Kraj

T-Mobile reklamuje usługi dla biznesu

Kolejna odsłona w ramach platformy komunikacyjnej marki pt. "Bez nonsensów".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVHJK_Nhsd9A%26feature%3Dyoutu.be%26ab_channel%3DTMobilePL%22%7D
Ruszyła nowa odsłona kampanii firmy telekomunikacyjnej T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) oparta na platformie komunikacyjnej “Bez nonsensów”. Kampania promuje elastyczne rozwiązania oferty MagentaBIZNES i punktuje absurdy trapiące przedsiębiorców, związane z dostępem do usług telekomunikacyjnych. Operator zwraca uwagę na to, że potrzeby firm mogą się zmieniać w zależności od sytuacji rynkowej, dlatego też oferta operatorów telekomunikacyjnych powinna elastycznie dopasowywać się do potrzeb przedsiębiorców.

W ramach kampanii powstały 60-, 45-, 30- i 15-sekundowe wersje spotu, które emitowane będą w telewizji i internecie. Kreację reklam przygotowała agencja DDB Warszawa, działania reklamowe w internecie agencja VMLY&R. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.