Kraj

T-Mobile reklamuje domowy internet

"Tak dobry, że polecisz go sąsiadom".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKUdFD2JXbC0%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska rusza z kampanią reklamującą ofertę nielimitowanego “domowego internetu”. Promuje go hasłem: “Tak dobry, że polecisz go sąsiadom”. Podkreśla, że jest to oferta kierowana także do mieszkańców terenów słabiej zurbanizowanych. Na atrybutach szybkości, prostocie instalacji oraz swobodnym dostępie nawet tam, gdzie nie ma rozbudowanej infrastruktury, skupia się najnowsza odsłona kampanii reklamowej operatora.

Nowy, 30-sekundowy spot będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich. Szeroko zakrojona kampania będzie prowadzona również w kinach, radiu, kanałach online (w tym w social mediach), jak również na nośnikach wielkoformatowych oraz POS w salonach operatora.

Kreację i spoty przygotował departament komunikacji rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Za planowanie i zakup mediów oraz działania w internecie odpowiada dom mediowy Mindshare, za kreację online – Liquid Thread, za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.