Kraj

T-Mobile reklamuje ofertę Magenta-1

Kampanię "To nonsens, że rozrywka wysiada" przygotowały: DDB, VMLY&R, ARC Worldwide oraz Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFvh9q4jtTWY%22%7D
Operator telekomunikacyjny T‑Mobile Polska rozpoczyna kampanię reklamującą wprowadzoną niedawno ofertę stacjonarną pod marką Magenta 1. To kolejna odsłona platformy reklamowej operatora pod hasłem: “Bez nonsensów”. Tym razem operator podkreśla, że wraz z ofertą szybkiego internetu udostępnia pakiety Netfliksa.

Materiały reklamowe pojawią się w telewizji, radiu, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych), na nośnikach reklamy zewnętrznej i poprzez materiały POS.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, materiały BTL opracowała agencja Arc Worldwide a za działania w digitalu (w tym social media) odpowiada agencja VMLY&R.