Kraj

T-Mobile potwierdza wybór Mindshare

Strony nie informują, na jak długo została podpisana umowa.

Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska, którego macierzysty koncern Deutsche Telekom zdecydował w ubiegłym miesiącu o przeniesieniu obsługi budżetu mediowego z grupy Publicis Media do GroupM, potwierdza, że od nowego roku będzie go obsługiwał dom mediowy Mindshare. Strony nie informują, na jak długo została podpisana umowa.

Tym samym dom mediowy Starcom, który obsługiwał polski T-Mobile od 2009 r., traci bardzo dużego klienta. T-Mobile Polska w zeszłym roku wydał na reklamy 391 mln zł, a w ciągu trzech kwartałów tego roku – 263 mln zł, o 2,7 proc. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. (dane cennikowe za Kantar Media).

Mindshare obsługuje konkurencyjny budżet Virgin Mobile (największy z tzw. wirtualnych operatorów komórkowych, pracujący na sieci Playa). 

O wyniku przetargu, którego wcześniej strony nie potwierdziły nam oficjalnie, pisaliśmy w MMP24 w wydaniu z 27 listopada.