Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej T-Mobile, rozpoczęła procedury przetargowe dotyczące obsługi mediowej. Informację tę potwierdziła Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej w PTC. Przekazała także, że szczegóły na temat przetargu zostaną podane dopiero we wrześniu br. Biznesu będzie bronił dom mediowy Starcom, który pod koniec 2008 r. wygrał przetarg PTC i przejął obsługę mediową operatora od Optimum Media OMD z początkiem 2009 r. Jego przedstawiciele nie skomentowali informacji o rozpoczęciu przetargu. Przypomnijmy, że o planach rozpisania konkursu pisaliśmy w MMP24 7 marca br.
Według danych Kantar Media wydatki reklamowe PTC w ub.r. wyniosły blisko 600 mln zł. W stosunku do ub.r. wzrosły o ponad 17 proc. W tym okresie operator był największym reklamodawcą w swojej kategorii.
(współpraca MB)