M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 18 sierpnia 2003

W II kwartale br. zysk netto Grey Global Group wzrósł o 184 proc.

W II kwartale br. zysk netto Grey Global Group wzrósł o 184 proc. Przychody w tym okresie rosły nieznacznie. Zysk...

Zagranica, 14 sierpnia 2003

Clorox planuje szeroko zakrojone wsparcie dla nowych produktów

Koncern Clorox Co. zapowiedział, że nie zamierza zwiększać wydatków na reklamę w swoim roku fiskalnym 2004 (który rozpoczął 1 lipca...

Zagranica, 14 sierpnia 2003

Spór Gillette z Schick o nową maszynkę do golenia

Firma Gillette uważa, że nowa maszynka do golenia marki Schick narusza jej patenty użyte w produkcie Gillette Mach 3. Według...

Zagranica, 14 sierpnia 2003

Interpublic notuje straty i zapowiada kolejne redukcje zatrudnienia

Grupa Interpublic w drugim kwartale br. odnotowała stratę w wysokości 13,5 mln dol. Przychody w porównaniu z ub.r. wzrosły o...

Zagranica, 13 sierpnia 2003

Bacardi rozpoczął przegląd agencji reklamowych

Bacardi USA prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat nieujawnionego projektu. Rzeczniczka firmy potwierdziła, że spotkania z przedstawicielami wybranych agencji...

Zagranica, 13 sierpnia 2003

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w Zenith Optimedia

Publicis Groupe zapłaci 89 mln dol. za 25 proc. udziałów w kompanii mediowej Zenith Optimedia. Maurice Levy, CEO grupy Publicis,...

Zagranica, 11 sierpnia 2003

Pfizer przenosi budżety z agencji Bates Worldwide do JWT

Amerykański koncern farmaceutyczny Pfizer przenosi budżety reklamowe wybranych brandów leków z agencji Bates Worldwide (Cordiant Communications Group) do J. Walter...

Kraj, 11 sierpnia 2003

Oziemska odpowiada w Lego za Europę Wschodnią. Nowe działania Lego

Marta Oziemska, dotychczas dyrektor Lego w Polsce, odpowiada za działania firmy na całą Europę Wschodnią od 1 sierpnia br. Jej...

Zagranica, 8 sierpnia 2003

W "New York Times" nowa rola Mossa, redaktora 2001 r. wg "AdAge"

Adam Moss, wybrany dwa lata temu na najlepszego redaktora w rankingu "Advertising Age" za swoją pracę dla "The New York...

Zagranica, 7 sierpnia 2003

Campari wybiera w Niemczech Lowe Hamburg

Firma Campari wybrała agencję Lowe Hamburg do realizacji swojej najnowszej kampani w Niemczech. Lowe wygrała przetarg, w którym brały udział...

Zagranica, 7 sierpnia 2003

Dom mediowy Carat USA zdobył budżet mediowy firmy Zurich Life

Dom mediowy Carat USA należący do Aegis Group zdobył szacowany na 5-10 mln dol. budżet mediowy koncernu ubezpieczeniowego Zurich Life....

Zagranica, 6 sierpnia 2003

Diageo wybrał agencje do obsługi dwóch swoich budżetów

Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji...

Zagranica, 5 sierpnia 2003

Firmy Sports Authority oraz Gart Sports łączą się i szukają agencji

Producent asortymentu sportowego - firma Sports Authority, numer jeden wśród amerykańskich firm tego sektora - rozpoczyna przetarg, który ma wyłonić...

Zagranica, 5 sierpnia 2003

Ford Motor Co. zapowiada teaserem nowy model samochodu F-150

Ford Motor Co. rozpoczął teaserową kampanię reklamową mającą poinformować o premierze nowego modelu pickupa Ford F-150. Samochód pojawi się na...

Zagranica, 4 sierpnia 2003

Kampania McDonald's zadebiutuje w Europie

Wczoraj koncern McDonald's Corp. podał, że nowa kampania reklamowa pod hasłem "I'm Lovin It" wystartuje w pierwszej kolejności w Europie,...

Zagranica, 4 sierpnia 2003

Firma maklerska Edward Jones szuka agencji do obsługi swojego budżetu

Firma maklerska Edward Jones ogłosiła, że rozpoczyna przetarg dla agencji reklamowych na obsługę swojego budżetu kreatywnego szcowanego na 25-30 mln...

Zagranica, 4 sierpnia 2003

Gorsze wyniki finansowe grupy Havas

Przychody grupy Havas spadły w pierwszej połowie br. o 18 proc. Według managementu firmy słabe rezultaty finansowe są spowodowane mocnym...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Y&R wprowadzi na rynek amerykański wódkę Danzka Vodka

Szwedzka firma Absolut Spirits Co. wprowadza na rynek amerykański duńską wódkę Danzka Vodka. Jej debiut rynkowy będzie wsparty kampanią reklamową...

Zagranica, 1 sierpnia 2003

Trzy agencje wygrały budżet leków koncernu Pfizer

Trzy agencje wygrały budżet leków amerykańskiego koncernu farmaceutycznego Pfizer. Przetarg dotyczył brandów: Zyrtec, Zoloft i Bextra. Oceniany na 74 mln...

Zagranica, 31 lipca 2003

Przychody Omnicom Group w II kwartale br. wzrosły o blisko 2 proc.

Omnicom Group podała, że jej przychody netto w drugim kwartale bieżącego roku wyniosły 190,7 mln dol. i były o 1,8...

Zagranica, 30 lipca 2003

FTC zarzuca Vivendi Universal ograniczanie swobody handlu

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (Federal Trade Commission - FTC) podtrzymała swoje wcześniejsze zarzuty wobec koncernu Vivendi Universal dotyczące bezprawnych działań...

Zagranica, 30 lipca 2003

Chris Ingram otwiera własną agencję strategiczną w Wielkiej Brytanii

Jedna z najbardziej znanych w Wielkiej Brytanii osób ze środowiska mediowego Chris Ingram po dwóch latach nieobecności powraca na brytyjski...

Zagranica, 30 lipca 2003

WPP i Cordiant muszą rozwiązać problem konfliktowych klientów

Po przejęciu grupy reklamowej Cordiant przez holding WPP Group przedstawiciele tego ostatniego będą musieli rozwiązać problem konfliktowych budżetów w branży...

Zagranica, 29 lipca 2003

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na budżet marki Hellmann's

Koncern Unilever Bestfoods, do którego należy marka majonezu Hellmann's, postanowił przenieść jej wart 16 mln dol. budżet reklamowy z agencji...

Zagranica, 25 lipca 2003

Hearst reorganizuje dział redaktorski "Seventeen"

Hearst Magazines przeniósł redaktora naczelnego "CosmoGirl!" do kierowania najnowszym tytułem wydawcy - "Seventeen". Atoosa Rubenstein przyjęła stanowisko szefa redakcji magazynu...

Zagranica, 25 lipca 2003

Niemiecka firma wysyłkowa Quelle rozpoczęła sprzedaż aut przez internet

Quelle, jedna z wiodących na niemieckim rynku firm sprzedaży wysyłkowej, rozpoczęła sprzedaż nowych samochodów przez internet. Oferta firmy obejmuje samochody...

Zagranica, 25 lipca 2003

Dom mediowy Initiative Media wygrał budżet 2 marek Shell Oil w USA

Dom mediowy Initiative Media (Interpublic Group of Cos.) wygrał przetarg na obsługę dwóch brandów Pennzoil i Quaker State należących do...

Zagranica, 18 czerwca 2003

GM ogłosił przetarg na media w Wielkiej Brytanii

General Motors Corp. rozpoczął przetarg na dom mediowy, który ma obsługiwać brandy: Vauxhall, Saab i Daewoo w Wielkiej Brytanii. Budżety...

Zagranica, 18 czerwca 2003

Rachelle Berges została dyrektorem ds. mediów koncernu Motorola

Rachelle Berges została mianowana na stanowisko dyrektora ds. mediów całego koncernu Motorola Corp. Berges, która poprzednio pełniła funkcję dyrektora ds....

Zagranica, 17 czerwca 2003

Whirlpool Corp. planuje product placement w Ameryce Łacińskiej

Koncern Whirlpool Corp. podpisał regionalną umowę reklamową na obszar Ameryki Łacińskiej z należącą w części do Cisneros Group of Cos....

Zagranica, 17 czerwca 2003

Bank HSBC rozpoczyna kampanię promocyjną "post-SARS"

Bank HSBC z Hongkongu przygotował kampanię reklamową "Support Hong Kong". Została ona przygotowana przez Bates Worldwide (Cordiant Communications Group). Ma...

Zagranica, 9 maja 2003

CEO agencji reklamowej Young & Rubicam w USA przechodzi do McCanna

CEO agencji reklamowej Young & Rubicam w USA Howard Breen przechodzi do agencji reklamowej MacLaren McCann Toronto. Breen jest Kanadyjczykiem...

Zagranica, 9 maja 2003

Crispin, Porter & Bogusky wygrał budżet Virgin Atlantic Airways

Agencja reklamowa Crispin, Porter & Bogusky wygrała oceniany na 15 mln dol. budżet reklamowy koncernu Virgin Atlantic Airways należącego do...

Zagranica, 9 maja 2003

Coughlin objął stanowisko COO w Interpublic Group of Cos.

Christopher Coughlin został chief operating officer (COO) w grupie reklamowej Interpublic Group of Cos. W ten sposób zakończył się kilkumiesięczny...

Zagranica, 8 maja 2003

AOL wybrało Lisę Brown na wiceprezesa ds. marketingu interaktywnego

America Online wybrała Lisę Brown na wiceprezesa AOL Interactive Marketing. Objęła ona stanowisko po Robercie Shermanie, który zrezygnował z niego...

Zagranica, 8 maja 2003

Microsoft zachęca reklamodawców do reklam na swojej witrynie MSN

Koncern Microsoft rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do reklamodawców. Jej celem jest przekonanie ich do zakupu powierzchni reklamowej na witrynie MSN....

Zagranica, 8 maja 2003

Firma Gap konsoliduje budżet mediowy dotyczący telewizji w PHD USA

Firma odzieżowa Gap konsoliduje swój budżet mediowy dotyczący telewizji w domu mediowym PHD USA należącym do Omnicom Group. Budżet telewizyjny...

Zagranica, 7 maja 2003

Hakuhodo chce kupić agencję reklamową Mendelsohn/Zien z USA

Według nieoficjalnych informacji japońska agencja reklamowa Hakuhodo zainwestowała w amerykańską agencję reklamową Mendelsohn/Zien z Los Angeles. Przedstawiciele agencji nie potwierdzili...

Zagranica, 23 kwietnia 2003

Microsoft rozpoczyna kampanię, której budżet wynosi 200 mln dol.

Koncern Microsoft rozpocznie w tym tygodniu globalną kampanię reklamową, której budżet wynosi 200 mln dol. Kampania ma na celu wypromowanie...

Zagranica, 23 kwietnia 2003

Procter & Gamble kieruje kampanię reklamową do akcjonariuszy Welli

Procter & Gamble rozpoczął w Niemczech kampanię reklamową kierowaną do akcjonariuszy firmy Wella. Działania reklamowe toczące się pod hasłem "Welcome...

Zagranica, 23 kwietnia 2003

Bates stracił budżet reklamowy Wooolworths wart 35 mln dol.

Agencja reklamowa Bates UK, należąca do Grupy Cordiant Communications, straciła swojego drugiego co do wielkości klienta - firmę Woolworths. Jej...

Zagranica, 23 kwietnia 2003

Zenith Media zdobył budżet mediowy wytwórni filmowej Miramax

Miramax Film Corporation, wytwórnia filmowa należąca do koncernu Walta Disneya, przekazuje swój oceniany na 200 mln dol. budżet mediowy domowi...

Zagranica, 18 kwietnia 2003

Szampon P&G bez wsparcia głównej agencji

Procter & Gamble zdecydował się na relaunch szamponu Daily Defense bez wsparcia głównej agencji reklamowej obsługującej ten brand. Marka była...

Kraj, 17 kwietnia 2003

Maciej Kowalczuk z G7 będzie jurorem w konkursie Golden Drum 2003

Maciej Kowalczuk, dyrektor kreatywny agencji reklamowej G7 (Publicis Groupe), został członkiem jury tegorocznej, dziesiątej edycji konkursu reklamy Golden Drum 2003,...

Zagranica, 16 kwietnia 2003

La Comunidad i Giovanni FCB zdobyły Grand Prix na festiwalu reklamy

Agencja La Comunidad z oddziałami w Miami i Buenos Aires wspólnie z agencją Giovanni FCB z Rio de Janeiro (Interpublic...

Zagranica, 16 kwietnia 2003

New York Times Co. zwiększył zyski o 26 proc.

The New York Co. podał wyniki za I kwartał br.: dochód netto wyniósł 68,8 mln dol. i był o 26,4...

Zagranica, 16 kwietnia 2003

Dawny dyrektor Gilette aresztowany za korupcję

Dawny członek zarządu Gilette Co. został aresztowany w piątek w związku z oskarżeniem o liczne przypadki oszustw finansowych i pranie...

Zagranica, 16 kwietnia 2003

McDonald's niezadowolony ze współpracy z Disneyem

Firma McDonald's, właściciel sieci restauracji fast food, chce renegocjować kontrakt z wytwórnią filmów dla dzieci Walt Disney Co. Decyzja o...

Zagranica, 16 kwietnia 2003

Young & Rubicam będzie obsługiwać większą część budżetu Burger Kinga

Burger King Corporation, właściciel sieci restauracji fast food, przekazuje większą część swojego ocenianego na 340 mln dol. budżetu reklamowego agencji...

Zagranica, 4 kwietnia 2003

Nokia przekazała wart 100 mln dol. budżet N-Gage agencji Grey

Agencja reklamowa Grey Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu strategiczno-kreatywnego nowego telefonu komórkowego Nokii. Wysokość budżetu reklamowego telefonu N-Gage...