rentowność.

Kraj, 11 lutego 2016

Zarobki szefowej marketingu Żywca przekroczyły 1 mln zł

Małgorzata Lubelska jest dyrektorem marketingu Grupy Żywiec od sierpnia 2011 r.

Kraj, 7 stycznia 2016

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Kraj, 9 grudnia 2015

Żywiec otwiera się "po śląsku"

Producent piwa rusza z regionalną kampanią marki. Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL, działania w internecie prowadzi zaś agencja Gong.

Kraj, 29 października 2015

Grupie Żywiec wreszcie rosną i przychody, i zyski

W III kwartale br. producent piwa osiągnął przychody o 6,2 proc. wyższe niż rok temu, a zysk wzrósł aż o ponad połowę.

Kraj, 29 października 2015

Bartosz Gąsiorowski kierownikiem marki Żywiec

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 23 października 2015

Rusza "Krakowska parafraza" Żywca

Akcja konsumencka marki w Małopolsce.

Przetargi, 23 września 2015

Lvov wygrywa przetarg Warki

Just po ponad 10 latach traci budżet marki z portfolio Grupy Żywiec.

Kraj, 5 sierpnia 2015

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje prezes.

Przetargi, 23 czerwca 2015

Gong z obsługą strategiczno-kreatywną dla Browaru Zamkowego Cieszyn

Agencja będzie pracować dla kolejnej marki z portfolio Grupy Żywiec.

Kraj, 20 maja 2015

Cztery nominacje dla Gonga w europejskich Mixx Awards 2015

"Zwrotka Żywca" walczy o trofea na Interact Congress w Berlinie.

Kraj, 15 maja 2015

Ogilvy & Mather wygrywa przetarg Żywca

Na short-liście były również agencje Lvov i Just.