M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 5 lipca 2004

Wunderman przeprowadził kampanię rekrutacyjną na festiwalu w Cannes

Agencja marketing services Wunderman przeprowadziła podczas festiwalu Cannes Lions 2004 kampanię rekrutacyjną. Objęła ona m.in. billboardy w mieście, ulotki i...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Rekord ceny akcji Greya

Akcje grupy reklamowej Grey Global osiągnęły rekordową cenę. We wtorek zdrożały w ciągu dnia o 6 proc. i kosztowały 833...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Wydatki reklamowe w USA mają wzrosnąć o 7 proc. w br. i o 6,5 proc. w 2005 r.

Amerykańska gospodarka przyspiesza, a marketerzy w Stanach Zjednoczonych zwiększają wydatki reklamowe - w tym roku mają one osiągnąć rekordową sumę...

Zagranica, 22 czerwca 2004

Coca-Cola Germany wprowadzi na rynek wodę smakową Ipsei

Coca-Cola Germany wprowadzi w tym miesiącu nowy produkt na szybko rozwijający się rynek wód smakowych. Na początek woda marki Ipsei...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Grey zdobywa amerykański budżet Tanqueray Gin

Agencja Grey Worldwide zdobyła amerykański budżet Tanqueray Gin z portfolio firmy Diageo. Dotychczas marka była obsługiwana przez agencję J. Walter...

Zagranica, 18 czerwca 2004

FTC odrzuca ideę antyspamowej listy Robinsona

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) nie zarekomenduje Kongresowi utworzenia antyspamowej listy Robinsona jako narzędzia walki z niechcianymi przesyłkami reklamowymi w...

Zagranica, 18 czerwca 2004

Rośnie popularność reklamy w grach wideo

Reklamodawcy coraz częściej interesują się możliwością reklamy w grach wideo na komputery, konsole, telefony komórkowe i inne urządzenia bezprzewodowe -...

Zagranica, 17 czerwca 2004

Miller zrezygnował z części zarzutów wobec Anheuser-Busch

Browar Miller zdecydował się zrezygnować z części swoich pretensji wobec browaru Anheuser-Busch, który przeprowadził kontrowersyjną kampanię pod tytułem "Queen of...

Zagranica, 16 czerwca 2004

Visa USA mianuje nowego szefa marketingu

Susanne Lyons zostanie nowym szefem marketingu i wiceprezesem wykonawczym w firmie Visa USA. Lyons przez 10 lat pracowała dla Charles...

Zagranica, 16 czerwca 2004

DHL wyda 150 mln dol. na kampanię reklamową w USA

Firma transportowa i kurierska DHL Worldwide rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową, która ma kosztować 150 mln dol. DHL chce...

Zagranica, 8 czerwca 2004

Nestle zaprzecza pogłoskom o akwizycji General Mills

Koncern Nestle zaprzeczył pogłoskom o tym, że planuje akwizycję producenta żywności General Mills. Wartość fuzji miała zdaniem prasy wynosić 22...

Zagranica, 24 maja 2004

Agencje Lowe i BBH walczą o budżet marek Signal i Mentandent Unilevera

Unilever planuje przesunięcie paneuropejskiego budżetu reklamowego marek past do zębów Signal i Mentandent z agencji Lowe & Partners w Paryżu...

Zagranica, 24 maja 2004

Nowe czekoladki Masterfoods wsparte kampanią za 7 mln dol.

Masterfoods wprowadza na rynek europejski nowe czekoladki pod marką Dove. Produkt, który adresowany jest do kobiet, będzie dostępny w sześciu...

Zagranica, 24 maja 2004

Jennifer Aniston będzie reklamować karty kredytowe Barclays Bank

Jennifer Aniston, gwiazda serialu telewizyjnego "Przyjaciele", którego emisja właśnie zakończyła się w Stanach Zjednoczonych, została bohaterem reklamy telewizyjnej Barclays Bank....

Zagranica, 21 maja 2004

Zmiany na najwyższych stanowiskach w koncernie Procter & Gamble

Procter & Gamble Co. oznajmił dzisiaj o zmianach wprowadzonych w najwyższej kadrze zarządzającej. Najbardziej istotny krok dotyczy obsadzenia pozycji vice...

Zagranica, 21 maja 2004

Sieć NBC podpisała dwuletnią umowę z National Hockey League

Należąca do koncernu General Electric amerykańska sieć telewizyjna NBC rozwija ofertę sportową. Sieć podpisała właśnie dwuletnią umowę z National Hockey...

Zagranica, 19 maja 2004

Markę Converse obsługuje w USA agencja Butler, Shine, Starn & Partners

Firma Sneaker, producent obuwia sportowego, wybrała do obsługi marki Converse agencję Butler, Shine, Stern & Partners z Kalifornii, powierzając jej...

Zagranica, 19 maja 2004

Berg opuszcza Euro RSCG MVBMS, Ron Bess dyr. regionalnym sieci

John Berg, prezes nowojorskiego biura Euro RSCG MVBMS, rozstał się z agencją po dwóch latach współpracy. Planuje otwarcie wraz z...

Zagranica, 14 maja 2004

Film "Shark Tale" chce przyciągnąć partnerów spoza branży spożywczej

Studio Dreamworks swoją najnowszą produkcją, bajką animowaną "Shark Tale", której amerykańska premiera planowana jest na 1 października br., próbuje przyciągnąć...

Zagranica, 13 maja 2004

Levi Strauss planuje sprzedaż swojej marki Dockers

Koncern Levi Strauss & Co. podał, że planuje sprzedaż swojego brandu Dockers, która to marka generuje roczne dochody w wysokości...

Zagranica, 11 maja 2004

Young & Rubicam zajmie się kampanią reklamową na rzecz Toys'R'Us

Agencja reklamowa Young & Rubicam z Nowego Jorku wygrała przetarg na obsługę firmy zajmującej się sprzedażą zabawek Toys'R'Us. W przetargu...

Zagranica, 7 maja 2004

IAB ogranicza pop-upy

Organizacja zrzeszająca firmy e-marketingowe Internet Advertising Bureau (IAB) chce ograniczyć liczbę reklam typu pop-up i pop-under. IAB zamierza w nowej...

Zagranica, 5 maja 2004

Kontrowersyjne odejście menedżera z Leo Burnett do BBDO

Gary Topolewski, szef zespołu Chemistri w Leo Burnett obsługującego General Motors, przechodzi do BBDO Worldwide, aby pracować dla DaimlerChryslera. Topolewski...

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Omnicom Group liderem rankingu globalnych grup marketingowych

Według magazynu "Advertising Age" Omnicom Group jest największą organizacją marketingową na świecie, biorąc pod uwagę kryterium wielkości przychodów w 2003...

Zagranica, 27 kwietnia 2004

Interpublic ujawnia milionowe zarobki kadry kierowniczej

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. w sprawozdaniu dla inwestorów opublikowanym w ubiegły piątek ujawnił zarobki swoich top managerów. Prezes...

Zagranica, 21 kwietnia 2004

McDonald's i Discovery Networks podpisały umowę o współpracy

McDonald's Corp. i Discovery Networks podpisały umowę o współpracy przy projekcie "Trading Speces: Family". W projekcie będzie też uczestniczyć dom...

Zagranica, 20 kwietnia 2004

Publicis & Hal Riney werbuje weterana branży, by wygrać przetarg HP

Agencja Publicis & Hal Riney (Publicis Groupe) walcząca o główną część globalnego budżetu directmarketingowego Hewlett-Packarda zwerbowała do pomocy Georga Tannenbauma...

Zagranica, 19 kwietnia 2004

HSBC Group rozpoczyna globalny przetarg reklamowy

HSBC Group rozpoczyna globalny przetarg reklamowy. Budżet, o który walczą agencje, to 500 mln dol. W ubiegłym tygodniu przedstawiciele HSBC...

Zagranica, 9 kwietnia 2004

Nielsen Media Research odkłada wprowadzenie nowych mierników

Firma badawcza Nielsen Media Research odłożyła w czasie wprowadzenie na rynek nowojorski nowych urządzeń do pomiaru lokalnej widowni telewizyjnej. Spółka...

Zagranica, 7 kwietnia 2004

Deutsche Telekom ogłasza przetarg wart 450 mln dol.

Deutsche Telekom rozpoczął przegląd ofert przetargowych na planowanie i zakup mediów w pięciu krajach europejskich. Budżet szacowany jest na 400-450...

Zagranica, 6 kwietnia 2004

P&G sprzedaje markę Sunny Delight

Procter & Gamble (P&G) sprzedaje marki napojów Sunny Delight i Punica. Nabywcą jest fundusz private equity J.W. Childs Associates, kwoty...

Kraj, 2 kwietnia 2004

Agencja Euro RSCG Dialog zmienia nazwę na Euro RSCG 4D

Euro RSCG Worldwide ogłosiła decyzję o globalnej integracji sieci agencji marketing services i interaktywnych pod jedną marką - Euro RSCG...

Zagranica, 29 marca 2004

Saatchi & Saatchi Healthcare wygrała budżet leku Plavix wartości 70 mln dol.

Firmy farmaceutyczne Bristol-Myers Squibb i Sanofi-Synthelabo przekazały amerykański budżet reklamowy wspólnie produkowanego leku Plavix agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Healthcare...

Zagranica, 26 marca 2004

Publicis Groupe wprowadza zmiany w należących do niej sieciach domów mediowych

Dwie sieci domów mediowych wchodzące w skład Publicis Groupe reorganizują swój zarząd i uruchamiają nowe podmioty. Dom mediowy Starcom USA...

Zagranica, 15 marca 2004

Unilever eksponuje logo korporacyjne na swoich produktach

Unilever zdecydował, że będzie w większym stopniu niż do tej pory eksponować logo korporacyjne na wszystkich produktach, jakie ma w...

Zagranica, 11 marca 2004

Firma Gap zawęziła listę agencji do obsługi marki Old Navy

Firma Gap zawęziła do pięciu listę agencji reklamowych, które wzięły udział w przetargu kreatywnym organizowanym dla marki Old Navy, na...

Zagranica, 10 marca 2004

Grey Global Group zanotowała 9-proc. wzrost przychodów

Dla Grey Global Group czwarty kwartał ub.r. był pomyślny pod względem finansowym. Grupa osiągnęła zysk netto na poziomie 14,7 mln...

Zagranica, 25 lutego 2004

Saatchi bliskie rozpoczęcia obsługi nowej marki leku firm Roche i GSK

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zwycięży w przetargu na obsługę reklamową nowego leku Boniva na osteoporozę - wynika z nieoficjalnych...

Zagranica, 25 lutego 2004

Szef marketingu P&G zapowiada wzrost inwestycji w nowe media

Podczas konferencji American Association of Advertising Agencies w Orlando Jim Stengel, global marketing officer Procter & Gamble Co. (P&G), zapowiedział,...

Kraj, 25 lutego 2004

Polpharma opracowuje strategię wsparcia leku na dysfunkcję erekcyjną

Firma farmaceutyczna Polpharma SA wprowadzi w tym roku na rynek lek etyczny (na receptę) na dysfunkcję erekcyjną (ED). W ten...

Zagranica, 19 lutego 2004

Elizabeth Arden wprowadzi markę Wal-Mart

Elizabeth Arden planuje w marcu br. wprowadzenie na amerykański rynek nowej ekskluzywnej marki kosmetyków do pielęgnacji skóry Wal-Mart Stores. Launch...

Zagranica, 19 lutego 2004

Amerykański sąd stwierdza zgodność z prawem telemarketingowej listy Robinsona

Amerykański sąd apelacyjny stwierdził, że wprowadzona w ub.r. telemarketingowa lista Robinsona (Do Not Call List) jest zgodna z obowiązującym prawem....

Zagranica, 16 lutego 2004

Strawberry Frog rozpocznie obsługę budżetu Emirates Airlines

Niezależna agencja reklamowa Strawberry Frog z Amsterdamu rozpocznie współpracę z liniami lotniczymi Emirates Airlines. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie globalnej...

Zagranica, 16 lutego 2004

Przychody Publicis Groupe osiągnęły w 2003 r. poziom 4,9 mld dol.

Publicis Groupe osiągnęla w 2003 r. przychody ze sprzedaży o 2 proc. wyższe niż rok wcześniej, osiągając poziom 4,9 mld...

Zagranica, 16 lutego 2004

Wunderman traci IBM, zyskuje Microsoft Corp.

IBM Corp. przesunie swój globalny budżet directmarketingowy z agencji Wunderman (WPP Group) do OgilvyOne z Nowego Jorku (również WPP). Na...

Zagranica, 16 lutego 2004

P&G postawi na opakowania i merchandising

Nowa strategia marketingowa Procter & Gamble zakłada znacznie większe skupienie się na wizerunku produktów i ich opakowań, co wiąże się...

Zagranica, 16 lutego 2004

Sanofi-Synthelabo reklamuje zamiar przejęcia Aventis

Francuski koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową w związku z planowanym przejęciem, wartym 60 mld dol., konkurencyjnej firmy Aventis....

Zagranica, 2 lutego 2004

Dodge jest jednym ze sponsorów "Circus Maximus"

Należący do grupy Chrysler koncern Dodge, który jest jednym z reklamodawców podczas tegorocznych rozgrywek Super Bowl, został także sponsorem akcji...

Zagranica, 2 lutego 2004

Starcom obsłuży budżet mediowy koncernu Sara Lee

Sara Lee konsoliduje swój amerykański budżet mediowy w wysokości 200 mln dol. w rękach domu mediowego Starcom bez przeglądu ofert...

Zagranica, 30 stycznia 2004

Laurance Mellman chief operating officerem sieci Red Cell

Laurance Mellman będzie chief operating officerem sieci agencji Red Cell należącej do holdingu mediowego WPP. Mellman do tej pory pełnił...