Kraj

Szymon Jóźwiak client partnerem w agencji Carat

W branży reklamowej pracuje od 14 lat. Doświadczenie zdobywał po stronie agencji i klienta.

Szymon Jóźwiak client partnerem w agencji Carat
Do domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak jako client partner. Na nowym stanowisku będzie zarządzał zespołem zintegrowanym pracującym m.in. dla marek Philips, Mattel, Microsoft.

Jóźwiak pracuje w marketingu od 14 lat. Przez ten czas realizował działania reklamowe oraz zarządzał kampaniami w digitalu i mediach tradycyjnych zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Przez ostatni rok pełnił funkcję regional category managera CE w Asahi Breweries Europe Group (właściciel m.in. Kompanii Piwowarskiej), gdzie odpowiadał za rozwój i egzekucję strategii komercyjnej kategorii mediów i badań rynkowych dla pięciu rynków Europy Środkowej. W latach 2015-2017 zajmował stanowisko media and marketing services managera w Lotte Wedel. Wcześniej przez siedem lat był związany z MEC (obecnie Wavemaker), gdzie przeszedł ścieżkę kariery od media plannera do deputy account directora. Pracował także w ZenithOptimedia Group (obecnie Zenith).