M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Unilever (firma)"

Kraj, 17 grudnia 2013

Tribal DDB wdraża nowy projekt dla Unilevera

Agencja uruchomiła nowy serwis powiązany z marką Kasia.

Kraj, 17 grudnia 2013

MediaCap przejęła pakiet kontrolny The Digitals

Zakup The Digitals pozwoli MediaCap osiągnąć skonsolidowane przychody na poziomie blisko 70 mln zł rocznie, z czego ponad 50 proc. pochodzić będzie z segmentu data & digital.

Zagranica, 12 grudnia 2013

Ogilvy: nowy globalny dyrektor kreatywny Unilevera

Andre Laurentino zastąpi Gerry'ego Humana.

Przetargi, 12 grudnia 2013

Mindshare obronił budżet Aflofarmu

Po kilku tygodniach największy polski reklamodawca zakończył przegląd domów mediowych.

Przetargi, 11 grudnia 2013

Mindshare obronił budżet Aflofarmu

Największy polski reklamodawca kontynuuje współpracę z dotychczasową agencją mediową.

Zagranica, 11 grudnia 2013

Group M kupuje Vocanic

WPP kontynuuje ekspansję na rynkach azjatyckich.

Kraj, 2 grudnia 2013

Wątpliwości prawne wokół terminów płatności Unilevera

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR dysponuje opinią prawną w sprawie praktyk koncernu.

Kraj, 26 listopada 2013

MediaCap przejęła za 2,5 mln pakiet kontrolny IQS

Po transakcji osiągnie 50 mln zł przychodu w 2014 roku.

Kraj, 25 listopada 2013

Comfitura dla Timotei

Agencja pracuje dla marki z portfolio Unilevera.

Zagranica, 21 listopada 2013

Lepszy świat Unilevera

W globalnej kampanii firma chce zaangażować konsumentów w projekt na rzecz lepszej jakości życia dzieci i zmieniania świata na lepsze.

Kraj, 19 listopada 2013

Sosy do warzyw na ciepło mocno wspierane przez Knorra

Unilever wykorzystuje w ramach wsparcia działania digitalowe.

Zagranica, 7 listopada 2013

Unilever wprowadza Lynx Peace

Firma chce wydać 9 mln funtów na launch nowej serii swojej flagowej marki kosmetyków dla mężczyzn.

Kraj, 7 listopada 2013

Kalicińscy.com promują nowe propozycje Knorra

Agencja przygotowała nową kampanię dla Unilevera.

Kraj, 6 listopada 2013

Przemysław Fura nowym szefem działu digital Cheil

Zastępuje na tym stanowisku Ewę Kłoszewską.

Kraj, 28 października 2013

Nie ma powrotu do cen reklam sprzed korekty

Uczestnicy panelu zorganizowanego przez IAA przyznali, że ceny reklam telewizyjnych nie osiągną poziomu sprzed kryzysu.

Kraj, 28 października 2013

Makata Creative Group powiększa zespół

Agnieszka Wierzchowska oraz Aleksandra Gajoch na nowo utworzonych stanowiskach w domu produkcyjnym.

Kraj, 7 października 2013

Unilever z niestandardowymi działaniami dla Domestosa

Dla produktu Domestos Turbo Fresh marketer realizuje ciekawą kampanię outdoorową.

Zagranica, 4 października 2013

Unilever wybierze agencję do obsługi Colman's

Budżet marki w Wielkiej Brytanii jest t wart 5 mln funtów.

Kraj, 30 września 2013

Saga uruchamia nową kampanię z rodziną misiów

Centralnym punktem komunikacji w social mediach jest tocząca się w Facebooku akcja "Wielka Księga Misiów", w ramach której fani Sagi wspólnie tworzą ilustrowane opowiadanie.

Kraj, 27 września 2013

Knorr wchodzi w nowy segment

Brand Unilevera wprowadza na rynek sosy do warzyw na ciepło.

Kraj, 25 września 2013

Kawa bardziej reklamowana od herbaty

Producenci kawy wydają pięć razy więcej na wsparcie reklamowe niż producenci herbaty, wynika z podsumowań Equinox Polska. Ośmiu czołowych graczy zwiększyło wydatki.

Kraj, 24 września 2013

JWT Warszawa autorem nowego spotu herbaty Saga

Pluszowe misie powracają.

Kraj, 11 września 2013

Tribal DDB przygotował grę dla marki Big Milk

Bohaterem gry jest znany z reklamy telewizyjnej surfujący na patyku od lodów krab.

Kraj, 5 września 2013

Big Milk propaguje radość w Facebooku

Na zakończenie sezonu Algida (Unilever) proponuje użytkownikom muzyczną aplikację obdarowującą prezentami.

Zagranica, 4 września 2013

Unilever strzela w serce

Wystartowała nieautoryzowana kampania Flory z podtekstem homofobicznym dla krajów afrykańskich.

Kraj, 3 września 2013

Aflofarm zdetronizował w wakacje Unilevera

Raport Nielsena pokazuje, że w tym roku największym telewizyjnym reklamodawcą w lipcu i sierpniu był Aflofarm. Udziały wielkiej czwórki telewizyjnej w sprzedaży czasu reklamowego spadły poniżej 50 proc.

Kraj, 3 września 2013

Z Ogilvy do Faster & Better

Justyna Muszyńska została nowym project managerem w Faster & Better.

Zagranica, 2 września 2013

Nike Most Wanted wśród agencji

Marka po raz drugi zwyciężyła w rankingu na najbardziej pożądanego klienta w branży.

Kraj, 2 września 2013

Danone, Kompania Piwowarska i Tchibo liderami CSR

Ogłoszono wyniki trzeciej edycji konkursu Liderzy Zrównoważonego Rozwoju organizowanego przez "Forbes" i PwC.

Kraj, 29 sierpnia 2013

Opcom dołącza do V&P Group

V&P Group rozszerza zakres usług w obszarze marketingu digital, przyjmując do grupy agencję Opcom.

Kraj, 26 sierpnia 2013

Michał Wiśniewski obejmuje funkcję refreshment leadera w Unileverze

Nowa osoba odpowiedzialna za segment lodów i ice tea w całym regionie.

Zagranica, 26 sierpnia 2013

Rośnie znaczenie reklamy mobile w Azji

Na rynku azjatyckim marki zapowiadają wzrost wydatków na mobile do 75 proc.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Katarzyna Sochacka w Opcomie

Senior copywriter dołączył do agencji.

Kraj, 23 sierpnia 2013

John Pitcher powiększa dział kreacji i client service

Paulina Imiołek, Jędrzej Piotrowski i Paulina Zadrożna dołączają do zespołu.

Kraj, 21 sierpnia 2013

Dziewczyny z "Top Model" w kampanii Axe

W kampanię zaangażowane są agencje Red8 Digital i PHD Media Direction.

Kraj, 20 sierpnia 2013

Knorr promuje chińskie smaki

Kampania ma przypomnieć konsumentom o produkcie.

Kraj, 19 sierpnia 2013

Socializer w I połowie roku zwiększa zysk o 26 proc.

W pierwszym półroczu 2013 roku Grupa Kapitałowa "Socializer" wygenerowała skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 8,7 mln zł.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Hanna Nowak dyrektorem marketingu CEE w AmReście

Z Unilevera do potentata fast food.

Kraj, 13 sierpnia 2013

Jan Kruise pokieruje HJ Heinz w trzech regionach

Kruise zastępuje Adama Dyszyńskiego, który odchodzi z koncernu.

Zagranica, 13 sierpnia 2013

Aaron Wild nowym CEO PHD China

Omnicom Media Group promuje menedżera na kluczowym rynku.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Flora rzuca wyzwanie biegaczom

Brand Unilevera rusza z kampanią w social mediach.

Kraj, 6 sierpnia 2013

Knorr smakuje lato

Unilever poszerza portfolio Gorących kubków o trzy nowe smaki.

Kraj, 31 lipca 2013

Michał Krygier dyrektorem marketingu marek Knorr i Amino

Na stanowisku zastąpił Małgorzatę Dziubałę. Z właścicielem marek - koncernem Unilever - jest związany od 10 lat.

Kraj, 31 lipca 2013

Knorr inspiruje amatorów sałatek

Firma namawia do przyrządzania sałatek latem wraz z producentem miksów Ole!.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Kraj, 29 lipca 2013

Dove pokazuje instrukcję obsługi mężczyzny

Spot reklamowy Dove Men + Care został zaadaptowany przez Tag Worldwide.

Zagranica, 29 lipca 2013

Koncert na ludzkie włosy

Unilever sprawdza w Manili i Singapurze, czy na ludzkich włosach można zagrać koncert.

Zagranica, 26 lipca 2013

Omo Unilevera najsilniejszą angielską marką w Chinach

Europejskie i amerykańskie marki cieszą się rosnącą popularnością w Państwie Środka.

Kraj, 23 lipca 2013

Knorr prowadzi niestandardową kampanię na Kwejk.pl

Działania koordynowane są przez biuro reklamy Społeczności.pl na zlecenie domu mediowego PHD Media Direction.

Zagranica, 23 lipca 2013

Royal Baby robi furorę wśród marketerów

Z okazji narodzin dziecka Williama i Kate powstały specjalne edycje produktów.