Kraj

T-Mobile sponsorem trasy Depeche Mode

Klienci polskiego T-Mobile będą mogli wygrywać bilety na koncert w Warszawie 25 lipca.

Deutsche Telekom, właściciel marki T-Mobile, jest oficjalnym sponsorem europejskiej części trasy koncertowej zespołu muzycznego Depeche Mode. Będzie ona promowała nową płytę zespołu pt. „Delta Machine”, jej premiera przewidziana jest na 22 marca br.

Użytkownicy polskiej sieci komórkowej T-Mobile (Polska Telefonia Cyfrowa) będą mogli wygrać bilety na koncert Depeche Mode na Stadionie Narodowym w Warszawie 25 lipca br.

Depeche Mode rozpoczną trasę koncertową 7 maja w Tel Awiwie-Jafie, na naszym kontynencie zagrają 34 koncerty, w 25 europejskich miastach dla ponad 1,5 miliona fanów, następnie trasa zawita do Ameryki Północnej. Ich ostatnia trasa koncertowa z przełomu 2009/2010 r. pobiła wszelkie rekordy pod względem sprzedanych biletów. Podczas całej trasy koncertowej grupy sprzedano ich ponad 2,5 mln.