M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 30 sierpnia 2005

Klienci sami skanują kody kreskowe

Amerykańska sieć sklepów oferująca pudełka i pojemniki The Container Store rozszerza zakres samoobsługi klientów. W ramach rozwiązania "Go Shop Scan...

Zagranica, 30 sierpnia 2005

Szafy grające z e-reklamami promują wódkę Stolichnaya w amerykańskich barach

Allied Domecq Spirits & Wine Ltd. USA, producent wódki Stolichnaya Russian Vodka, wykorzystuje do jej promocji cyfrowe szafy grające firmy...

Zagranica, 30 sierpnia 2005

W USA najszybciej rośnie liczba azjatyckich gospodarstw domowych z dostępem do TV

Firma badawcza Nielsen Media Research (NMR) przedstawiła najnowsze badania na temat gospodarstw domowych z dostępem do telewizji w Stanach Zjednoczonych....

Zagranica, 29 sierpnia 2005

IPody wyrastają na kolejny kanał marketingowego dotarcia do klienta

Odtwarzacze muzyki firmy Apple - iPod-y - stają się nowym kanałem dotarcia do klienta wykorzystywanym przez marketerów. Na początek przez...

Zagranica, 25 sierpnia 2005

Nagła zmiana na stanowisku CEO ZenithOptimedia Americas

Rich Hamilton, dotychczasowy CEO sieci domów mediowych ZenithOptimedia Americas, niespodziewanie zrezygnował z pełnionej funkcji. W oficjalnym komunikacie powody odejścia określone...

Zagranica, 23 sierpnia 2005

Office Depot przegląda oferty agencji reklamowych

Office Depot, drugi co do wielkości na świecie dostawca materiałów biurowych, rozpoczął przegląd agencji reklamowych w USA. Wartość budżetu kreatywnego...

Zagranica, 22 sierpnia 2005

Eckhard Cordes, globalny szef Mercedes-Benz Car Group, odejdzie z koncernu

Eckhard Cordes (54) opuści koncern DaimlerChrysler. Cordes jest członkiem rady nadzorczej DaimlerChrysler od 1998 r., a od ub.r. jest także...

Zagranica, 19 sierpnia 2005

Magazyn "Maxim" uruchomi w USA sieć klubów

Wydawnictwo Dennis Publishing uruchomi sieć klubów, które będą promowały męski magazyn "Maxim". Firma zamierza adaptować już istniejące lokale w night...

Zagranica, 19 sierpnia 2005

Producenci napojów w USA ograniczą ich sprzedaż w szkołach

Najwięksi producenci napojów bezalkoholowych w Stanach Zjednoczonych, zrzeszeni w The American Beverages Association, przyjęli nowe regulacje dotyczące sprzedaży w szkołach....

Zagranica, 18 sierpnia 2005

Marketerzy motoryzacyjni coraz bardziej domagają się od magazynów działań typu product placement

Najwięksi marketerzy motoryzacyjni coraz mocniej naciskają na amerykańskich wydawców magazynów, by ci zgadzali się na niestandardowe działania reklamowe, coraz częściej...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Dell będzie promował palmtopy, drukarki i telewizory

Dell Corp., największy na świecie producent komputerów osobistych klasy PC i laptopów, zamierza wypromować portfolio swoich produktów takich jak drukarki,...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Mercedes traci w USA pozycję na rzecz Cadillaca

Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...

Zagranica, 16 sierpnia 2005

Pfizer wprowadza nowe zasady polityki reklamowej zgodne z wytycznymi PhRMA

W Stanach Zjednoczonych koncern farmaceutyczny Pfizer wprowadza nowe zasady dotyczące działań reklamowych firmy. Stało się to kilka dni po tym,...

Zagranica, 16 sierpnia 2005

News Corp. chce wydać 1 mld dol. na przejęcia spółek internetowych

The News Corp., właściciel Fox Broadcasting, Fox News Channel i studia filmowego Twentieth Century Fox, ogłosił, że zarezerwował 1 mld...

Zagranica, 11 sierpnia 2005

Coca-Cola wraca do sztuki

Coca-Cola postanowiła wrócić do sztuki i czasów, kiedy inspirowali się nią artyści jak Andy Warhol, który w 1960 r. zanurzył...

Zagranica, 11 sierpnia 2005

US Army chce podpisać długoterminową umowę z agencją reklamową

US Army zamierza wybrać agencję reklamową, która będzie realizować projekty marketingowe dla armii przez najbliższe dwa lata (z opcją przedłużenia...

Zagranica, 11 sierpnia 2005

Goodyear prowadzi przetarg na agencję reklamową i dom mediowy w USA

Zaledwie rok po tym jak Goodyear Tire & Rubber Co. skonsolidował swój budżet reklamowy w agencji Arnold Worldwide z Bostonu...

Zagranica, 10 sierpnia 2005

Anheuser-Busch intensyfikuje działania kierowane do Afroamerykanów

Henry Dominguez objął stanowisko vice-presidenta w browarze Anheuser-Busch w USA i zajmie się realizacją projektów marketingowych i sprzedażowych adresowanych do...

Zagranica, 9 sierpnia 2005

Interpublic Group mianował Nicka Briena CEO Universal McCann w USA

Interpublic Group of Cos. ogłosił nazwisko nowego szefa domu mediowego Universal McCann w Stanach Zjednoczonych. Został nim Nick Brien, który...

Zagranica, 9 sierpnia 2005

Wal-Mart zmienia swoją strategię reklamową

W najnowszej kampanii amerykańskiej sieci marketów Wal-Mart nie pojawiają się wątki związane z wizerunkiem korporacyjnym i cenami, za to jest...

Zagranica, 5 sierpnia 2005

BMW w USA szuka nowej agencji do obsługi wartego 160 mln dol. budżetu

Koncern BMW w Stanach Zjednoczonych zaprosił 12 agencji do przeglądu. Jest to wstępna faza, której celem jest zorganizowanie przetargu i...

Zagranica, 5 sierpnia 2005

Spadły przychody Havasa, grupa redefiniuje strategię

Philippe Wahl miesiąc po objęciu funkcji CEO grupy Havas zapowiedział zmiany strategii holdingu. Nie zdradza jednak szczegółów na temat planowanych...

Zagranica, 4 sierpnia 2005

Amerykański rynek farmaceutyczny wydał instruktaż dotyczący reklamy leków

Organizacja The Pharmaceutical Research Manufacturers of America (PhRMA) wydała instruktaż dotyczący reklamy direct-to-consumer związanej z lekami. Dokument pod tytułem "Guiding...

Zagranica, 3 sierpnia 2005

Nike poszerza portfolio o markę Blue Ribbon Sports

Firma Nike debiutuje z kolekcją ekskluzywnej odzieży miejskiej o nazwie Blue Ribbon Sports jako receptą na zastój na amerykańskim rynku...

Zagranica, 3 sierpnia 2005

Kontrowersyjne zabiegi Lexusa o product placement w gazetach

Sprzeczne opinie i dyskusje o przyszłości reklamy w prasie wywołuje ostatnio amerykańska kampania reklamowa Lexusa. Poza korzystaniem z tradycyjnych modułów...

Zagranica, 18 lipca 2005

Y&R obsłuży wart 40 mln dol. budżet hoteli Hilton

Korporacja Hilton Hotels Corp. zdecydowała się powierzyć budżet wart 40 mln dol. agencji Young & Rubicam, która zajmie się obsługą...

Zagranica, 18 lipca 2005

Zapadł wyrok w sprawie Shony Seifert z Ogilvy & Mather

Przed sądem federalnym Nowego Jorku zakończył się proces Shony Seifert oskarżonej o defraudację pieniędzy z amerykańskiego Urzędu ds. Polityki Antynarkotykowej....

Zagranica, 18 lipca 2005

Lenovo rusza z pierwszą kampanią po połączeniu z IBM

Producent komputerów Lenovo Group rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową od momentu połączenia 3 miesiące temu z IBM. Kampania dotyczy linii...

Zagranica, 15 lipca 2005

Sieciowa agencja Fallon zamyka biuro w Nowym Jorku

Sieć agencji reklamowych Fallon Worldwide zamknie swoje nowojorskie biuro. Powodem podjęcia tej decyzji było odejście Anne Bologna, prezesa agencji Fallon...

Zagranica, 15 lipca 2005

Spada sprzedaż filmów na DVD w USA

Po wielu miesiącach słabszych wyników oglądalności hollywoodzkich filmów producenci odczuwają nieoczekiwany spadek sprzedaży filmów na DVD. Przez ostatnie osiem lat...

Zagranica, 15 lipca 2005

Omnicom Group kupuje firmę ankieterską Luntz Research

Omnicom Group kupił 70 proc. udziałów w firmie Luntz Research, waszyngtońskiej firmie ankieterskiej kierowanej przez Franka Luntza, który uważany jest...

Zagranica, 14 lipca 2005

Vincent Bollore prezesem Havasa, Philippe Wahl zostanie CEO

Vincent Bollore został prezesem grupy Havas, a Philippe Wahl zostanie jej CEO. Nominacje nastąpiły około miesiąca po rezygnacji poprzedniego szefa...

Zagranica, 14 lipca 2005

Colgate-Palmolive sprzedał marki środków piorących firmie Phoenix Brands

Colgate-Palmolive odsprzedał część marek z portfolio środków do prania firmie Phoenix Brands. Są to brandy: Fab, Dynamo, Arctic Power, ABC,...

Zagranica, 14 lipca 2005

Procter & Gamble będzie sponsorować ligę futbolu amerykańskiego

The National Football League (NFL) i koncern Procter & Gamble podpisały umowę dotyczącą sponsoringu rozgrywek ligi amerykańskiego futbolu. Sponsorem ligi...

Zagranica, 13 lipca 2005

Duzi marketerzy coraz chętniej korzystają z marketingu mobilnego

Coraz więcej dużych marketerów korzysta z możliwości reklam w telefonach komórkowych. Wśród firm, które rozpoczęły letnie kampanie wykorzystujące marketing mobilny...

Kraj, 12 lipca 2005

TBWA będzie obsługiwać globalny budżet Danone'a razem z Y&R, w Polsce bez zmian

Koncern Danone zdecydował się na globalne przekazanie części swojego budżetu reklamowego agencji TBWA Worldwide. Przez ostatnie siedem lat jedyną agencją,...

Zagranica, 12 lipca 2005

Cadbury zbiera pomysły kreatywne od oddziałów Y&R obsługującej Dr. Peppera

Cadbury Schweppes rozszerza wymagania wobec obsługującej markę Dr Pepper agencji reklamowej Young & Rubicam. Dwa miesiące przed dorocznym spotkaniem przedstawicieli...

Zagranica, 11 lipca 2005

Widownia NBC się starzeje

Ponad 45 proc. widowni pasm prime time amerykańskiej stacji NBC ma ponad 50 lat - wynika z opublikowanego właśnie raportu...

Zagranica, 11 lipca 2005

Amerykańska organizacja apeluje o zaostrzenie standardów reklam alkoholi

Amerykańska organizacja społeczna o nazwie The Center on Alcohol Marketing and Youth (CAMY) apeluje o zaostrzenie regulacji dotyczących zamieszczania reklam...

Zagranica, 11 lipca 2005

Internet głównym medium dla Chryslera przy launchu auta Dodge Charger

Koncern Chrysler postawił w USA na bardzo szeroko zakrojone działania w internecie, by wypromować swój nowy samochód - Dodge Charger....

Zagranica, 27 czerwca 2005

Gillette poniesie duże koszty w związku z nieprawdziwymi stwierdzeniami w reklamie

Amerykański sąd okręgowy stanu Connecticut stwierdził, że używane przez Gillette w reklamach i na opakowaniach maszynek M3 Power określenia, iż...

Zagranica, 27 czerwca 2005

Pfizer ogłasza przetarg na budżet leku Lipitor

W Stanach Zjednoczonych zaledwie dzień po tym, jak Pfizer ogłosił, że dla leku Aricept pracować będzie agencja McCann-Erickson z Nowego...

Przetargi, 24 czerwca 2005

P&G rozpoczął europejski przetarg mediowy na część zapachową

Procter & Gamble Prestige Beaute rozpoczął w Europie przetarg na obsługę mediową. Wartość budżetu szacowana jest na 45 mln dolarów....

Zagranica, 24 czerwca 2005

Batalia o reklamy tytoniowe, do szkolnych bibliotek trafią wersje magazynów bez tych reklam

Już niedługo wydania takich magazynów jak "Newsweek", "Time", "People" czy "Sports Illustrated" mogą trafiać do bibliotek w amerykańskich szkołach pozbawione...

Zagranica, 23 czerwca 2005

Ray Warren pokieruje Caratem USA

Ray Warren jako president Carat USA i Carat Media Group będzie odpowiadał za koordynację działań firmy w USA, Kanadzie i...

Zagranica, 23 czerwca 2005

De Pouzilhac zrezygnował z kierowania holdingiem Havas, Jean-Marie Dru kandydatem na stanowisko chairmana i CEO

Alain de Pouzilhac zrezygnował ze stanowiska chairmana i CEO francuskiego koncernu mediowego Havas. Jego obowiązki przejmie Richard Colker, dyrektor i...

Zagranica, 22 czerwca 2005

TNS wprowadza na rynek badania skuteczności product placementu

Firma badawcza TNS Media Intelligence wprowadziła w Stanach Zjednoczonych pomiary efektywności product placementu wykorzystywanego w telewizji i filmach kinowych. W...

Zagranica, 20 czerwca 2005

Chris Chard, były menedżer Leo Burnett, dyrektorem strategicznym Lowe Worldwide

Lowe Worldwide zatrudniło Chrisa Charda na stanowisko dyrektora strategicznego. Chard był poprzednio regional planning directorem w Leo Burnett (Publicis Groupe)....

Zagranica, 9 czerwca 2005

Russ Smyth odszedł ze stanowiska president McDonald'sa w Europie

Russ Smyth, president McDonald'sa w Europie, zrezygnował ze swojej funkcji. Na stanowisku zastąpi go Denis Hennequin, dotychczasowy vice president. Smyth...

Zagranica, 9 czerwca 2005

Cathy Lyons została chief marketing officerem w Hewlett-Packardzie

Cathy Lyons obejmuje stanowisko chief marketing officera (CMO) w firmie Hewlett-Packard (HP). Lyons jest weteranem wśród pracowników tej firmy, bo...