M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 29 stycznia 2004

Marketerzy zaniepokojeni "kreacyjną arogancją" agencji reklamowych

Jedna trzecia głównych marketerów w Stanach Zjednoczonych przebadanych przez Association of National Advertisers (ANA) uważa, że ich agencje reklamowe są...

Zagranica, 29 stycznia 2004

Amerykańskie stacje telewizyjne chcą zmieniać przyzwyczajenia widzów

Amerykańskie stacje telewizyjne starają się bardziej precyzyjnie docierać do swojej widowni. Związane jest to ze zmianą zwyczajów i zachowań widzów....

Zagranica, 27 stycznia 2004

Andy Berlin będzie jedynym CEO sieci agencji Red Cell

Andy Berlin będzie jedynym CEO sieci agencji Red Cell, zastępując co-CEO Lee Daleya. Daley, będący jednocześnie strategy officerem, opuści agencję....

Zagranica, 27 stycznia 2004

Bristol-Myers prowadzi przetarg na budżet leku Plavix

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb prowadzi przetarg na budżet reklamowy leku Plavix. Budżet ten szacowany jest na 70 mln dol. i...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Budżet marki Pedigree dla TBWA Worldwide

Masterfoods USA (grupa kapitałowa Mars Inc.) poinformował, że wybrał kalifornijską agencję TBWA Worldwide (Omnicom Group) do obsługi globalnego budżetu reklamowego...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Digitas i AtmosphereBBDO obsłużą online'owy budżet AOL, trwa przetarg na ATL

Należący do Time Warner koncern America Online (AOL) zdecydował, że agencje Digitas i AtmosphereBBDO (należąca do Omnicom Group) zachowają obsługę...

Zagranica, 22 stycznia 2004

Dan Brewster może odejść z Gruner & Jahr USA

Według raportu "Wall Street Journal" Bertelsmann rozważa odsunięcie Daniela Brewstera, CEO Gruner & Jahr USA Publishing, od pełnienia jego obowiązków...

Zagranica, 22 stycznia 2004

Gap zatrudnia byłego prezesa LB Works

Koncern Gap Inc. zatrudnił Jeffa Jonesa, byłego prezesa ds. technologii w LB Works (oddział agencji Leo Burnett), na stanowisko wiceprezesa...

Zagranica, 19 stycznia 2004

DDB Worldwide otrzymała tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej 2003 r.

DDB Worldwide (Omnicom Group) została uznana za najlepszą globalną sieć agencji reklamowych w 2003 r. Wyróżnienia przyznały dwa tytuły prasy...

Zagranica, 17 grudnia 2003

Dwaj weterani reklamy dołączyli do zespołu przygotowującego kampanię prezydenta Busha

Harold Kaplan, starszy wiceprezes i dyrektor kreatywny agencji Young & Rubicam należącej do WPP Group, oraz Vada Hill, starszy wiceprezes...

Zagranica, 9 grudnia 2003

BBDO New York wybrało nowego creative directora

Agencja BBDO Worldwide New York wybrała Erica Silvera na nowego executive creative directora, a jdnocześnie wiceprezesa, po odejściu Gerry'ego Grafa...

Zagranica, 9 grudnia 2003

Interpublic porozumiał się z akcjonariuszami i zapłaci im 115 mln dol.

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. ogłosił, że zawarł z akcjonariuszami ugodę dotyczącą spraw sądowych rozpoczętych w trakcie bieżącego roku,...

Zagranica, 5 grudnia 2003

Dwóch menedżerów opuszcza MediaVest, dwaj inni przychodzą

Jeff Grant, president of programming w domu mediowym MediaVest (Publicis Groupe), z końcem br. opuszcza firmę. Równolegle z MediaVest odchodzi...

Zagranica, 3 grudnia 2003

Barceloński budżet Seata przechodzi z agencji Bates do Greya

Oceniany na 80 mln dol. międzynarodowy budżet reklamowy należącego do grupy Volkswagen koncernu Seat przechodzi z barcelońskiej agencji Bates Worldwide...

Zagranica, 7 listopada 2003

Szef londyńskiej agencji Lowe odchodzi z firmy

Tim Lindsay, prezes Lowe & Partners Worldwide w Londynie, na początku przyszłego roku odejdzie z agencji. Jego następca nie jest...

Zagranica, 7 listopada 2003

PepsiCo zmienia hasło reklamowe

PepsiCo zmienia hasło reklamowe marki Pepsi-Cola - tak wynika z nieoficjalnych informacji pochodzących z tej firmy. Obecne hasło "Joy of...

Zagranica, 6 listopada 2003

"Magic" Johnson i jego rodzina w kampanii samochodu Lincoln Navigator

"Magic" Johnson, gwiazda koszykówki, i jego syn Andre występują w nowej telewizyjnej kampanii samochodu Lincoln Navigator marki Ford Motor Co....

Zagranica, 6 listopada 2003

Aventis chce skonsolidować swój budżet reklamowy w jednym holdingu

Aventis prowadzi rozmowy z pięcioma holdingami reklamowymi w celu skonsolidowania swojego budżetu reklamowego w jednej grupie. Wielkość tego połączonego budżetu...

Zagranica, 4 listopada 2003

TBWA robi coraz więcej dla koncernu McDonald's

Koncern McDonald's Corp. wybrał sieć reklamową TBWA Worldwide do obsługi pomysłów kreatywnych dla spotów reklamowych Big Maca i frytek przeznaczonych...

Zagranica, 4 listopada 2003

Koncern Masterfoods rozpoczął przetarg mediowy w USA

Koncern Masterfoods rozpoczął procedury przetargu mediowego, w którym budżet oceniany jest na mniej więcej 300 mln dol. W wyniku tego...

Zagranica, 29 października 2003

Michael Jordan najlepiej postrzeganym w reklamie sportowcem

Amerykański koszykarz Michael Jordan to najlepiej postrzegany w reklamie sportowiec. To wynik badania przeprowadzonego wśród konsumentów na zlecenie "Advertising Age"...

Zagranica, 27 października 2003

AOL chce rozpisać przetarg na budżet mediowy wart 300 mln dol.

Należąca do Time Warner firma America Online (AOL) rozpocznie przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego ocenianego na mniej więcej 300...

Zagranica, 22 października 2003

Colgate-Palmolive odsprzedał swoje brandy detergentów P&G

Colgate-Palmolive Co. podpisał umowę z Procter & Gamble Co., na mocy której odsprzeda P&G swoje linie detergentów do prania we...

Zagranica, 21 października 2003

BBDO przejmuje europejski budżet samochodów ciężarowych Mercedesa

Koncern DaimlerChrysler przekazał swój budżet samochodów ciężarowych marki Mercedes-Benz do agencji BBDO Worldwide i oddziału BBDO - agencji L&K. Wcześniej...

Zagranica, 7 października 2003

Cotton Inc. zaprosił dziesięć agencji do przetargu kreatywnego

Amerykańska firma Cotton Inc. ogłosiła przetarg reklamowy, do którego zaprosiła 10 agencji z Nowego Jorku. Budżet tego klienta szacowany jest...

Zagranica, 7 października 2003

Agencja Garcia 360 będzie pracować dla Audi w Stanach Zjednoczonych

Amerykański oddział firmy motoryzacyjnej Audi wybrał agencję Garcia 360 z San Antonio do przygotowania działań promocyjnych kierowanych do Amerykanów pochodzenia...

Zagranica, 7 października 2003

Ramesh Rajan nowym dyr. finansowym McCann-Erickson WorldGroup

Ramesh Rajan został nowym dyr. finansowym należącej do grupy Interpublic struktury McCann-Erickosn WorldGroup. Zastąpi on Arthura D'Angelo, który przyszedł do...

Zagranica, 7 października 2003

HP celuje w konsumentów kampanią wartą 300 mln dol.

Hewlett-Packard Co. wkroczył po raz pierwszy w świat wielkiego marketingu konsumenckiego z wartą 300 mln dol. kampanią promującą sprzęt do...

Zagranica, 29 września 2003

Volkswagen przygotowuje międzynarodową kampanię "poetycką"

Volkswagen chce podbić serca kierowców międzynarodową kampanią wizerunkową opartą na motywach poetyckich. Na kluczowym dla firmy rynku niemieckim projekt obsługuje...

Zagranica, 29 września 2003

Prezes Mark Dowley odchodzi z firmy Sports and Entertainment Group

Mark Dowley, prezes zarządu Sports and Entertainment Group należącej do grupy reklamowej Interpublic Group of Cos., odchodzi z firmy. Zarząd...

Zagranica, 29 września 2003

Scott Marshall, CEO Publicis & Hal Riney, odchodzi z agencji

Dotychczasowy CEO agencji reklamowej Publicis & Hal Riney Scott Marshall podjął decyzję o odejściu z firmy. Uzasadnia ją względami osobistymi....

Zagranica, 29 września 2003

De Yturbe przechodzi z Cordiant Communications Group do Havasa

Jean de Yturbe po dziewięciu latach pracy w Cordiant Communications Group (ostatnio pełnił funkcję head of Bates Worldwide w Europie)...

Zagranica, 29 września 2003

Finnair szuka agencji reklamowej do obsługi budżetu w Europie

Fiński narodowe linie lotnicze Finnair zamierzają od początku przyszłego roku uruchomić tanie połączenia lotnicze pod marką Nordic Airlink - chce...

Zagranica, 29 września 2003

Browar Beck's rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych

Browar Beck's należący do belgijskiego koncernu piwowarskiego Interbrew zaprosił agencje reklamowe do przeglądu ofert. Wysokość europejskiego budżetu marki Beck's szacowana...

Zagranica, 15 września 2003

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją GSD&M

Amerykański Komitet Olimpijski będzie współpracował z agencją reklamową GSD&M (Omnicom Group). Agencja będzie przygotowywać kreację kampanii związanej z igrzyskami olimpijskimi...

Zagranica, 15 września 2003

Sun wybrał dwie nowe agencje reklamowe do współpracy

Sun Microsystems przekazał swój budżet brandingowy agencjom reklamowym St. Luke's z Londynu i Arnell Group z Nowego Jorku (Omnicom Group)....

Zagranica, 12 września 2003

Toyota zwiększa nakłady na reklamę Priusa w USA

Toyota chce zwiększyć w USA nakłady na reklamę w mediach modelu Prius. W 2004 r. Prius miałby zostać wsparty sumą...

Zagranica, 12 września 2003

Dyrektor operacyjny Leo Burnett Worldwide odchodzi

Steve Gatfield, dyrektor operacyjny Leo Burnett Worldwide, odchodzi ze swojej funkcji, jego stanowisko będzie zlikwidowane. Rozpoczynał pracę w agencji w...

Zagranica, 11 września 2003

Zmiana zasad reklamy telewizyjnej alkoholi i piwa w USA

Distilled Spirits Council i Beer Institute w USA ogłosiły, że w związku z nowym rozporządzeniem Federal Trade Comission i National...

Zagranica, 11 września 2003

Millennium walczy z konkurentem wódki Belvedere

Millennium Import Co., importerzy wódki Belvedere, pozwali do sądu koncern Sidney Frank Importing, dystrybutora wódki Grey Goose. Zarzucają mu fałszywą...

Zagranica, 1 września 2003

Duński rząd zezwala na reklamę leków OTC w telewizji

Duński rząd zmienia prawo dotyczące reklamy leków OTC (bez recepty). Nowe przepisy zezwalają na reklamowanie tych produktów w telewizji, co...

Zagranica, 1 września 2003

P&G po raz pierwszy powołuje globalnego menedżera ds. mediów

Procter & Gamble utworzył nowe stanowisko globalnego menedżera ds. mediów i komunikacji. Został na nie powołany Bernhard Glock, który dotyczas...

Zagranica, 28 sierpnia 2003

Szef marketingu KFC odchodzi, sieć prowadzi przetarg kreatywny

Szef marketingu KFC w USA John Gilbert opuścił firmę. Zdaniem rzecznika KFC wiąże się to z decyzją o wybraniu "innego...

Zagranica, 28 sierpnia 2003

JimBeam Brands Co. powierzył budżet reklamowy BBDO Worldwide

Firma alkoholowa JimBeam Brands powierzyła swój budżet reklamowy agencji BBDO Worldwide (Omnicom Group). Jego wysokość szacuje się na 15-20 mln...

Zagranica, 28 sierpnia 2003

Grey zdobywa w USA budżet Kmart

Agencja Grey Worldwide zdobyła budżet reklamowy amerykańskiej sieci hipermarketów Kmart. Jest on szacowany na 200-250 mln dol. Zadaniem agencji będzie...

Zagranica, 27 sierpnia 2003

Ron Bess, wiceprezes Young & Rubicam, opuści agencję i sieć WPP

Ron Bess, wiceprezes ds. integracji i rozwoju biznesu agencji Young & Rubicam, powiedział, że opuści agencję i sieć WPP Group...

Zagranica, 27 sierpnia 2003

Sprite nadal obsługiwany przez Ogilvy

Coca-Cola po rozpatrzeniu propozycji kreatywnych kilku agencji zadecydowała, że marka Sprite w USA nadal będzie obsługiwana przez agencję Ogilvy &...

Zagranica, 26 sierpnia 2003

Kraft Foods analizuje systemy wynagradzania agencji reklamowych

Koncern Kraft Foods rozpoczął analizy systemów wynagradzania agencji reklamowych współpracujących z koncernem w zakresie tworzenia strategii i kreacji działań reklamowych....

Zagranica, 26 sierpnia 2003

Budżet nieczekoladowy Cadbury przechodzi z Bates do McCanna

Cadbury Schweppes przyznało swój globalny budżet na obsługę produktów nieczekoladowych agencji McCann-Erickson Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Budżet przekracza 60...

Zagranica, 18 sierpnia 2003

Grupa WPP zatrudnia konsultantów

Grupa WPP zatrudniła dwóch konsultantów: Petera Darta i Neila Frencha, którzy będą doradzać biurom firmy na całym świecie, a także...