M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 4 kwietnia 2003

"Forbes" debiutuje w Chinach

Magazyn ekonomiczny "Forbes" pojawi się w Chinach pod koniec miesiąca. Będzie wydawany w czterech lokalnych językach na terenie Chin. Objętość...

Zagranica, 4 kwietnia 2003

TBWA i Zenith wygrały budżet Sony w Hongkongu

Sony Corp. wybrało TBWA Worldwide (grupa Omnicom) do obsługi budżetu reklamowego aparatów cyfrowych w Hongkongu. TBWA zwyciężyła w przetargu z...

Zagranica, 4 kwietnia 2003

Pierwsze zagraniczne kanały rozrywkowe rozpoczną nadawanie w Chinach

Chińskie władze zgodziły się na uruchomienie pierwszych zagranicznych telewizyjnych kanałów rozrywkowych. Na początek MTV Networks wprowadzi 24-godzinny kanał muzyczny. W...

Zagranica, 31 marca 2003

Grupa Omnicom zakupiła agencję interaktywną Organic

W Stanach Zjednoczonych grupa reklamowa Omnicom zakupiła agencję interaktywną Organic. Wysokość transakcji według dokumentów finansowych holdingu reklamowego wynosi 106,2 mln...

Zagranica, 31 marca 2003

Coca-Cola redukuje zatrudnienie o mniej więcej tysiąc osób

Coca-Cola w USA ma zwolnić około tysiąca osób, w tym około 500 z centrali w Atlancie - informuje "Advertising Age",...

Zagranica, 27 marca 2003

Sieć domów mediowych Carat otwiera swoje biuro w Brazylii

Należąca do Aegis Group sieć domów mediowych Carat pod koniec br. zamierza uruchomić swoje biuro w Brazylii. Będzie to pierwszy...

Zagranica, 27 marca 2003

James J. O'Sullivan został nowym CEO koncernu Mazda w Ameryce Płn.

James J. O'Sullivan został wybrany nowym prezesem i CEO koncernu motoryzacyjnego Mazda na Amerykę Północną. O'Sullivan rozpocznie pracę 1 kwietnia...

Zagranica, 27 marca 2003

Conde Nast wybrało redaktora naczelnego "GQ"

Conde Nast Publications zdecydowało się powierzyć stanowisko redaktora naczelnego magazynu "GQ" dotychczasowemu wydawcy pisma Jimowi Nelsonowi. Wcześniej obowiązki naczelnego pełnił...

Zagranica, 27 marca 2003

Telemarketingowe "listy Robinsona" będą obowiązywać od października

Od października br. telemarketerzy w USA nie będą mogli dzwonić do osób znajdujących się na "listach Robinsona" - ogłosiła Federalna...

Zagranica, 26 marca 2003

BETC Euro RSCG ma nowego członka rady nadzorczej

Do paryskiej agencji reklamowej BETC Euro RSCG dołącza Elie Ohayon. Od drugiej połowy kwietnia br. ma on być członkiem rady...

Zagranica, 25 marca 2003

W Stanach Zjednoczonych wyłoniono finalistów kampanii antynikotynowej

American Legacy Foundation wybrała już agencje reklamowe, które znajdą się w finale przetargu dotyczącego dużej kampanii antynikotynowej organizowanej przez tę...

Zagranica, 25 marca 2003

Dwuosobowa agencja obsłuży wart 35 mln dol. budżet leków Excedrin

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb przekazał swój budżet reklamowy dla leków Excedrin o wartości ok. 35 mln dol. malutkiej dwuosobowej agencji...

Zagranica, 25 marca 2003

Cap Gemini Ernst & Young bliskie wyboru zwycięzcy w przetargu

Firma konsultingowa Cap Gemini Ernst & Young zamierza dzisiaj wybrać zwycięzcę w przetargu na wart 25 mln dol. międzynarodowy budżet...

Zagranica, 18 marca 2003

BMW wybiera w przetargu agencję Matlock Advertising & PR

Północnoamerykański oddział koncernu motoryzacyjnego BMW wybrał agencję Matlock Advertising & Public Relations do obsługi swojego budżetu reklamowego. Przedstawiciele klienta nie...

Zagranica, 18 marca 2003

Bridge Worldwide rozpocznie obsługę budżetów farmaceutycznych

Agencja reklamowa Bridge Worldwide z Cincinnati otwiera specjalny oddział, który będzie zajmował się współpracą z firmami farmaceutycznymi. Oddział będzie się...

Zagranica, 18 marca 2003

Nielsen/Net Ratings i Media Metrix oferują nowy produkt

Firmy Nielsen/Net Ratings i Media Metrix będą oferować konkurencyjne systemy monitoringu stron internetowych dla reklamodawców, które pozwolą na ocenę popularności...

Zagranica, 14 marca 2003

Groźba terroryzmu wzmaga popyt na baterie

Po raz pierwszy od roku w USA wzrósł popyt na baterie. W ujęciu wartościowym sprzedaż w pierwszych czterech tygodniach roku...

Zagranica, 14 marca 2003

23 agencje zaproszono do przetargu na trzy brandy Pfizera

Kompania farmaceutyczna Pfizer poinformowała, że wysłała zaproszenia do współpracy do 23 agencji reklamowych. Firma chce wyłonić agencję reklamową, która będzie...

Zagranica, 14 marca 2003

W 2002 r. nieznacznie spadły zyski Publicis Groupe

Publicis Groupe przedstawiła wyniki finansowe za rok 2002, czyli za rok, w którym włączono do tej sieci Bcom3 Group. Francuska...

Zagranica, 14 marca 2003

Miller zamierza przekazać budżet z JWT do Ogilvy

Według członków menedżmentu należąca do koncernu SABMiller firma Miller Brewing Co. zamierza przekazać budżet brandu Miller Genuine Draft z agencji...

Zagranica, 12 marca 2003

Leo Burnett wygrał przetarg na obsługę budżetu Gateway

Agencja reklamowa Leo Burnett USA z Chicago wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego producenta komputerów osobistych Gateway. W przetargu brały...

Zagranica, 12 marca 2003

KIA wyda 40 mln dol. na reklamę modelu Sedona Minivan

W Stanach Zjednoczonych ruszyła kampania telewizyjna (w stacjach naziemnych i sieciach kablowych) nowego modelu samochodu KIA Sedona Minivan. Budżet, jaki...

Zagranica, 12 marca 2003

Conde Nast wprowadzi męski magazyn zakupowy

Wydawnictwo Conde Nast Publications planuje wprowadzenie w przyszłym roku na rynek męskiej wersji zakupowego magazynu "Lucky". Przedstawiciele wydawcy nie podają...

Zagranica, 12 marca 2003

Wydawca "The Financial Times" szuka agencji reklamowej

Agencje reklamowe M&C Saatchi i DiMassmo Brand Advertising z Nowego Jorku zostały zaproszone do przeglądu ofert agencyjnych, jaki ogłosił Pearson,...

Zagranica, 12 marca 2003

Amerykanie odnotowali 4,2-proc. wzrost wydatków na reklamę

W Stanach Zjednoczonych w ub.r. wydatki reklamowe były wyższe o 4,2 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim - wynika z...

Zagranica, 4 lutego 2003

Pacific Equity Partners zamierza kupić 70 proc. akcji australijskiego oddziału Cordiant

Wart 19 mln dol. australijski budżet koncernu Hyundai obsługiwany przez Cordiant Communications Group został wystawiony na sprzedaż poprzez przetarg. Na...

Zagranica, 4 lutego 2003

Rząd Finlandii zamierza monitorować obecność używek w filmach

Wprowadzony przez Unię Europejską zakaz reklamowania tytoniu podczas zawodów Formuły 1 zainspirował rząd Finlandii do rozpoczęcia monitorowania filmów pod względem...

Zagranica, 4 lutego 2003

Kraje południowej Azji wspierają reklamą turystykę w swoim regionie

Organizacja The Association of Southeast Asian Nations (ASEAN) rozpoczyna swoją pierwszą kampanię reklamową promującą turystykę w krajach południowo-wschodniej Azji. Akcję...

Zagranica, 4 lutego 2003

Grupa Interpublic zamierza włączyć agencję Bozell do agencji Lowe

Wewnątrz grupy Interpublic trwają dyskusje na temat przejęcia agencji reklamowej Bozell z Nowego Jorku przez sieć reklamową Lowe & Partners...

Zagranica, 4 lutego 2003

Dentsu zamyka dział e-konsultingu

Japoński holding reklamowy Dentsu postanowił zamknąć swój dział zajmujący się konsultingiem internetowym DentsuFUSE. Jak poinformowało kierownictwo firmy, przyczyną tej decyzji,...

Zagranica, 4 lutego 2003

Nowa kampania Red Cell dla Alfy Romeo

Koncern Fiat rozpoczyna międzynarodową kampanię marki samochodów Alfa Romeo. Reklamy pojawią się najpierw we Włoszech, następnie w innych krajach europejskich...

Zagranica, 4 lutego 2003

FCB rozważane jako kandydat dla projektów korporacyjnych GM

Koncern General Motors Corp. poszukuje nowych idei reklamy korporacyjnej wśród współpracujących z nim agencji kreatywnych i w agencji Foote, Cone...

Zagranica, 21 stycznia 2003

Fundacja antynikotynowa American Legacy zmienia dom mediowy

Fundacja antynikotynowa American Legacy Foundation przenosi swój wart ponad 65 mln dol. budżet mediowy do nowej, nieujawnionej jeszcze z nazwy...

Zagranica, 20 stycznia 2003

Philips przenosi budżet reklamowy Sonicare do Leo Burnett Worldwide

Philips Royal Electronics przenosi globalny budżet reklamowy przyborów do higieny jamy ustnej Sonicare z D'Arcy Los Angeles do Leo Burnett...

Zagranica, 17 stycznia 2003

Coca-Cola konsoliduje działania marketingowe

Coca-Cola w USA zadecydowała o połączeniu w jedną jednostkę działów odpowiedzialnych za sprzedaż detaliczną coli, dystrybucję do gastronomii i sprzedaż...

Zagranica, 14 stycznia 2003

Think Nordic planuje paneuropejską kampanię reklamową

Decyzja amerykańskiego koncernu motoryzacyjnego Ford o sprzedaży norweskiej firmy Think Nordic produkującej samochody elektryczne może doprowadzić do zmiany jej strategii...

Zagranica, 14 stycznia 2003

Sieć restauracji Pizza Hut wprowadza lokalną markę we Francji

Należąca do amerykańskiego koncernu Yum Restaurants International sieć restauracji Pizza Hut wprowadza we Francji nowy lokalny brand - danie Alpejska...

Zagranica, 14 stycznia 2003

Marka Bjorn Borg będzie ponownie reklamowana w Europie

Odzieżowa marka Bjorn Borg (pochodząca od nazwiska legendarnego szwedzkiego tenisisty) rozpoczyna swoją drugą międzynarodową kampanię prasową, która ma promować wiosenno-letnią...

Zagranica, 14 stycznia 2003

Włoski operator telefonii komórkowej promuje serwisy dla katolików

Największy włoski operator telefonii komórkowej, firma TIM należąca do koncernu Telecom Italia, rozpoczął program marketingowy skierowany do konserwatywnych katolików. Jak...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Fińska loteria skonsolidowała budżet i przekazała go do TBWA/PHS

Fińska loteria Veikkaus należąca do fińskiego skarbu państwa skonsolidowała swój budżet reklamowy zakładów sportowych i wyścigów konnych i przekazała go...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Unilever czyści planetarium środkami marki Cif

Sprzątanie gigantycznego planterium w Buenos Aires miało pokazać skuteczność środka Cif koncernu Unilever - donosi "Advertising Age". To nietypowe wydarzenie,...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Gaz de France zamierza rozdysponować budżet w wysokości 12 mln dol.

Francuski monopolista na rynku dostaw gazu - koncern Gaz de France - ogłosił przetarg na wart 12 mld dol. budżet,...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Novell skonsolidował globalny budżet mediowy w Mediaedge:cia

Koncern komputerowy Novell skonsolidował globalny budżet mediowy w domu mediowym Mediaedge:cia należącym do holdingu WPP. Według "Advertising Age" jego wysokość...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Norweska firma Alaris wprowadza interaktywne billboardy w USA

Norweska firma Alaris, według "Advertising Age", wprowadza nową koncepcję marketingową dotyczącą systemu konstrukcji reklamy zewnętrznej zlokalizowanych przy drogach w USA....

Kraj, 15 października 2002

Publicis Group zamierza zlikwidować sieć reklamową D'Arcy

Sieć reklamowa D'Arcy Masius Benton & Bowles przestanie prawdopodobnie istnieć. Decyzję o zamknięciu sieci podjęli szefowie francuskiej grupy Publicis, która...

Kraj, 10 października 2002

Media Direction OMD będzie prawdopodobnie obsługiwać budżet Siemensa

Dom mediowy Media Direction OMD będzie prawdopodobnie obsługiwać w Polsce budżet mediowy telefonów komórkowych Siemensa. Anna Celary, PR manager Siemens...

Zagranica, 26 września 2002

Procter & Gamble rozważa zakup akcji koncernu Beiersdorf AG

Po raz kolejny rozpoczęte zostały rozmowy na temat przyszłości koncernu Beiersdorf AG z Hamburga (właściciel marki Nivea). Procter & Gamble...

Kraj, 15 lipca 2002

Polska w dziesiątce największych rynków reklamowych Europy

Polska znalazła się na ósmym miejscu wśród największych rynków reklamowych Europy w raporcie opublikowanym w ostatnim, lipcowym wydaniu magazynu "Ad...

Zagranica, 9 lipca 2002

Miesięcznik "Ad Age Global" będzie dostępny jedynie w sieci

Firma Crain Communications, do której należy Ad Age Group, zdecydowała się na przekształcenie miesięcznika "Ad Age Global" i zmianę sposobu...

Kraj, 30 stycznia 2001

CENTRALIZACJA BUDŻETU SCH...LLERA

Według informacji podanych przez "Advertising Age" niemiecki producent lodów Schšller zastanawia się nad wyborem wiodącej agencji w regionie Europy Wschodniej,...