Kraj

T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii taryf Jump!

Filmy reklamowe wyreżyserował Trevor McMahan, laureat Złotych Lwów i Young Director Awards, który pracował wcześniej m.in. dla McDonald's i Google.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fqs3p_BmVHmQ%22%7D
Operator komórkowy T-Mobile Polska rusza z drugą odsłoną kampanii reklamowej swoich taryf Jump! Spoty podkreślają kluczowe benefity oferty, którymi są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz dodatkowe specjalne zniżki przysługujące za dołączenie bliskich do taryf Jump!.

Pierwszy, 30-sekundowy film odnosi się do hasła “Lepiej mieć JUMP!” i promuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MSM-y do wszystkich sieci, a także dostęp do szybkiego internetu LTE/4G.

Drugi, 15-sekundowy spot, przedstawia unikatowy atrybut taryf Jump!, w ramach którego przy przyłączaniu do grupy kolejnych osób (znajomych, przyjaciół, rodziny) każda z nich otrzymuje specjalną zniżkę w wysokości 10 złotych do swojego abonamentu. Dzięki temu nielimitowane połączenia i wiadomości dostępne są od 39,30 zł miesięcznie.

Filmy reklamowe kręcone były w różnych lokalizacjach: m.in. szkole baletowej, pociągu PKP IC czy pod Pałacem Kultury i Nauki. Specjalne ujęcia kręcone były także z helikoptera.

Wyreżyserował je Trevor McMahan, laureat Złotych Lwów i Young Director Awards, który pracował wcześniej m.in. dla McDonald’s i Google.

Działania reklamowe, poza telewizją, obejmą: prasę, internet, nośniki wielkoformatowe, media społecznościowe, a także z wykorzystają media własne T-Mobile i punkty sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starcom.