M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Unilever (firma)"

Kraj, 23 lutego 2015

Knorr gotowy na Wielkanoc

W punktach sprzedaży pojawią się specjalne palety eksponujące produkty z portfolio Unilevera.

Kraj, 19 lutego 2015

Gorący Kubek ze specjalną linią adresowaną do kobiet

Unilever stworzył serię "eleganckich" zup pod marką Gorący Kubek.

Zagranica, 17 lutego 2015

Premier Foods idzie tropem trendu "power brands"

Firma zapewnia jednak, że nie chce zapominać o swoich pomniejszych brandach i zaproponuje nową linię promocyjną i komunikacyjną dla wszystkich brandów z portfolio.

Zagranica, 2 lutego 2015

72andSunny wygrywa przetarg Axe

Brand Unilevera będzie globalnie promowany przez nową agencję.

Kraj, 30 stycznia 2015

Kabała i Mizgalski w Glaubicz Garwolińska Consultants

Kabała wcześniej związany był z Discovery Networks, Mizgalski z GPW.

Zagranica, 30 stycznia 2015

Havas Worldwide uruchamia globalną strukturę Helia

Nowy podmiot powstał z przekształcenia Havas EHS oraz agencji działających w USA pod szyldem Havas Discovery. Helia będzie specjalizować się w analizie danych oraz mediach cyfrowych.

Zagranica, 27 stycznia 2015

W Malezji budżet cyfrowy BMW przeszedł w ręce VLT

Po czterech latach Leo Burnett w Malezji traci klienta.

Kraj, 26 stycznia 2015

Dwoje członków zarządu Grupy Żywiec złożyło rezygnację

Jacek Gerula i Grażyna Rzehak-Majcherek z końcem marca br. przestaną pełnić funkcję w zarządzie spółki.

Kraj, 21 stycznia 2015

Unilever nie jest zadowolony ze sprzedaży Liptona w Polsce

Takie informacje pojawiły się w globalnej prezentacji wyników spółki za rok 2014.

Zagranica, 21 stycznia 2015

Unilever wypracował 5,17 mld euro zysku w 2014 r.

Zysk koncernu w pełnym roku fiskalnym w porównaniu z rokiem poprzedzającym wzrósł o 6,8 proc. i osiągnął pułap 5,17 mld euro. Przychody Unilevera w tym okresie wyniosły 48,4 mld euro, co oznacza spadek o 2,7 proc.

Kraj, 9 stycznia 2015

Nowa aplikacja mobilna od Tribal DDB dla Unilevera

Aplikacja została pierwotnie przygotowana na rynek RPA.

Kraj, 8 stycznia 2015

Rynek kosmetyczny urósł w ciągu 10 miesięcy ub.r. o 1,7 proc.

Najszybciej rosną odżywki, żele pod prysznic oraz dezodoranty, a delikatne spadki notują szampony i mydła.

Zagranica, 7 stycznia 2015

P&G sprzedaje dwa brandy Unileverowi

Procter & Gamble poinformował o sprzedaniu swoich dwóch brandów Camay i Zest konkurentowi, koncernowi Unilever. Warunków transakcji nie ujawniono, ma ona zostać sfinalizowana w pierwszej połowie br.

Zagranica, 22 grudnia 2014

Francja: ponad 950 mln euro łącznej kary dla 13 potentatów FMCG

Francuskie instytucje ds. zwalczania nieuczciwej konkurencji ukarały takich potentatów jak P&G, Unilever, Henkel, L’Oreal czy Gillette, karami na łączną kwotę 950 mln euro, za stosowanie nieuczciwych praktyk handlowych w latach 2003-2006.

Zagranica, 16 grudnia 2014

P&G z wielką kampanią edukacyjną

Firma wystartowała z rozległą kampanią mającą uwrażliwiać na stosowanie detergentów w formie kapsułek w obecności dzieci.

Kraj, 8 grudnia 2014

Maciej Stożek dołączył do firmy Dax Cosmetics, obejmując stanowisko dyrektora handlowego

W ostatnich latach, pracując w Nivea Polska, kierował sprzedażą w kanałach supermarketów i drogerii polskich, następnie zarządzał kanałem Traditional Trade.

Zagranica, 5 grudnia 2014

Unilever: dywizja tłuszczów do smarowania zostanie wydzielona

Analitycy rynkowi, komentując to posunięcie, są zdania, że to krok w kierunku sprzedaży biznesu tzw. spreads przez ten koncern. Obecnie Unilever będzie stuprocentowym właścicielem podmiotu o nazwie Baking, Cooking & Spreading Co., który będzie operować wyłącznie na rozwiniętych rynkach.

Kraj, 13 listopada 2014

Esencje do sosów Knorra dostaną wsparcie

Nowy produkt ma pomóc konsumentom wyprodukować w domowym zaciszu ulubiony sos. Nowość wesprze kampania internetowa, za którą odpowiada agencja Lowe.

Kraj, 30 października 2014

Adam Marzec associate creative directorem w Havas Worldwide New York

Kreatywny ze 180heartbeats + Jung v. Matt przenosi się do Nowego Jorku.

Zagranica, 20 października 2014

Unilever sprzedaje markę Slim-Fast

Nabywcą jest fundusz Kainos Capital.

Zagranica, 17 października 2014

Spadła globalna sprzedaż Nestlé

Szwajcarski koncern poinformował, że w pierwszych dziewięciu miesiącach br. jego globalna sprzedaż spadła o 3,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Jako główne przyczyny wskazuje spadek globalnej siły nabywczej i niekorzystne kursy wymian walut.

Zagranica, 15 października 2014

Unilever zachęca do zaufania własnemu ciału

Startuje kampania Dove w social mediach.

Zagranica, 10 października 2014

Lipton Ice Tea z globalnym rebrandingiem i repozycjonowaniem

Unilever zmienia oblicze swojego brandu.

Kraj, 9 października 2014

Grzegorz Bors odejdzie z T-Mobile Polska

Operator szuka jego następcy.

Zagranica, 8 października 2014

ZenithOptimedia Phillippines ma nową CEO

Z Mindshare'u do ZOP przeszła Jennifer Santos.

Kraj, 8 października 2014

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer.

Kraj, 8 października 2014

Unilever wprowadza markę Vaseline

Na rynku debiutuje marka Vaseline. Polscy konsumenci kilka lat temu mogli kupić jeden z głównych produktów tego brandu - balsamy Vaseline Intensive Care.

Kraj, 7 października 2014

Maciej Sobieski przechodzi do Isobar Poland

Nowy senior account manager w agencji.

Kraj, 7 października 2014

Maślana miłość w reklamie Ramy z masłem

Unilever wspiera nowy produkt kampanią. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Ogilvy. Media do kampanii zakupił dom mediowy PHD.

Zagranica, 23 września 2014

Rynkowi liderzy chcą większych restrykcji w reklamach dla dzieci

Tacy potentaci jak Coca-Cola, Mars czy McDonald's dobrowolnie zadeklarowali wprowadzenie dalszych restrykcji w przekazach skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.

Kraj, 17 września 2014

Trzy osoby dochodzą do kreacji Gonga

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 16 września 2014

Nowa Bulionetka Knorr otrzyma wsparcie reklamowe

Twarzą kampanii jest szef kuchni Marco Pierre White.

Kraj, 16 września 2014

Facebook powołał EMEA Client Council

Do forum wymiany doświadczeń przystępują m.in. BMW, Nestlé i P&G.

Zagranica, 5 września 2014

Maszynki Gillette jako młotki w fortepianie

Wystartowała kampania maszynek do golenia, które polecają się melomanom.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Bajtała na stanowisku design directora w Cheil Poland

Head of mobile z Ars Thanea zmienia agencję.

Kraj, 3 września 2014

Unilever po akcji SAR skróci terminy płatności

Gigant FMCG zawarł porozumienie ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

Zagranica, 29 sierpnia 2014

Unilever w Stanach wprowadza politykę oszczędnościową

Marketer wprowadza zamrażarki do lodów zasilane kolektorami słonecznymi i w 70 proc. sklepów detalicznych wprowadzi energooszczędne lodówki.

Kraj, 22 sierpnia 2014

Saga wraca ze wsparciem TV [wideo]

W kampanii ponownie pojawiają się pluszowe misie, znane z komunikacji tej marki od lat.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Adam Marzec i Tytus Klepacz odchodzą ze 180heartbeats

W agencji trwa rekrutacja.

Kraj, 7 sierpnia 2014

Knorr z nowymi formatami przypraw

Marka Unilevera wspiera przyrządzanie potraw z grilla, prowadzi kampanię i wprowadza nowe formaty przypraw.

Zagranica, 31 lipca 2014

Unilever ogłasza globalny przetarg cyfrowy

Marketer nie ujawnia, jakich marek dotyczy przetarg.

Zagranica, 29 lipca 2014

Unilever: sytuacja w Polsce to "wyzwanie"

Koncern zaprezentował wyniki za II kwartał.

Zagranica, 25 lipca 2014

Unilever postawi na innowacje, ale kosztem cen

Za spadek wartości produktów firmy i spadek zysków firma obwinia politykę dyskontów.

Zagranica, 24 lipca 2014

Pinterest chce przyciągnąć więcej mężczyzn

W tym celu spółka zatrudnia byłego dyrektora marketingu Unilevera.

Kraj, 24 lipca 2014

Rexona w nowej aplikacji zachęca do przekraczania barier

Za kreację narzędzia odpowiada agencja Red8.

Zagranica, 22 lipca 2014

Unilever zastępuje Captcha grą Persila

Firma chce dotrzeć do jak największej liczby konsumentów online.

Zagranica, 22 lipca 2014

Phillip Clarke odchodzi z Tesco

Prezes żegna się z firmą po kolejnym finansowym ostrzeżeniu, a od października stery firmy przejmie Dave Lewis, związany dotychczas z Unileverem.

Kraj, 16 lipca 2014

Grupa IQS przejmuje od Gemiusa IIBR

Grupa IQS zakupiła od firmy Gemius 100 proc. udziałów w spółce Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) - lidera badań internetowych w Polsce.

Kraj, 11 lipca 2014

Nowe osoby i awanse w Ogilvy

Do grupy Ogilvy dołączyli: Magdalena Słomka i Tomasz Cichocki. Czworo obecnych pracowników otrzymało awanse.

Kraj, 1 lipca 2014

Marek Kopyto zastąpi Marka Raka w Unileverze

Koncern ma nowego szefa sprzedaży.