Smartfony będzie można kupować w salonach sprzedaży operatora lub w jego sklepie internetowym. Płatność za telefon można będzie rozłożyć na 10 lub 20 równych rat. Dla posiadających umowę abonamentową w T-Mobile oznaczać to będzie po prostu dopisanie kwoty raty do bieżącego rachunku. Klienci spoza sieci T‑Mobile będą musieli zapłacić od razu dwie (w przypadku płatności w 10 ratach) lub cztery (w przypadku płatności w 20 ratach) raty podczas podpisania umowy. Kolejne raty będą płatne od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy i zostanie ich odpowiednio 16 lub 8.
Komunikację oferty wspierać będzie kampania „Smartfoneria bez abonamentu”. Przygotowane na jej potrzeby spoty reklamowe z Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz Nokią 5.1 Plus podkreślają, że dzięki swej wiedzy i doświadczeniu pracownicy sklepów T‑Mobile kompetentnie wesprą klienta w wyborze odpowiedniego modelu telefonu. W spocie pojawia się znana z poprzednich kampanii operatora – Dorota Wellman. Kampania obejmie ogólnopolskie media – radio, telewizję, internet oraz outdoor. Jej kreację przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VML. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.