M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Advertising Age (marka)"

Zagranica, 19 października 2011

McDonald's z własną telewizją

Osiem minut reklam na godzinę, ale mniej niż dwie - dla McDonald's.

Do redakcji, 21 czerwca 2011

Cannes Lions - dzień pierwszy

Dobra kreatywna robota w wykonaniu The Network One, próba zdefiniowania trendów w 2013 r. i kompletna porażka Boba Garfielda - to najważniejsze, zdaniem Arka Szulczyńskiego, dyrektora kreatywnego K2, wydarzenia rozpoczynającego się festiwalu reklamowego Cannes Lions.

Zagranica, 28 kwietnia 2010

W USA największe spadki od 1944 roku

"Advertising Age" opublikował raport agencyjny. Słabo wypadły klasyczne agencje reklamowe i domy mediowe.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Doktor Q reklamuje Sharpa

Sharp po raz pierwszy zdecydował się zaangażować do reklam znanego aktora.

Zagranica, 15 lutego 2010

Bob Garfield ocenia spoty w Super Bowl, najlepszy - Budweiser

Spot Budweisera "Select 55" to według Boba Garfielda najlepsza reklama piwa spośród wyemitowanych podczas tegorocznego finału futbolu amerykańskiego Super Bowl....

Zagranica, 30 grudnia 2009

"AdAge" wybrał najlepsze projekty branded content

Tygodnik "Advertising Age" wybrał najlepsze jego zdaniem projekty branded content zrealizowane w mijającym roku. Przedstawiciele redakcji przyznają, że 2009 r....

Zagranica, 30 listopada 2009

KFC grilled chicken najbardziej pamiętnym launchem roku w USA

KFC grilled chicken jest najbardziej pamiętnym launchem tego roku w USA - wynika z badania firm: Schneider Associates, IRI oraz...

Zagranica, 28 sierpnia 2009

Kellogg's chce ograniczyć liczbę współpracujących agencji

Producent płatków śniadaniowych Kellogg's zamierza ograniczyć liczbę współpracujących z nim agencji reklamowych z ponad 30 do maksymalnie pięciu, sześciu. Marketer...

Zagranica, 5 stycznia 2009

Mark Jarvis przestał odpowiadać za globalny marketing Della

Mark Jarvis nie pełni już funkcji chief marketing officera w koncernie komputerowym Dell. Zastąpi go Erin Nelson, dotychczas wiceprezes ds....

Zagranica, 16 grudnia 2008

Euro RSCG trzeci rok z rzędu zdobywa tytuł największej globalnej agencji reklamowej

Global Marketers Report magazynu “Advertising Age" trzeci rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej globalnej agencji reklamowej. Pozycję...

Zagranica, 31 lipca 2008

Rosną pensje szefów marketingu; w 2007 r. zarobili średnio 1,5 mln dol.

1,5 mln dol. zarobił średnio w ub.r. chief marketing officer - wynika z raportu "Advertising Age" na temat stawek wynagrodzeń...

Zagranica, 30 lipca 2008

NYSE Euronext rozpoczyna przetarg na globalny budżet

Giełda NYSE Euronext rozpoczyna przegląd ofert na obsługę swojego globalnego budżetu reklamowego wartego ok. 30 mln dol. Dotychczas ten budżet...

Kraj, 18 kwietnia 2008

Campbell zadebiutuje w Polsce, Young & Rubicam koordynuje prace w Europie Środkowo-Wschodniej

Na polskim rynku najprawdopodobniej pod koniec tego roku pojawią się w sprzedaży po raz pierwszy słynne zupy Campbell's (Campbell Soup...

Zagranica, 27 czerwca 2007

Media tradycyjne tracą w budżetach największych reklamodawców

Tradycyjne media tracą wpływy na rzecz nowych niebadanych kanałów komunikacji - wynika z raportu "100 Leading National Advertisers" wydanego przez...

Zagranica, 5 grudnia 2006

"Ad Age salary survey": średnia płaca w USA rośnie powoli, dużo szybciej rosną pensje amerykańskich CEO

Pensja przeciętnego Amerykanina wyniosła w 2006 r., według raportu "Ad Age salary survey" 37 tys. dol., co oznacza wzrost o...

Zagranica, 5 grudnia 2006

Koncern Bayer rozpocznie przetarg mediowy w Stanach Zjednoczonych

Niemiecki koncern farmaceutyczny Bayer AG rozpocznie wkrótce konkurs, który wyłoni nowy dom mediowy pracujący dla firmy w Stanach Zjednoczonych. Informacje...

Zagranica, 21 listopada 2006

Johnson & Johnson przygotowuje się do globalnego przetargu na media

Koncern Johnson & Johnson przygotowuje się do globalnego przetargu na obsługę mediową. Wartość jego budżetu szacowana jest na blisko 3...

Zagranica, 14 września 2006

Jeri Finard chief marketing officerem Kraft Foods

Jeri Finard jest nowym chief marketing officerem Kraft Foods. Awansował ze stanowiska wiceprezesa ds. rozwoju kategorii. Z firmy odchodzi natomiast...

Zagranica, 12 stycznia 2006

Hachette planuje mocne inwestycje w internet

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Media US zamierza w tym roku zainwestować w internetową działalność. Za realizację strategii marketingowej będzie odpowiedzialna Marta...

Zagranica, 11 stycznia 2006

Agencja Kaplan Thaler Group będzie obsługiwać amerykański budżet leku Lipitor

Koncern farmaceutyczny Pfizer wybrał agencję Kaplan Thaler Group (Publicis Groupe) z Nowego Jorku do obsługi amerykańskiego budżetu kreatywnego leku Lipitor...

Zagranica, 10 stycznia 2006

Martha Stewart wciąż winna, sąd odrzucił jej apelację

Amerykański federalny sąd apelacyjny odrzucił apelację Marthy Stewart. To ciąg dalszy sprawy z 2004 r., gdy Stewart skazano w sprawie...

Zagranica, 10 stycznia 2006

"Advertising Age" uznał BBDO Worldwide za najlepszą agencję w USA

Magazyn branżowy "Advertising Age" przyznał BBDO Worldwide tytuł Najlepszej Agencji Reklamowej w Stanach Zjednoczonych. W uzasadnieniu wyboru dziennikarze tygodnika wskazali...

Zagranica, 9 stycznia 2006

Procter & Gamble i Sanofi-Aventis zaskarżą reklamę leku Boniva

Koncern Procter & Gamble i jego marketingowy partner - firma farmaceutyczna Sanofi-Aventis - protestują przeciwko fałszywej ich zdaniem reklamie leku...

Zagranica, 9 stycznia 2006

Dyrektorzy marketingu z listy Fortune 500 deklarują wzrost wydatków online

Połowa chief marketing officerów (CMO) z listy firm Fortune 500 zadeklarowała, że zwiększy w tym roku o 30 proc. budżety...

Zagranica, 9 stycznia 2006

Sprzedaż Toyoty w USA wzrosła w ub.r. o 10 proc., sprzedaż GM spadła o 4 proc.

Toyota jest koncernem z największym wzrostem sprzedaży za zeszły rok. Wśród innych rosnących koncernów są: Nissan (+9,6 proc.), Audi (+6,4...

Zagranica, 6 stycznia 2006

Herb Scannell odchodzi z MTV po 21 latach pracy

Herb Scannell, vice president firmy MTV Networks (Viacom) oraz prezes należącego do niej kanału młodzieżowego Nickelodeon, opuścił korporację. Jak głosi...

Zagranica, 6 stycznia 2006

Unilever dołączył do badania "Apollo", które ma zbadać zachowania konsumenckie w zetknięciu z reklamą

Unilever dołączył do pilotażowego projektu badawczego "Apollo", którego celem jest zmierzenie, jak faktycznie reklama przekłada się na zakupy klientów. Unilever...

Zagranica, 6 stycznia 2006

Kampania Viagry pod ostrzałem środowiska walczącego z AIDS

Koncern farmaceutyczny Pfizer znalazł się pod ostrzałem największej amerykańskiej organizacji walczącej z AIDS. AIDS Healthcare Foundation z Los Angeles ma...

Zagranica, 21 grudnia 2005

Serwis "Advertising Age" opublikował listę reklam zakazanych w 2005 r. w USA

Serwis branżowy "Advertising Age" opublikował listę reklam, które nie zostały dopuszczone do emisji lub publikacji w amerykańskich mediach. Autorzy zestawienia...

Zagranica, 20 grudnia 2005

Chevrolet wystartuje w sylwestra z kampanią modelu Tahoe

Chevrolet rozpocznie w sylwestra amerykańską kampanię swojego SUV-a, modelu Tahoe. Działania rozpoczną się od obecności w noc sylwestrową na placu...

Zagranica, 19 grudnia 2005

Ford nie zrezygnuje z reklamy w pismach gejowskich

Ford Motor Co. w USA zapowiedział, że będzie nadal reklamował swoje samochody w pismach gejowskich. Tym samym zrezygnował ze swojej...

Zagranica, 16 grudnia 2005

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy. Pozew do sądu w tej sprawie złożył nowojorski Departament Praw...

Zagranica, 16 grudnia 2005

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy

T-Mobile USA zapłaci 135 tys. dol. kary za nierzetelne reklamy. Pozew do sądu w tej sprawie złożył nowojorski Departament Praw...

Zagranica, 15 grudnia 2005

DDB Worldwide wdraża globalne narzędzie plannerskie SignBank

Międzynarodowa sieć agencyjna DDB Worldwide (Omnicom Group) wprowadza globalne narzędzie plannerskie, które ma pozwolić identyfikować trendy konsumenckie. Model o nazwie...

Zagranica, 15 grudnia 2005

John Condon został chief creative officerem w Leo Burnett Worldwide

John Condon obejmie stanowisko chief creative officera w Leo Burnett Worldwide w USA, zastępując Cheryl Berman. Berman zostanie prezesem agencji....

Zagranica, 15 grudnia 2005

MTV i Microsoft finalizują prace nad muzycznym sklepem internetowym konkurencyjnym dla iTunes

MTV Networks i Microsoft Corp. na początku 2006 r. uruchomią internetowy sklep z muzyką konkurencyjny dla iTunes firmy Apple. Nowy...

Zagranica, 15 grudnia 2005

Philips wprowadzi w USA telefony z możliwością odbioru telewizji

Royal Philips Electronics ogłosił, że w przyszłym roku wprowadzi na rynek w Stanach Zjednoczonych telefony komórkowe z możliwością odbierania telewizji,...

Zagranica, 13 grudnia 2005

Dziennikarze, sportowcy, gwiazdy estrady i kina wystąpią w drugiej edycji "Tańca z gwiazdami" w stacji ABC

W Stanach Zjednoczonych stacja ABC przygotowuje drugą edycję reality show "Taniec z gwiazdami". Kanał chce sprawić widzom niespodziankę, zapraszając do...

Zagranica, 13 grudnia 2005

Microsoft potrzebuje współpracy z AOL, by mocniej wejść w rynek e-reklamy

Jeśli to Microsoft Corp. zwycięży z Google w batalii o to, kto zostanie partnerem biznesowym AOL (należącego do Time Warner),...

Zagranica, 9 grudnia 2005

Coca-Cola prezentuje platformę marketingową "Welcome to the Coke Side of Life"

Koncern Coca-Cola prezentuje platformę marketingową "Welcome to the Coke Side of Life". Na spotkaniu z inwestorami marketer przedstawił na razie...

Zagranica, 9 grudnia 2005

Mark Penn, doradca Hillary Clinton, został CEO sieci agencji PR Burson-Marsteller

Mark Penn został wybrany na stanowisko CEO sieci agencji public relations Burson-Marsteller należącej do WPP Group. Penn jest głównym doradcą...

Zagranica, 2 grudnia 2005

Jim Heekin podjął pierwsze decyzje personalne w Grey Worldwide

Jim Heekin, nowy CEO sieci agencji reklamowych Grey Worldwide, ogłosił swoje pierwsze decyzje personalne. Suresh Nair i Nat Puccio zostaną...

Zagranica, 1 grudnia 2005

HP przegląda swój biznes reklamowy, być może zmieni zasady współpracy z agencjami

Jak informuje amerykański magazyn "Advertising Age", Hewlett-Packard Co. przegląda swój wart 2 mld dol. biznes reklamowy. To efekt odejścia od...

Zagranica, 1 grudnia 2005

Procter & Gamble inwestuje w ambient media w reklamach odżywek

Procter & Gamble zdecydował się na wykorzystanie niestandardowych form komunikacji w reklamach odżywek marki Rejoice. W Bangkoku pojawiły się gigantycznej...

Zagranica, 30 listopada 2005

Merck wdraża program oszczędnościowy wart 4 mld dol.

Koncern farmaceutyczny Merck ograniczy liczbę miejsc pracy o 7 tys. w ciągu najbliższych trzech lat. To wynik kryzysu finansowego, który...

Zagranica, 30 listopada 2005

Producent odzieży marki Gap rozważa zmiany w strategii marketingowej

Amerykański producent odzieży Gap Inc. przygotowuje się do wprowadzenia zmian w strategii marketingowej, które mają powstrzymać notowane spadki poziomu sprzedaży....

Zagranica, 29 listopada 2005

Sony kończy współpracę z agencją Fallon

Według informacji magazynu "Advertising Age" koncern Sony Electronics zdecydował się zakończyć współpracę z agencją reklamową Fallon z Minneapolis (należącą do...

Zagranica, 25 listopada 2005

MTV Networks kupuje Gametrailers.com - portal dla graczy

MTV Networks kupuje Gametrailers.com - portal dla graczy. Przejmowana firma posiada bazę ponad 8 tys. godzin kontentu wideo związanego z...

Zagranica, 25 listopada 2005

Pfizer inwestuje w silne wsparcie direct-to-consumer marki Viagra

Koncern farmaceutyczny Pfizer, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, podjął decyzję o zwiększeniu wydatków marketingowych na działania direct-to-consumer, które wspierają sprzedaż marki...

Zagranica, 25 listopada 2005

Starcom zdobył budżet planningowy Gillette

Koncern Procter & Gamble przekazał sieci mediowej Starcom MediaVest Group budżet planningowy produktów marki Gillette. Wcześniej marketer przeniósł do Starcomu...