M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 29 marca 2005

Sony zadebiutowało z przenośną stacją PlayStation Portable

Koncern Sony wprowadził na rynek amerykański nową przenośną stację PlayStation Portable (PSP). Po raz pierwszy firma umożliwiła odczytywanie dysków w...

Zagranica, 29 marca 2005

Hallmark Channel przebudowuje strategię sprzedaży czasu reklamowego

Hallmark Channel, stacja telewizyjna poświęcona filmowi, przebudowuje strategię sprzedaży czasu reklamowego. Nadawca zapowiedział, że będzie przerywał filmy reklamami jedynie przez...

Zagranica, 25 marca 2005

Euro RSCG obsłuży globalny budżet Jaguara

Jaguar Motor Cars Ltd. wybrał Euro RSCG do obsługi globalnego budżetu reklamowego aut luksusowych. W przetargu brały udział także agencje:...

Zagranica, 25 marca 2005

Coca-Cola wprowadza kolejny napój dietetyczny w Stanach Zjednoczonych

W Stanach Zjednoczonych koncern Coca-Cola wprowadza nowy napój dietetyczny - Coca-Cola Zero. Jest to cola bezkaloryczna dostępna tylko na rynku...

Zagranica, 25 marca 2005

Motorola prowadzi przegląd swojego budżetu interaktywnego

Motorola, jeden z liderów na światowym rynku producentów telefonów komórkowych, prowadzi przegląd globalnego budżetu interaktywnego i na działania lojalnościowe. Marketer...

Zagranica, 22 marca 2005

Interpublic Group of Cos. ma kłopoty z redakcją raportów finansowych

Interpublic Group of Cos. zapowiedziała, że data publikacji raportu finansowego za rok 2004 i raportów kwartalnych w br. ulegnie przesunięciu....

Zagranica, 21 marca 2005

Kerrie Martin dyrektorem ds. rozwoju w amerykańskim Volkswagenie

Volkswagen w Ameryce Północnej stworzył nowe stanowisko dyrektora ds. rozwoju rynkowego i obsadził w tej roli Kerriego Martina, który był...

Zagranica, 21 marca 2005

"The New Yorker" otrzymał aż 10 nominacji w finale National Magazine Awards

American Society of Magazine Editors ogłosiło finalistów w tegorocznej edycji konkursu National Magazine Awards. Aż 10 nominacji, także do General...

Zagranica, 21 marca 2005

United Airlines atakuje w reklamach American Airlines

Linie lotnicze United Airlines przygotowały kampanię reklamową wartą według szacunków od 15 do 20 mln dol., w której atakują swojego...

Zagranica, 1 marca 2005

Koncern Viacom odnotował w czwartym kwartale 18 mld dol. straty

Koncern mediowy Viacom ogłosił wyniki finansowe za ostatni kwartał ub.r. i podsumował rok 2005. Kwota 18,4 mld dol. straty netto...

Zagranica, 1 marca 2005

ABC i Akademia Filmowa skontrolowały treść reklam nadanych podczas ceremonii wręczenia Oscarów

Sieć telewizyjna ABC i Akademia Filmowa kontrolowały treść reklam nadanych podczas ceremonii rozdania Oscarów. Jak ujawnił Joseph Lewczak, prawnik reprezentujący...

Zagranica, 24 lutego 2005

Byli menedżerowie Ogilvy winni oszustwa wobec rządu amerykańskiego

Wczoraj po niespełna 6-godzinnych obradach ława przysięgłych uznała Shonę Seifert i Thomasa Early'ego, byłych menedżerów nowojorskiej Ogilvy & Mather, za...

Zagranica, 28 stycznia 2005

Craig Davis został worldwide chief creative officerem w J. Walter Thompson

J. Walter Thompson mianował wczoraj Craiga Davisa na stanowisko worldwide chief creative officera. To część repozycjonowania i rebrandingu najstarszej na...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Hyundai i Kia będą reklamowane osobnymi sloganami

Południowokoreański producent samochodów Hyundai-Kia Automotive Group wprowadza nową strategię reklamową dla marek Hyundai i Kia. Dla każdej powstało nowe hasło...

Zagranica, 25 stycznia 2005

Zenithmedia obsłuży największy bank prywatny w USA - JP Morgan Chase

JP Morgan Chase wybrał Zenithmedia do obsługi budżetu planowania i zakupu mediów. W przeglądzie agencji mediowych brały udział także: Carat...

Zagranica, 3 stycznia 2005

Volvo po raz pierwszy kupuje reklamę przy Super Bowl

Amerykański oddział Volvo zapowiedział, że po raz pierwszy w swojej historii skorzysta z reklamy przy Super Bowl, finale rozgrywek futbolu...

Zagranica, 30 grudnia 2004

Kirstie Alley będzie reklamować diety Jenny Craig

Firma Jenny Craig, producent środków dietetycznych oraz produktów wspomagających odchudzanie, zaangażowała do najnowszej kampanii reklamowej gwiazdę amerykańskiego sitcomu "Fat Actress"...

Zagranica, 30 grudnia 2004

Vincent Bollore chce zwiększyć swoją siłę w Havasie

Bollore Group ogłosiła, że skonsolidowała wszystkie swoje udziały w grupie Havas, które wcześniej skupowała poprzez cztery różne podmioty. Szef Bollore...

Kraj, 23 grudnia 2004

Novartis wybrał globalnie Saatchi & Saatchi do obsługi leków OTC

Novartis Consumer Health w globalnym przetargu wybrał należącą do Publicis Groupe sieć Saatchi & Saatchi do obsługi preparatów OTC na...

Zagranica, 22 grudnia 2004

Pfizer nie będzie reklamował leku Celebrex

Koncern farmaceutyczny Pfizer zamierza zaprzestać reklamowania swojego leku na bóle stawów o nazwie Celebrex. Według informacji opublikowanej w "The New...

Zagranica, 20 grudnia 2004

Crispin Porter zdobył budżet reklamowy męskiej linii Gap

Firma Gap Inc. przekazała agencji reklamowej Crispin Porter & Bogusky amerykański budżet reklamowy męskiej linii odzieżowej Gap Stores. Jednocześnie producent...

Zagranica, 24 listopada 2004

Przejęcie sieci Grey przez WPP natrafia na przeszkodę

Przejęcie sieci Grey Global Group przez holding WPP Group natrafiło na niespodziewaną przeszkodę. Europejska struktura antymonopolowa przesłała do WPP serię...

Zagranica, 8 listopada 2004

Reebok przesuwa część budżetu kreatywnego do niezależnej agencji McGarry Bowen

Firma Reebok, producent odzieży i sprzętu sportowego, przesunęła w USA obsługę części budżetu kreatywnego dotyczącego kolekcji butów. Budżet trafi do...

Zagranica, 2 listopada 2004

Novartis szuka agencji do obsługi produktów farmaceutycznych

Koncern Novartis szuka agencji reklamowej, która będzie obsługiwać oceniany na 350 mln dol. budżet związany z produktami farmaceutycznymi tej firmy....

Zagranica, 25 października 2004

Mercedes promuje nowy model CLS 13-minutowym filmem

Należąca do koncernu DaimlerChrysler spółka Mercedes-Benz zamieściła w internecie trwający 13 minut filmik pod tytułem "The Porter" mający promować wprowadzenie...

Zagranica, 19 października 2004

P&G zmienia motyw przewodni reklam Herbal Essence

Śpiewanie zamiast orgazmu pod prysznicem - Procter & Gamble Co. (P&G) postanowił zmienić eksploatowany już od 10 lat motyw przewodni...

Zagranica, 13 października 2004

Mediaedge:cia wygrał budżet mediowy Paramount Pictures

Paramount Pictures wybrała agencję mediową Mediaedge:cia do obsługi budżetu reklamowego w zakresie planowania i zakupu mediów. W staraniach o tego...

Zagranica, 27 września 2004

Vito Rocco z Partizan/London zdobył główną nagrodę No Spot Film Festival

Vito Rocco z agencji Partizan/London zdobył główną nagrodę na zorganizowanym po raz pierwszy No Spot Film Festival. Organizatorem imprezy jest...

Zagranica, 21 września 2004

EasyGroup wykorzysta format programów dokumentalnych do promocji EasyCruise

Firma EasyGroup, znana najlepiej jako właściciel tanich linii lotniczych EasyJet, wykorzysta format programów dokumentalnych do promocji swojego nowego przedsięwzięcia o...

Zagranica, 21 września 2004

Henkel wyda 15 mln dol. na reklamę Bref Power Cleanser w Europie

Henkel wprowadza na rynek europejski nowy środek do czyszczenia twardych powierzchni Bref Power Cleanser, którego kampania reklamowa pochłonie 15 mln...

Zagranica, 17 września 2004

CEO Coca-Coli przyznaje, że firma ma słaby marketing

CEO Coca-Coli Neville Isdell przyznaje, że firma ma słaby marketing. Wystąpienie było związane z informacją o zyskach firmy w trzecim...

Zagranica, 17 września 2004

Standard & Poor's Rating oceniła negatywnie Interpublic Group of Cos.

Standard & Poor's Rating (S&P) uznała Interpublic Group of Cos. za firmę "podwyższonego ryzyka". S&P włączyła ten holding reklamowy do...

Zagranica, 16 września 2004

Trzy agencje przejęły budżet promocyjny P&G

Procter & Gamble powierzył swój budżet reklamowy produktów kosmetycznych i zdrowotnych trzem agencjom: Integer Group (Omnicom Group) oraz Frankel i...

Zagranica, 14 września 2004

McDonald's rozpoczął realizację projektu "Active Lifestyle"

Sieć restauracji fast food McDonald's Corp. rozpoczęła pierwszy etap kampanii reklamowej realizowanej w ramach projektu "Active Lifestyle". Spoty reklamowe pojawiły...

Zagranica, 13 września 2004

G&J w USA redukuje etaty i rezygnuje z utworzenia planowanych stanowisk

Gruner & Jahr USA Publishing zwolni 60 pracowników. Nie powstanie też 20 kolejnych stanowisk mimo wcześniejszych planów ich utworzenia. Powiedzieli...

Zagranica, 7 września 2004

Eric Kim odpowiedzialny za globalny marketing Samsunga przechodzi do Intela

Eric Kim, executive vice president do spraw globalnych działań marketingowych Samsunga, odchodzi z koncernu. Obejmie stanowisko chief marketing officera w...

Zagranica, 7 września 2004

Vidal Sasson zlożył pozew do sądu przeciwko Procter & Gamble

Stylista fryzur Vidal Sasson, którego nazwiskiem opatrzono markę kosmetyków do włosów, postanowił wejść na drogę sądową przeciwko koncernowi Procter &...

Zagranica, 1 września 2004

Western Union planuje zwiększenie wydatków na reklamę w 2005 r.

Przedstawiciele firmy Western Union, która zajmuje się przede wszystkim międzynarodowymi transferami pieniężnymi, zamierza zwiększyć wydatki na działania reklamowe w 2005...

Zagranica, 26 sierpnia 2004

Dentsu podpisała umowę z międzynarodową federacją sportów pływackich

Agencja Dentsu poszerzyła swoją obecność w globalnym biznesie związanym z marketingiem sportowym dzięki podpisaniu umowy z Federation Internationale de Natation...

Zagranica, 22 lipca 2004

Judy McGrath została prezesem i CEO MTV Networks

Judy McGrath została prezesem i chief executive officerem MTV Networks - sieci telewizyjnych kanałów muzycznych należącej do firmy Viacom. Jednocześnie...

Zagranica, 16 lipca 2004

Starcom i Carat zajmą się planowaniem komunikacji dla P&G w Ameryce Płn.

Koncern Procter & Gamble w Ameryce Północnej wybrał do obsługi w zakresie planowania komunikacji dwie sieci domów mediowych: Starcom MediaVest...

Zagranica, 16 lipca 2004

Philips planuje na jesień br. globalną kampanię reklamową

Philips zaplanował na jesień br. intensywną międzynarodową kampanię reklamową. Główny nacisk zostanie położony na rynek amerykański, gdzie budowa postrzegania tej...

Zagranica, 16 lipca 2004

Friesland Coberco Dairy Foods wprowadza markę Fristi na rynek wietnamski

Holenderska firma Friesland Coberco Dairy Foods wprowadza na rynek wietnamski markę mlecznych produktów Fristi. Produkt kierowany jest do dzieci w...

Zagranica, 15 lipca 2004

P&G i Unilever zmieniają strategię współpracy z agencjami reklamowymi

Koncerny Procter & Gamble i Unilever zamierzają nawiązać współpracę z większą liczbą firm reklamowych niż dotąd. "Staramy się utrzymywać relacje...

Zagranica, 14 lipca 2004

Leo Burnett Worldwide wprowadza zmiany w działach kreacji

Sieć Leo Burnett Worldwide zapowiedziała reorganizację działu kreacji, dając więcej swobody osobom odpowiedzialnym za te działania w agencji. Zmiany zaszły...

Zagranica, 14 lipca 2004

W nowej kampanii producent Cialisu zachęca do korzystania z oferty konkurencji

Firmy Eli Lilly i Icos Corp., współproducenci leku Cialis na dysfunkcję erekcyjną, w swojej nowej kampanii zachęcają klientów do próbowania...

Zagranica, 13 lipca 2004

Starcom w Hiszpanii i Skandynawii, a MindShare w Portugalii obsłuży Kraft Foods

Koncern Kraft Foods zakończył trzystopniowy przetarg na obsługę mediową swojego budżetu w Europie. Kraft wybrał dom mediowy Starcom MediaVest do...

Kraj, 12 lipca 2004

Scholz & Friends Warszawa może rozpocząć obsługę Ideal Standard

Agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa rozpocznie prawdopodobnie obsługę budżetu reklamowego firmy Ideal Standard Polska, która zajmuje się sprzedażą artykułów...

Zagranica, 12 lipca 2004

Philip Morris szuka agencji reklamowych do obsługi dwóch projektów koncernu

Philip Morris USA ogłosił przetarg, który ma wyłonić agencje, które zajmą się obsługą dwóch budżetów reklamowych tej firmy. Jeden z...

Zagranica, 9 lipca 2004

Były pracownik Saatchi & Saatchi zarzuca pracodawcy dyskryminację rasową

Były pracownik agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Worldwide z Nowego Jorku zarzuca trzem obecnym pracownikom tej agencji i jednemu byłemu...