Kraj

T-Mobile reklamuje sprzęt Huawei

Operator promuje smartfony i tablety chińskiego producenta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOHdzbivj-Ik%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska rozpoczął dużą kampanię reklamową, w której promuje urządzenia marki Huawei – smartfony Mate 10 lite i tablety MediaPad T3 10. Ten pierwszy dostępny jest w ofercie T-Mobile przy miesięcznej opłacie w wysokości 90 zł i umowie na 24 miesiące. Tablet można zaś kupić w ofercie z internetem mobilnym obejmującej pakiet 30 GB danych i abonamentem w wysokości 39,99 zł miesięcznie. Umowa zawierana jest na 24 miesiące, a raty za sprzęt rozłożone są na 36 miesięcy.

Kampanię w karnawałowej konwencji przygotowała agencja reklamowa Bridge2Fun, która zajęła się kreacją i produkcją spotów. Zaplanowaniem i kupieniem mediów zajęły się: dom mediowy Starcom oraz dom mediowy Mindshare. Za działania reklamowe w internecie odpowiada – LiquidThread, za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa, materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.