M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 8 czerwca 2005

"Made in USA" nie działa na młodych Amerykanów

Napis "Made in USA" pozostaje dla amerykańskich konsumentów symbolem jakości, ale młodzi konsumenci coraz częściej wybierają marki zagraniczne - wynika...

Zagranica, 8 czerwca 2005

P&G zamyka stronę internetową i sklepy Reflect

Procter & Gamble zamknął działalność firmy Reflect, którą wspólnie z funduszami venture capital powołał do życia w 1999 r. jako...

Zagranica, 7 czerwca 2005

Były szef Fleishman-Hillard oskarżony o oszustwa finansowe

Doug Dowie, były szef Fleishman-Hillard, agencji public relations z grupy Omnicom, został oskarżony o przywłaszczenie setek tysięcy dolarów, na które...

Zagranica, 7 czerwca 2005

T-Mobile przedłuża spektakularną współpracę z Catherine Zetą-Jones

Aktorka Catherine Zeta-Jones podpisała z operatorem komórkowym T-Mobile umowę przedłużającą współpracę o kolejne dwa lata. Zeta-Jones będzie nadal pojawiać się...

Zagranica, 7 czerwca 2005

Gillette nie przerwie emisji reklam mimo nakazu sądu

W Stanach Zjednoczonych koncern Gillette zapowiedział, że będzie kontynuował kampanię reklamową maszynek do golenia linii M3 Power mimo nakazu sądu...

Zagranica, 6 czerwca 2005

Coca-Cola sponsorem transmisji rozdania Oscarów w 2006 r.

Coca-Cola będzie sponsorem transmisji ceremonii rozdania Oscarów w 2006 r., którą pokaże telewizja ABC. Marketer przez wiele lat był obecny...

Zagranica, 6 czerwca 2005

W I kwartale br. wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych wyniosły 33,5 mld dol.

Wydatki reklamowe w Stanach Zjednoczonych wyniosły w I kwartale 2005 r. 33,5 mld dol. - wynika z raportu TNS Media...

Zagranica, 6 czerwca 2005

Lance Armstrong rozchwytywany przez marketerów przed zakończeniem kariery

Lance Armstrong, wciąż aktywna zawodowo legenda kolarstwa, już wygrał najbliższy Tour de France, nawet jeśli w nim nie wystąpi, uważa...

Zagranica, 2 czerwca 2005

P&G przeniósł budżet Home Made Simple do agencji Barefoot Advertising

Koncern Procter & Gamble przeniósł swój budżet kreatywny internetowego programu lojalnościowego Home Made Simple z agencji Bridge Worldwide do Barefoot...

Zagranica, 2 czerwca 2005

Product placement Toyoty w bokserskim reality show zakończył się klapą

Bokserskie reality show "The Contender" zawiodło nadzieje, jakie pokładali w nim marketerzy. Zdaniem obserwatorów rynku szczególnie ucierpiała Toyota, która podpisała...

Kraj, 1 czerwca 2005

Nowa generacja konsoli Microsoftu Xbox 360, nowe możliwości dla sponsorów

Koncern Microsoft na jesień tego roku planuje światową premierę nowej generacji swojej konsoli do gier Xbox 360. Według amerykańskiego magazynu...

Zagranica, 31 maja 2005

Outdoor Ad Association przygotowuje nowy system badania reklamy zewnętrznej

W Stanach Zjednoczonych Outdoor Ad Association (OAA) przygotowuje nowy system badania reklamy zewnętrznej. Zdaniem OAA reklamodawcy domagają się bardziej precyzyjnych...

Zagranica, 30 maja 2005

Meredith nabywcą magazynów G+J na rynku amerykańskim

Wartość czterech tytułów G+J USA, które kupi Meredith Corp., została ustalona na 350 mln dol. Meredith przejmie "Family Circle", "Parents",...

Zagranica, 30 maja 2005

Wydawcy prasowi muszą dostosować swoją zawartość do mediów elektronicznych

Benetta McCann, CEO Starcom MediaVest Group, w trakcie konferencji wydawców prasowych zwróciła uwagę, że wydawcy muszą dostosować zawartość swoich pism...

Zagranica, 25 maja 2005

BP wycofuje reklamy i wprowadza strategię zera tolerancji dla niewłaściwych treści w mediach

Zaledwie kilka dni po tym, jak firma finansowa Morgan Stanley zdecydowała, że wycofuje z prasy wszystkie reklamy wokół "niewłaściwego otoczenia...

Zagranica, 24 maja 2005

Seksualna kampania Axe w formie gry komputerowej

Unilever wprowadził do internetu grę komputerową "umiejętności uwodzenia", która jest pierwszą odsłoną letniej kampanii reklamowej Axe. Gra będzie dostępna do...

Zagranica, 10 maja 2005

Unilever zredukuje 15 proc. senior managerów

Unilever ogłosił plan restrukturyzacji zasobów ludzkich "One Unilever", który dotyczy zmian w obrębie 100 stanowisk menedżerskich w skali globalnej. Firma...

Zagranica, 9 maja 2005

Wydatki na reklamę w internecie wzrosną w br. o 34 proc.

Firma analityczna eMarketer po bardzo udanym dla internetowej reklamy pierwszym kwartale br. podwyższyła swoją prognozę wzrostu wydatków na to medium...

Zagranica, 9 maja 2005

Mattel będzie kontynuował współpracę z MediaVest, MindShare i Mediaedge:cia

Koncern zabawkarski Mattel w USA rozdzielił obsługę swojego budżetu mediowego wartego 100 mln dol. między trzy dotychczasowe agencje. Planowaniem zajmie...

Zagranica, 5 maja 2005

Arbitron i VNU porównają wydatki reklamowe i ich przełożenie na sprzedaż

Firmy badawcze Arbitron i VNU planują przeprowadzenie testowego badania dotyczącego porównania zwrotu z inwestycji ponoszonych przez marketerów na kampanie reklamowe...

Zagranica, 5 maja 2005

Hewlett-Packard współpracuje przy reality show MTV

MTV i Hewlett-Packard rozwijają wspólny projekt - reality show "That '70s House". Uczestnicy programu będą musieli odnaleźć się w rzeczywistości...

Zagranica, 5 maja 2005

Gillette prowadzi promocję z udziałem Carmen Electry

Należąca do Gillette marka dezodorantów Tag wystawia na aukcji internetowej spotkanie z Carmen Electrą - gwiazdą MTV i seksbombą, której...

Zagranica, 5 maja 2005

Anheuser-Busch szuka nowych koncepcji kreatywnych dla piwa Bud Select

Browar Anheuser-Busch Inc. poszukuje nowych idei kreatywnych dla marki piwa Bud. W szczególności chodzi o pomysły dla niedawno wprowadzonej na...

Zagranica, 4 maja 2005

P&G wykorzystuje w reklamach dezodorantów blogi i iPody

Procter & Gamble wystartował w USA z nową kampanią dezodorantów Secret Sparkle Body Spray, które kieruje do nowoczesnych nastolatek. W...

Zagranica, 4 maja 2005

Reebok chce zwiększyć nacisk na reklamę interaktywną

Koncern Reebok planuje zwiększenie aktywności w zakresie reklamy w mediach interaktywnych, w internecie, ale również innych. W najbliższym czasie planuje...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Grand Prix Kreatury dla agencji Artegence, w sumie przyznano 12 nagród

W 9-letniej historii konkursu reklamowego Kreatura organizowanego przez VFP Communications, wydawcę tygodnika "Media & Marketing Polska", po raz pierwszy Grand...

Zagranica, 28 kwietnia 2005

RadioShack powierzyła globalny budżet reklamowy agencji Arnold

RadioShack Corp. przekazała wart 250 mln dol. budżet reklamowy agencji Arnold Worldwide należącej do holdingu Havas. Wcześniej budżet marketera obsługiwała...

Zagranica, 27 kwietnia 2005

DoubleClick przejęty za 1,1 mld dol. przez fundusz private equity

DoubleClick, firma z grona pionierów zajmujących się techniczną obsługą kampanii reklamowych w internecie, zostanie przejęty za 1,1 mld dol. przez...

Zagranica, 26 kwietnia 2005

Randy Ransom, menedżer koncernu Coca-Cola, opuszcza jej struktury

Randy Ransom, jeden z głównych menedżerów koncernu Coca-Cola w Ameryce Północnej, odpowiedzialny za marketing produktów typu Cola, odchodzi z firmy....

Zagranica, 26 kwietnia 2005

Bollore, udziałowiec grupy Havas, chce czterech miejsc w kierownictwie holdingu

Vincent Bollore, największy jednoosobowy udziałowiec francuskiej grupy reklamowej Havas, zażądał czterech miejsc w zarządzie holdingu. W ubiegłym tygodniu kierownictwo grupy...

Zagranica, 22 kwietnia 2005

Gazety mają tracić wpływy na rzecz internetu - sądzą eksperci McKinsey & Co.

Eksperci McKinsey & Co. nie wróżą powodzenia gazetom na rynku reklamy w najbliższych latach. Luis Ubinas i Jochen Heck ma...

Zagranica, 22 kwietnia 2005

Roszady w kierownictwie nowojorskiej Lowe

Gary Goldsmith, chairman i chief creative office, nie pracuje już w Lowe Worldwide Nowy Jork. Tony Wright, CEO Lowe, na...

Zagranica, 22 kwietnia 2005

Reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission

W Stanach Zjednoczonych reklamą firmy FedEx zainteresowała się Federal Trade Commission. Do komisji trafiła skarga firmy United Parcel Service (UPS),...

Zagranica, 22 kwietnia 2005

Mike Fasulo został szefem marketingu koncernu Sony

Sony Electronics wybrało Mike'a Fasulo na nowego szefa marketingu. Ten ruch kadrowy jest sporym zaskoczeniem, szczególnie w momencie gdy ten...

Zagranica, 21 kwietnia 2005

GM raportuje stratę 839 mln dol. w I kwartale, największą od kilkunastu lat

Największy na świecie producent samochodów General Motors Corp. ogłosił, że zanotował najgorszy kwartalny wynik finansowy od kilkunastu lat. W I...

Zagranica, 7 kwietnia 2005

Sears obniża wynagrodzenie agencji reklamowej Y&R

Sieć handlowa Sears Holding Corp. zmniejszyła prowizję agencji reklamowej Young & Rubicam (Y&R) należącej do WPP Group, która obsługuje budżet...

Zagranica, 6 kwietnia 2005

GM restrukturyzuje amerykański management

General Motors Corp. oznajmił, że chairman-CEO Rick Wagoner przejmie ster w północnoamerykańskim oddziale koncernu, zastępując dwóch czołowych menedżerów, oddelegowanych do...

Zagranica, 5 kwietnia 2005

Bacardi wybiera agencję kreatywną dla Grey Goose Vodka

Bacardi rozważa zatrudnienie Sugartown Creative, nowojorskiej agencji kreatywnej, do obsługi reklamowej marki Grey Goose Voda. Budżet kreatywny marki szacowany jest...

Zagranica, 5 kwietnia 2005

Motorola zatrudnia 180 Amsterdam do prac brandingowych

Motorola zatrudniła holenderską agencję reklamową 180 Amsterdam do bliżej niesprecyzowanej pracy związanej z brandingiem firmy - podał "Advertising Age", powołując...

Zagranica, 4 kwietnia 2005

Debra Kelly-Ennis pokieruje marketingiem Diageo w Ameryce Północnej

Debra Kelly-Ennis została nowym chief marketing officerem firmy Diageo w Ameryce Północnej (jest to największy światowy producent alkoholi). Do tej...

Zagranica, 1 kwietnia 2005

Motorola wkrótce podejmie decyzję o przyznaniu obsługi globalnego budżetu reklamowego

Geoffrey Frost, senior vice president and chief marketing officer Motoroli, spotkał się w ostatnim czasie z przedstawicielami wybranych agencji reklamowych...

Zagranica, 1 kwietnia 2005

Gary Rodkin, CEO PepsiCo w Ameryce Północnej, odchodzi z koncernu

Gary Rodkin, chairman-CEO koncernu PepsiCo Beverages and Foods w Ameryce Północnej, rezygnuje ze swojej funkcji i odchodzi z firmy w...

Zagranica, 1 kwietnia 2005

Założyciele Miramaksu rozstają się z firmą

Założyciele Miramaksu - bracia Bob i Harvey Weinstein - rozstają się z firmą Walt Disney, która przejęła Miramax. Będą prowadzić...

Zagranica, 1 kwietnia 2005

EBay przenosi wart 70 mln dol. budżet do BBDO

Serwis aukcyjny eBay zdecydował się przekazać obsługę wartego 70 mln dol. budżetu reklamowego agencji BBDO (Omnicom Group). Przez ostatnie 6...

Zagranica, 31 marca 2005

Dow Jones & Co. podnosi cenę subskrypcji internetowego wydania "Wall Street Journal"

Wydawnictwo Dow Jones & Co. postanowiło podnieść cenę subskrypcji internetowego serwisu informacyjnego "Wall Street Journal". Wpływ na tę decyzję miały...

Zagranica, 31 marca 2005

Mark Hurd został nowym CEO w Hewlett-Packardzie

Hewlett-Packard (HP) mianował na stanowisko CEO Marka Hurda. Zastąpi on byłą szefową HP Carly Fiorinę, która odeszła z firmy ponad...

Zagranica, 30 marca 2005

Clear Channel startuje z internetowym programem muzycznym

Clear Channel Radio ma emitować cotygodniowy muzyczny program wideo w internecie. "Stripped" (taka jest nazwa programu) to reakcja na ostrą...

Zagranica, 30 marca 2005

Marka Big Mac ma się znaleźć w tekstach raperów

Marka Big Mac ma się znaleźć w tekstach raperów. McDonald's podjął współpracę z agencją marketingu muzycznego Maven, która ma zapewnić...

Zagranica, 30 marca 2005

GM rozważa rozpoczęcie przetargu kreatywnego

General Motors Corp. przygotowuje się do przetargu kreatywnego dotyczącego jednej lub więcej marek samochodowych z portfolio koncernu. Sugestie dotyczące takiego...

Zagranica, 29 marca 2005

Belgijski InBev wprowadza brazylijskie piwo Brahma na rynek USA

Belgijski browar InBev przygotowuje projekt wprowadzenia na rynek Stanów Zjednoczonych brazylijskiej marki piwa Brahma. Jej debiut planowany jest na wiosnę...