M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 24 listopada 2005

Bartle Bogle Hegarty tworzy strukturę łączącą planowanie mediów i kreację

Kevin Brown został szefem nowej struktury powstałej przy agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty (BBH), której celem jest stworzenie "zaangażowanego planowania...

Zagranica, 23 listopada 2005

GM zapowiada duże redukcje zatrudnienia w ramach programu odzyskiwania rentowności

General Motors Corp. zapowiedziało, że zamknie kilka fabryk w Ameryce Północnej i zwolni 30 tys. pracowników w ciągu najbliższych trzech...

Zagranica, 22 listopada 2005

Ponad 4,1 mln ściągnięć na iPoda filmu sponsorowanego przez Burger King

Sponsoring Burger Kinga w serwisie Heavy.com zakończył się nieoczekiwanym sukcesem z zakresu marketingu wirusowego. Ponad 4,1 mln internautów ściągnęło film...

Zagranica, 22 listopada 2005

Yahoo! zamieszcza newsy z blogów The Gawker

Yahoo!, jeden z najpopularniejszych w Stanach Zjednoczonych portali, w swojej sekcji newsowej będzie zamieszczał informacje i wiadomości z blogów internetowych...

Zagranica, 21 listopada 2005

Avi Dan został global executive directorem Euro RSCG Worldwide

Sieć agencyjna Euro RSCG Worldwide (Havas) zatrudniła Aviego Dana na stanowisku global executive directora. Jest to nowe stanowisko w strukturach...

Zagranica, 16 listopada 2005

BMW w Ameryce wybrało GSD&M na swoją główną agencję

BMW North America przekazało swój wart 80 mln dol. budżet kreatywny do agencji GSD&M (Omnicom Group). Decyzja ta poprzedzona była...

Zagranica, 3 listopada 2005

Michael Wolf obejmie stanowisko president-COO w MTV Networks

Michael Wolf obejmie funkcję president-chief operating officera w amerykańskiej centrali MTV Networks. Wolf podlegać będzie bezpośrednio Judy McGrath, prezes MTV....

Zagranica, 27 października 2005

McDonald's będzie podawać dane o kaloryczności na opakowaniach

McDonald's będzie podawać dane o kaloryczności na opakowaniach. Pojawią się także informacje o składzie, w tym o zawartości sodu. Dane...

Zagranica, 26 października 2005

Amerykanie w pracy czytają blogi

Amerykańscy pracownicy w czasie pracy namiętnie czytają internetowe blogi. 35 mln, średnio co czwarty zatrudniony, przeznacza na to 3,5 godz....

Zagranica, 26 października 2005

Bill Ford wystąpi w kampanii Forda w USA, firma w nowej strategii stawia na innowacje

Bill Ford, przewodniczący rady nadzorczej Ford Motor Co., wystąpi w kampanii wizerunkowo-korporacyjnej Forda w Stanach Zjednoczonych, pierwszej od 2002 r....

Zagranica, 21 października 2005

Neil French, creative director w WPP, odszedł z holdingu

Neil French, creative director w WPP Group, opuścił ten holding mediowy. French musiał odejść, ponieważ podczas oficjalnej wypowiedzi zaznaczył, że...

Zagranica, 21 października 2005

Larry Flynt uruchamia sieć restauracji

Larry Flynt, twórca pornograficznego imperium, dywersyfikuje swoje źródła przychodów i uruchamia sieć restauracji Hustler Bar & Grille. Na potrzeby realizacji...

Zagranica, 21 października 2005

Wydatki na marketing bezpośredni osiągną w USA 161 mld dol.

Wydatki na marketing bezpośredni osiągną w br. w USA 161 mld dol. - wynika z raportu Direct Marketing Association (DMA)....

Zagranica, 20 października 2005

Akcje Interpublic Group of Cos. najtańsze od dwóch lat

Akcje Interpublic Group of Cos. odnotowały najgorsze wyniki od dwóch lat, osiągając poziom cenowy 10,05 dol. Przyczyną spadku cen papierów...

Zagranica, 19 października 2005

Bollore powiększa swoje udziały w Aegis do ponad 17 proc.

Vincent Bollore, prezes grupy Havas, powiększa swoje udziały w Aegis do ponad 17 proc. Według brytyjskiego prawa akcjonariusze, którzy mają...

Zagranica, 18 października 2005

Budżet reklamowy Morgan Stanley trafił do Ogilvy & Mather

Morgan Stanley, bank inwestycyjny, przekazuje obsługę reklamową Ogilvy & Mather (WPP Group). Budżet banku szacowany jest na mniej więcej 75...

Zagranica, 18 października 2005

Mike Polk pokieruje biznesem Unilevera w USA

Mike Polk został nowym group vice presidentem koncernu Unilever w Stanach Zjednoczonych. Jego nominacja jest związana z konsolidacją operacji biznesowych...

Zagranica, 14 października 2005

65 proc. Amerykanów uważa, iż można kupić wzmiankę o produkcie w artykule prasowym

Grupa 65 proc. amerykańskich czytelników czasopism uważa, że redakcje pobierają pieniądze za wzmianki o produktach bądź firmach w artykułach prasowych...

Zagranica, 13 października 2005

Właściciel Hallmarku rezygnuje z części biznesów rozrywkowych obrandowanych logo kanału

Crown Media Holdings, właściciel kanału Hallmark, rezygnuje z części pozatelewizyjnych biznesów rozrywkowych obrandowanych logo firmy. Oprócz telewizyjnych kanałów filmowych Hallmark...

Zagranica, 13 października 2005

Grey Worldwide i Y&R nie obsłużą budżetu reklamowego US Army

Agencje Grey Worldwide (WPP Group) oraz Young & Rubicam zostały wyeliminowane z przetargu na obsługę budżetu armii amerykańskiej. Jest on...

Zagranica, 11 października 2005

The New York Times będzie wydawał magazyn rozrywkowy "OnMovies"

The New York Times Media Group, wydawca m.in. dziennika "The New York Times", przygotowuje do debiutu rynkowego magazyn rozrywkowy "OnMovies"....

Zagranica, 10 października 2005

Wieden & Kennedy przejmuje obsługę Coke Classic w USA

Agencja Wieden & Kennedy przejmuje obsługę marki Coke Classic w USA. Dotychczas budżet ten należał do agencji Berlin Cameron/Red Cell,...

Zagranica, 10 października 2005

Hearst Magazines inwestuje w "Weekend", a Conde Nast w "Men's Vogue"

Dwaj wielcy wydawcy zapalili zielone światła dla swoich wprowadzonych testowo w tym roku projektów. Hearst Magazines zapowiedział, że będzie inwestował...

Zagranica, 27 września 2005

Omnicom restrukturyzuje management, by rozwijać sieć mediową PHD

Grupa Omnicom, do której należy sieć OMD, planuje ekspansję drugiej ze swoich sieci domów mediowych PHD na rynki Europy, Azji...

Zagranica, 26 września 2005

Co oznacza reorganizacja w Microsofcie

W ubiegłym tygodniu Microsoft Corp. ogłosił reorganizację swoich struktur. Z dotychczasowych siedmiu dywizji zostaną utworzone trzy: Platform Products and Services,...

Zagranica, 23 września 2005

Cemusa pokonała w Nowym Jorku firmy JCDecaux i Van Wagner

Firma reklamy zewnętrznej Cemusa podpisała kontrakt na 20 lat z miastem Nowy Jork na sprzedaż powierzchni reklamowej na przystankach autobusowych...

Zagranica, 23 września 2005

New York Times zwolni 500 osób, a Knight Ridder - 100

The New York Times Co. zamierza zwolnić 500 pracowników. Podobną decyzję ogłosił wczoraj też inny wydawca prasowy - Knight Ridder,...

Zagranica, 23 września 2005

BMW wybrało cztery agencje reklamowe na short-listę przetargu

BMW North America wybrało cztery agencje reklamowe rywalizujące o obsługę budżetu reklamowego marketera, którego wartość szacuje się na 70 mln...

Zagranica, 21 września 2005

Hasan & Co. przygotuje przetarg reklamowy dla marki Mini w USA

Firma Hasan & Co. przygotuje przetarg dotyczący reklamy i mediów dla marki samochodowej Mini (BMW) w Stanach Zjednoczonych. Poinformował o...

Zagranica, 20 września 2005

Sześć agencji walczy o budżet Goodyeara

Sześć agencji walczy o budżet reklamowy producenta opon Goodyear Tire & Rubber Co. wart 66 mln dol. Są to: Euro...

Zagranica, 20 września 2005

Właściciel marek odzieżowych Wrangler i Lee skonsoliduje obsługę mediową

Firma VF Corp., właściciel marek odzieżowych Wrangler, Lee, Rustler i North Face, zaprosił kilka sieciowych agencji mediowych do rozmów na...

Zagranica, 20 września 2005

MTV uruchomi kanał telewizyjny wysokiej rozdzielczości

W styczniu 2006 r. w Stanach Zjednoczonych MTV Networks Music Group uruchomi kanał telewizyjny wysokiej rozdzielczości tzw. high-definition, umożliwiający odbiór...

Zagranica, 19 września 2005

Interpublic dokona korekty swoich sprawozdań finansowych

Holding reklamowy Interpublic Group of Cos. dokona korekty swoich sprawozdań finansowych. Chodzi o wyniki deklarowane za lata 2000-2004. Grupa jednocześnie...

Zagranica, 16 września 2005

P&G sprzedał biznes szczoteczek Spinbrush firmie Church & Dwight

Firma Church & Dwight Co. kupiła od koncernu Procter & Gamble biznes szczoteczek do higieny jamy ustnej Spinbrush, płacąc za...

Zagranica, 15 września 2005

Time i CNN integrują biznesy związane z witrynami internetowymi

Time Inc. i CNN, oddziały koncernu Time Warner, zapowiedziały połączenie czterech biznesów związanych ze stronami internetowymi swoich głównych mediów. Witryny...

Zagranica, 14 września 2005

P&G planuje produkcję programu telewizyjnego dla gospodyń domowych

Procter & Gamble rozważa przygotowanie we współpracy z Discovery cotygodniowego programu telewizyjnego, opartego tematycznie na online'owym newsletterze "Home Made Simple"...

Zagranica, 13 września 2005

Gillette wprowadzi czteroostrzową maszynkę konkurującą z Schick Quatro

Gillette wprowadzi na rynek czteroostrzową maszynkę konkurującą z Schick Quatro. Dodatkową cechą produktu ma być "samosmarowanie" ostrzy. Według nieoficjalnych danych...

Zagranica, 13 września 2005

Disney sprzedaje tytuł popularnonaukowy "Discover"

Wydawnictwo Disney Publishing Worldwide zgodziło się, aby należący do niego, wychodzący w USA tytuł popularnonaukowy "Discover" zmienił właściciela. Zostanie nim...

Zagranica, 12 września 2005

Steve Centrillo został president-CEO agencji Foote Cone & Belding w Nowym Jorku

Steve Centrillo, ostatnio executive vice president i chief growth officer Interpublic Group of Cos., został president-CEO agencji Foote Cone &...

Zagranica, 9 września 2005

Apple wprowadza Rokr - pierwszy telefon komórkowy z software'em iTunes

Apple wspólnie z Motorolą zaprezentowały wczoraj nowy telefon komórkowy o nazwie Rokr - pierwszy model wyposażony w oprogramowanie pozwalające na...

Zagranica, 9 września 2005

Agencja Crispin Porter wygrała budżet Sprite w USA

Koncern Coca-Cola powierzył agencji reklamowej Crispin Porter & Bogusky z Miami budżet marki Sprite. Agencja zwyciężyła w konkursie, w którego...

Zagranica, 8 września 2005

Vincent Bollore sprzedaje swój biznes okrętowy za 600 mln dol.

Bollore Group, francuski koncern przemysłowy i inwestycyjny, kierowany przez Vincenta Bollore'a, sprzedaje firmę Delmas zajmującą się biznesem okrętowym. Nabywcą jest...

Zagranica, 7 września 2005

Remake filmu "King Kong" wykorzystywany przez czołowych marketerów w USA

Firmy Burger King, Nestle, Kellogg, Volkswagen of America, JP Morgan Chase i Toshiba biorą udział we wspólnym programie marketingowym wykreowanym...

Zagranica, 7 września 2005

BBDO przejmie wart 100 mln dol. budżet Motoroli

Motorola, drugi co do wielkości producent telefonów komórkowych na świecie, zamierza przekazać kontrolę nad swoim wartym 100 mln dol. budżetem...

Zagranica, 2 września 2005

Mary Dillon pokieruje globalnym marketingiem McDonald'sa

Mary Dillon, prezes firmy Quaker Foods, złożyła rezygnację ze stanowiska i prawdopodobnie przejdzie do McDonald's Corp., gdzie ma objąć stanowisko...

Zagranica, 2 września 2005

Chuck Fruit ustępuje ze stanowiska chief marketing officera w Coca-Coli

Chuck Fruit ustępuje ze stanowiska chief marketing officer (CMO) w Coca-Coli. Wiadomo było, że 58-letni menedżer przejdzie na emeryturę, jednak...

Zagranica, 1 września 2005

Carl Icahn jest gotów zwiększyć udziały w Time Warner

Biznesman Carl Icahn powiedział, że jest gotów wydać 1,5 mld dol., by zwiększyć udziały w kompanii mediowej Time Warner. Icahn...

Kraj, 31 sierpnia 2005

Strychowski polskim ambasadorem The John Caples International Awards

Jacek Strychowski, business development & marketing director z Lowe Activation, został w Polsce ambasadorem znanego konkursu kreatywnego branży usług direct-marketingowych...

Zagranica, 31 sierpnia 2005

Sprzedażowy skandal obejmuje coraz więcej magazynów

Amerykańscy dystrybutorzy prasy stali się głównymi bohaterami sprzedażowego skandalu. Sprawa dotyczy przede wszystkim takich firm jak Ebsco i InFligt Newswpapers...

Zagranica, 30 sierpnia 2005

Kim Feil będzie chief marketing officerem w koncernie Sara Lee

Kim Feil objęła stanowisko senior vice presidenta i chief marketing officera w północnoamerykańskim oddziale koncernu Sara Lee Food & Beverage....